Vooral roebelsquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1 miljoen roebels of lire is nog steeds 3x niks hé
Leuk, mag ook weer een essay gaan schrijven.quote:Het vak bestaat uit 7 hoorcolleges en 7 werkgroepen. In de hoorcolleges staat de volgende vraag centraal: “Hoe slagen en falen IT-projecten?”. Daarbij is er aandacht voor de rol als jurist binnen ICT-projecten en de omgang met risico’s. Zo is er aandacht voor project en informatiemanagement, slecht opdrachtgeverschap, samenwerking en communicatie, en de lastige eigenschappen van ICT. Tevens omvat de cursus werkgroepen, waarin de studenten in projectgroepen van drie, een onderzoek doen naar de vraag of het mogelijk is om juridische kennis te automatiseren in een kennissysteem.
Ahh Yquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zou jou wel 1 mil geven als ik ets was hoor
Is toch zijn geldquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahh Y![]()
Op mensen zoals jij kunnen we bouwen!
jammer genoeg ben ik arm. Het enige dat ik bezit is mijn motor, het enige wat mijn hartje maar kan wensenquote:
En twee prachtige kattenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik arm. Het enige dat ik bezit is mijn motor, het enige wat mijn hartje maar kan wensen
Niks. Opbokken met dat tuig..quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:32 schreef Reddead het volgende:
Strafvorderlijk vraag;
wat zijn de gevolgen als er bij het aanhouden van een verdachte er niet voldaan wordt aan de eisen van proportionaliteit en subsidiariteit? Dus als een politieagent bijv. de verdachte met geweld aanpakt ipv normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |