Tuurlijk, dat sowiesoquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is het niet meer het idee dat je iets anders hebt dan dat het daadwerkelijk voordeel oplevert?
En mechanische toetsenborden dan? Veel type toetsen kosten minder energie om in te drukken* dan die standaard rommel? Weet niet wat voor type keys er op die van Microsoft zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat sowiesoMaar met reuma in de polsen kan ik iig langer en comfortabeler doortikken
Oh, weinig poespas. Paar extra keys om naar keuze in te delen qua shortcuts, browser openen, zoeken, email, muten, geluid hard/zacht zetten en een play/pause knop. Of die mechanische ook ergonomisch uitgevoerd zijn weet ik niet. Die Natural 4000 is gewoon niet stuk te krijgen ergo: ik ga hem nog niet vervangenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:56 schreef Giku het volgende:
[..]
En mechanische toetsenborden dan? Veel type toetsen kosten minder dan die standaard rommel? Weet niet wat voor type keys er op die van Microsoft zitten.
Ook is me onbekend of er ergonomische varianten zijn.
Bedoelde meer het type toets(zoals je bij mechanisch Cherry MX Red/Blue/Brown, etc. hebt). Dat kan nogal wat schelen qua kracht die het kost om één toets in te tikken(tot de helft minder bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, weinig poespas. Paar extra keys om naar keuze in te delen qua shortcuts, browser openen, zoeken, email, muten, geluid hard/zacht zetten en een play/pause knop. Of die mechanische ook ergonomisch uitgevoerd zijn weet ik niet. Die Natural 4000 is gewoon niet stuk te krijgen ergo: ik ga hem nog niet vervangen
Dat kan ik niet vergelijken. Die Natural 4000 heeft puur een andere indeling qua toetsen, maar dezelfde standaard toetsen als standaard ramplanken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:02 schreef Giku het volgende:
[..]
Bedoelde meer het type toets(zoals je bij mechanisch Cherry MX Red/Blue/Brown, etc. hebt). Dat kan nogal wat schelen qua kracht die het kost om één toets in te tikken(tot de helft minder bijvoorbeeld).
Wellicht iets om te onderzoekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet vergelijken. Die Natural 4000 heeft puur een andere indeling qua toetsen, maar dezelfde standaard toetsen als standaard ramplanken.
gaat vast goed komenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:07 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek voor een onderzoeksstage. Vies zenuwachtig.
Hey toevallig, me 2!quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:07 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek voor een onderzoeksstage. Vies zenuwachtig.
Ties op gesprek bij Ets, Ets bij Ties. En per vraag wisselen ze van stoel. Jajajajajaquote:
Dit inderdaad, heb de klachtbrief al klaarquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaat vast ets worden op positieve discriminatie dan
Zit jij @ RUG?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:39 schreef BOL9090 het volgende:
Onderzoeksstages zijn leuk. Ze verwachten niet veel van bachelorstudenten over het algemeen.
Etsu is mijn alterego en vice versaquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ties op gesprek bij Ets, Ets bij Ties. En per vraag wisselen ze van stoel. Jajajajaja
Engquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Etsu is mijn alterego en vice versa
Het zou me nog niet eens verbazen ook.quote:De nieuwe leider van de PvdA heet Ahmed
Ahmed Aboutaleb gecombineerd met Lodewijk Asscher: de PvdA heeft een droomduo in huis, betoogt Ton Planken, adviseur in communicatie.
TON PLANKEN, COMMUNICATIEADVISEUR, EERDER PARLEMENTAIR REDACTEUR
Een verrassend bijproduct van de massale verontwaardiging over de aanslag op Charlie Hebdo, is dat we de nieuwe leider van de PvdA hebben zien opstaan: Ahmed Aboutaleb. De man spreekt rechtstreeks tot ons gevoel, ons hart, onze onderbuik, onze gespannen zenuwen zo u wilt, zoals ik het sinds 'Ome' Joop den Uyl geen politicus meer heb zien doen.
Een verrassend bijproduct van de massale verontwaardiging over de aanslag op Charlie Hebdo, is dat we de nieuwe leider van de PvdA hebben zien opstaan: Ahmed Aboutaleb. De man spreekt rechtstreeks tot ons gevoel, ons hart, onze onderbuik, onze gespannen zenuwen zo u wilt, zoals ik het sinds 'Ome' Joop den Uyl geen politicus meer heb zien doen.
Als de PvdA zo verstandig is Aboutaleb te overtuigen straks als lijsttrekker weer de nationale politiek in te gaan en hem ook nog weet te koppelen aan Lodewijk Asscher, dan is de PvdA er in een mum van tijd, althans electoraal, weer bovenop.
Twee kanjers, uit Amsterdam en Rotterdam, mooier hebben ze ze toch niet bij de PvdA? Oké, Frans Timmermans valt ook niet weg te poetsen, maar die wil best lijstduwer worden. Op nummer 3 van de lijst is Jeroen Dijsselbloem een zekerheidje. Allemaal beproefde politici dus, met geen enkele vlek op het blazoen.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ties op gesprek bij Ets, Ets bij Ties. En per vraag wisselen ze van stoel. Jajajajaja
Maar of het ook succes op gaat leveren is verse twee. Ze kennen bij de PvdA al het idee: kom, laten we een ex-burgemeester lijsttrekker makenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Etsu is mijn alterego en vice versa
Vooral handig om nog meer sjoemel moskeegangers mee te troggelen als er een Ahmed bovenaan staatquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar of het ook succes op gaat leveren is verse twee. Ze kennen bij de PvdA al het idee: kom, laten we een ex-burgemeester lijsttrekker maken
Jup. En vooral Wilders meer kans geven om hagel af te vuren op de PvdA(chmed) /har, har, harquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vooral handig om nog meer sjoemel moskeegangers mee te troggelen als er een Ahmed bovenaan staat
Worden ongetwijfeld hilarische debatten, nu al plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 14 januari 2015 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. En vooral Wilders meer kans geven om hagel af te vuren op de PvdA(chmed) /har, har, har
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |