Zonde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Voldoende, helaas waardoor ik niet mag herkansen
Enkel over werknemers en art. 45 VWEU:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh ets, O'Flynn, heb je daar ook iets over in je aantekeningen?
Geen idee wat daarmee wordt bedoeld. Is ook 1 minuut behandeld en kwam niet op het tentamen.quote:Verordening 492/2011
Recht op gelijke behandeling werknemer verbod discriminatie zowel openlijk als verkapt bij werk (art. 3, zie Köbler)
Maar gerechtvaardigde taaleis (art. 3(1), laatste zin)
Non-discriminatie bij sociale en fiscale voordelen (art. 7, zie Cristini, ro. 12 en O’Flynn ro. 17 en 18)
Afgeleid recht kinderen voor wat betreft algemeen onderwijs, het leerlingstelsel en de beroepsopleiding(art. 10)
Thanks! Gaat over indirecte discriminatie, heb het te pakkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enkel over werknemers en art. 45 VWEU:
[..]
Geen idee wat daarmee wordt bedoeld. Is ook 1 minuut behandeld en kwam niet op het tentamen.
Ik heb hier wel een inhoudsopgave met allemaal arresten die we voor Europees moesten kennen met bijhorende r.o.'s, laat maar weten als je 't wil hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Thanks! Gaat over indirecte discriminatie, heb het te pakken
Kom je nu meequote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een inhoudsopgave met allemaal arresten die we voor Europees moesten kennen met bijhorende r.o.'s, laat maar weten als je 't wil hebben.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:35 schreef Henrys het volgende:
Ga toch volgende keer wat eerder beginnen, 6 uur achter elkaar leren trek ik niet meer. Op een gegeven moment begint het gewoon mentaal pijn te doen
Nadeel is wel dat voetbal garant staat aan blessures. Erg leuke sport maar ik was op een gegeven moment de enige in mijn team die nog nooit op krukken heeft gelopenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:41 schreef underground1009 het volgende:
Lokin heb ik ook nog college van gehad, denk zelfde college als waar Accursius op doelde
Net voor het eerst sinds laaaange tijd weer voetbaltraining gehad, op geleende schoenen. Dat. Nooit. Weer. Ik heb enorme blaren en ze waren veel te krap, dus morgen gaan m'n voeten echt flink pijn doenBlijft echter erg leuk om voetballen weer op te pakken
Begin van t seizoen had ik altijd http://en.wikipedia.org/wiki/Shin_splintsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat voetbal garant staat aan blessures. Erg leuke sport maar ik was op een gegeven moment de enige in mijn team die nog nooit op krukken heeft gelopen
Welk vak?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:02 schreef Joosie200 het volgende:
Nog een uurtje te gaan. Mooi nog de tijd om de tabjes te gaan aanbrengen. Ben benieuwd naar het tentamen straks
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:30 schreef Yreal het volgende:
Bah. Werd gebeld door de bank waar ik stage liep. Dat mijn begeleider eindelijk zijn eigen afdeling krijgt, ik zijn beste stagiair ooit was, hoe enthousiast ie wel niet was...
Dus ik dacht, hij wil me er bij hebben...
Of ik even met zijn nieuwe stagiair wilde praten, omdat ze nog wat vragen had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |