quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:35 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dit ga ik als antwoord schrijven.
Politie is te soft in dit land. Wegwezen met die mafketels.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:35 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dit ga ik als antwoord schrijven.
Loze hashpijp schema langslopen? 359a Svquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:32 schreef Reddead het volgende:
Strafvorderlijk vraag;
wat zijn de gevolgen als er bij het aanhouden van een verdachte er niet voldaan wordt aan de eisen van proportionaliteit en subsidiariteit? Dus als een politieagent bijv. de verdachte met geweld aanpakt ipv normaal.
Aivd is onderweg, dat je het weetquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Politie is te soft in dit land. Wegwezen met die mafketels.
En dat terwijl ik de koran aan het lezen ben...quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aivd is onderweg, dat je het weet
Oh, dan is Wilders ook onderweg om een vervolg op te nemen van Fitna en een echte koran doormidden te scheuren en/of te verbrandenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
En dat terwijl ik de koran aan het lezen ben...
Mooi niet, afblijven, is mijn boekquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, dan is Wilders ook onderweg om een vervolg op te nemen van Fitna en een echte koran doormidden te scheuren en/of te verbranden
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:39 schreef Reddead het volgende:
Het boek van Corstens is disproportioneel dik.
quote:Art. 359a is niet van toepassing op vormverzuimen met betrekking tot vrijheidsbenemende dwangmiddelen in het vooronderzoek (voorarrest) die aan het toezicht van de R-C kunnen worden onderworpen (vgl. art. 59a Sv). Er is overigens volgens sommigen wel sprake van een zekere ongerijmdheid in de discrepantie tussen de sancties op grond van art. 59a en de sancties op grond van art. 359a. Zo kan de rechter die op grond van art. 59a Sv de rechtmatigheid van een inverzekeringstelling toetst, bij onregelmatigheden alleen maar bevelen de verdachte vrij te laten. Bewijsuitsluiting en strafreductie zijn dan bijvoorbeeld niet mogelijk, terwijl iemand die onrechtmatig in verzekering heeft gezeten, maar kort voor de rechtmatigheidstoets is vrij gelaten, wel een beroep kan doen op art. 359a Sv. Echter, aangenomen moet worden dat ernstige ongeregeldheden die ertoe hebben geleid dat de R-C (op grond van art. 59a Sv) de inverzekeringstelling als onrechtmatig heeft beoordeeld en de verdachte in vrijheid heeft gesteld, tevens kunnen leiden tot sancties op grond van art. 359a Sv. Zo is denkbaar dat het gebruik van buitensporig geweld bij de aanhouding van de verdachte niet alleen leidt tot diens vrijlating op grond van art. 59a Sv, maar mogelijk ook tot een sanctie op grond van art. 359a Sv (mocht de verdachte uiteindelijk worden berecht).
Haal voor mij, Ets en Y dan even een tien. Dankquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:45 schreef Ties02 het volgende:
Strafprocesrechtzou dat vak zo weer willen volgen
Welke werkgroep heb je ingetekend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Leuk, mag ook weer een essay gaan schrijven.Gaat om het vak recht en informatiemanagement. Falende IT-projecten, voorbeelden te over bij de overheid
Idioot.quote:
Ik weet alleen dat ze voor seizoenskaarthouders 10 euro zijn, dus ik gok 15 euro los.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Ties02 het volgende:
Yo Pax hoe duur zijn die kaartjes voor de beker tegen Vites
WG1, omdat die zo mooi het HC om de week afwisseltquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:50 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Welke werkgroep heb je ingetekend?
Ja dat wordt krapquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:57 schreef Ties02 het volgende:
Twente speelt op de dinsdag tussen mijn 2 tentamens inlekkere boel
Wanneer zijn wij consumenten aan de beurt?quote:Pakket Huidige snelheid Nieuwe snelheid
Office Basis ZZ1 50Mbit/s down, 5Mbit/s up 60Mbit/s down, 10Mbit/s up
Office Basis ZZ2 100Mbit/s down, 10 Mbit/s up 130 Mbit/s down, 30 Mbit/s up
Office Basis ZZ3 200Mbit/s down, 20 Mbit/s up 200Mbit/s down, 40 Mbit/s up
AZ wordt toch niet van gewonnen.quote:
Nou bedankt voor de positieve woordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
AZ wordt toch niet van gewonnen.
Gelukkig is er een hele aantrekkelijke wedstrijd in de Euroborg als troost.
Johannes kan deze keer wel, dus dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou bedankt voor de positieve woorden
Ik voel me een beetje gepasseerd maar okquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes kan deze keer wel, dus dat komt helemaal goed.
3-0
Ik ook!quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje gepasseerd maar ok
Jij was de eerste aan wie ik dacht toen hij niet konquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje gepasseerd maar ok
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij was de eerste aan wie ik dacht toen hij niet kon![]()
![]()
Jij hebt helemaal niks met voetbal grapjasquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook!
Gelukkig heeft Paxcon mij al beloofd dat ik de volgende keer aan de beurt ben.
Dat kan jij niet weten want je kent me niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks met voetbal grapjas
Heb je hier zelf gepostquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan jij niet weten want je kent me niet.
Insgelijksquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond t wel erg leuk met jou hoor Ties
We moeten gewoon ze eruit concurreren als de Noordas-boysquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:
Beetje Groningen overkill hier trouwens
waar zijn de Zuidas-boys?
Randstadlui, allemaal melden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We moeten gewoon ze eruit concurreren als de Noordas-boys
Hamsterruuuuuhquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gewoon Aldi-style vakkenvullen.
Befehl ist Befehl.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gewoon Aldi-style vakkenvullen.
Mini-size dingen ja, geeeneens durven om die 650 gram potten in de actie te gooien. Maar je hebt de AH en terug naar huus behaald, gaat dus beter met het herstel?quote:
Super, gps nog niet getest.. Moet ik eerst workout voor doen maar dat komt dit weekend pas. Heb een maat L, maar die moet wel op z'n straks en,kan niet helemaal op de pols maar moet op de arm. Wellicht had een m ook gekund, maar op de pols draagt sws kut door botquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heuj, je hebt een band met je band of wat?Das leuk, hoe issie qua sensors, meer specifiek gps ontvangst? Mooi stabiel? Al getest? Zo niet > de hort op jij
Goed gebroken. Maar van dat hele dag binnen zitten tv kijken word ik ook maar ellendigquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mini-size dingen ja, geeeneens durven om die 650 gram potten in de actie te gooien. Maar je hebt de AH en terug naar huus behaald, gaat dus beter met het herstel?
ik heb je gehackt srryquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo moet ik m'n wachtwoord nou weer verplicht wijzigen kut ing
Ja nice. Alleen misschien niet zo handig in tentamentijd, maarja..quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Veel plezier, je hebt nog aardig wat uren voor je.
Word ik ook moedeloos vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo moet ik m'n wachtwoord nou weer verplicht wijzigen kut ing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |