quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over een paar maanden ben je van me af.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoezo?
godverdomme jongens, ik ben er echt best wel kapot van...quote:
Slotje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:05 schreef yvonne het volgende:
Volgend jaar ga ik met FOK!pensioen dus geniet van.je unbans zolang het nog kanLief topic
waarom is dit geen groter nieuws geweest? serieus ik kom niet meer aan werk toe zo shook up ben ik... m'n collega's vragen zich af waarom er een traan langs mijn wang loopt...quote:
Ik ken de tekst nietquote:
Dat gaat lukken, wie zet in?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:03 schreef I-care het volgende:
[..]
Kumbaya Yvon, Kumbaya.. en zo verder.
Voor die tijd wil je zeker nog wel mod wordenquote:
Ik blijf gewoon yvonne heur. Ander account is lame.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Blijf je als user onder een ander account of kap je er helemaal mee?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon yvonne heur. Ander account is lame.
Ja, jij bent mijn enige hoop wat dat betreft.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor die tijd wil je zeker nog wel mod worden
Je bent een lulquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:10 schreef Etsu het volgende:
Hoewel Yvonne mij niet mag, raakt dit mij wel.
Goede levensvraag wel....quote:
twitter:CDA_Dordrecht twitterde op maandag 12-01-2015 om 15:18:10*BREAKING* CDA stelt kamervragen betreffende het aanstaande vertrek van Yvonne H.#DATDITKANINNEDERLAND reageer retweet
Doe ff een andere partijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:CDA_Dordrecht twitterde op maandag 12-01-2015 om 15:18:10*BREAKING* CDA stelt kamervragen betreffende het aanstaande vertrek van Yvonne H.#DATDITKANINNEDERLAND reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:PVV_Dordrecht twitterde op maandag 12-01-2015 om 15:18:10*BREAKING* PVV stelt kamervragen betreffende het aanstaande vertrek van Yvonne H.#DATDITKANINNEDERLAND reageer retweet
CDAquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:NSA_PAO twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 22:10:13Our thougts are with the whole FOK community.. and all others involved.. As for now we stop watching FOK for the next 24hours so that you can post what you want, without getting caught.We want to thank Yvonne, but we don't know how, so we don't.. #FOK #Murica reageer retweet
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon yvonne heur. Ander account is lame.
Wablief?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:27 schreef Nikmans het volgende:
Ik zat al te snijden, gelukkig loos alarm
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
Mag ik je functie overnemen? Ik heb maar 3 notes.
52 posts en je vind het afschuwelijk dat Yvonne stopt ja?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:40 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
Maar maar maar, dat kan helemaal niet
Ja,quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
52 posts en je vind het afschuwelijk dat Yvonne stopt ja?
Jij hebt een teringhekel aan me, feest tochquote:
Dat is DE oplossing...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Paultjuhhh, doe hier iets aan!!!!!!
Haha nee joh, kan altijd om je lachen en vind je inhoudelijk vaak redelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt een teringhekel aan me, feest toch
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha nee joh, kan altijd om je lachen en vind je inhoudelijk vaak redelijk.
En ik heb natuurlijk nachten van je gedroomd nadat die sexy foto's van je opdoken.
Dan is er ook niemand meer die jou unbanned , win/winquote:
Ik heb nog nooit een ban gehadquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan is er ook niemand meer die jou unbanned , win/win
Ze stopt ook niet met fok klapharkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:02 schreef Nober het volgende:
Denken dat je kan stoppen met FOK! zonder permban.
Zal tijd worden danquote:
Yvonne is heel coulant en beëindigt bans soms vroegtijdig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar moet jij serieus alle bans zelf unbannen? Gaat toch gewoon automatisch...
Ik heb vernomen dat het met behulp van een dobbelsteen gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar moet jij serieus alle bans zelf unbannen? Gaat toch gewoon automatisch...
Nou mij niet, had er van de week een van 48 uur en die duurde niet korter. Heb er ook eens een gehad tijdens een ban, als een ekte baas.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Yvonne is heel coulant en beëindigt bans soms vroegtijdig.
Wat een schatje is het ook
Heb je me niet gemaild zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou mij niet, had er van de week een van 48 uur en die duurde niet korter. Heb er ook eens een gehad tijdens een ban, als een ekte baas.
Nooit een ban gehad... maar ze verwijdert wel mijn plaatjes van te mooie lekkere vrouwen...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou mij niet, had er van de week een van 48 uur en die duurde niet korter. Heb er ook eens een gehad tijdens een ban, als een ekte baas.
Zal dit banwaardig zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad... maar ze verwijdert wel mijn plaatjes van te mooie lekkere vrouwen...
Als ze lelijk zijn laat ze ze staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal dit banwaardig zijn?MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
[..]
Zal dit banwaardig zijn?Neuh... dit kan ook nog net... in 3..2..1...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door yvonne op 13-01-2015 16:25:56 ]One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
In een spoiler is netter voor de mensen die op kantoor zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neuh... dit kan ook nog net... in 3..2..1...
[ afbeelding ]
Als je op kantoor zit, vraag je er ook om.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
In een spoiler is netter voor de mensen die op kantoor zitten
Dan kan je het delen met collega's, alleen maar beter dusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nooit netjes geweest...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als je op kantoor zit, vraag je er ook om.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kan je het delen met collega's, alleen maar beter dus
Spoileren dusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nooit netjes geweest...
The Hobbit!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb 12 december 2012 om 00:12 uur met Yvonne in dezelfde bioscoopzaal gezeten.
We wisten het alleen niet van elkaar
Handtekening graagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb 12 december 2012 om 00:12 uur met Yvonne in dezelfde bioscoopzaal gezeten.
We wisten het alleen niet van elkaar
Ja.. maar dat zei je er niet bij toen je meldde dat tetten weer mochten in KLB en ONZquote:
Ik sluit KLB en ONZ.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je nog wel out met een bang? Allerlei perma bans, notes, reeksen verwijderen etc?
Je hebt vrije tetten en gebonden tetten, dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. maar dat zei je er niet bij toen je meldde dat tetten weer mochten in KLB en ONZ
Oh jij bent specsavers... dat komt goed uit.. ik moet een nieuwe bril en daarover had ik wat vraagjes:quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh jij bent specsavers... dat komt goed uit.. ik moet een nieuwe bril en daarover had ik wat vraagjes:
Wat is nou de beste optie als je een metalen bril wilt, en hij moet tegen een stootje kunnen..?
Precies zoals mijn plaatjes...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:30 schreef Lt.Surge het volgende:
yvonne gaat niet stoppen.
Dat kan ze niet aan. Ze gaat het te veel missen.
Ik geef het 4 dagen.
Metaal? Nanotubes zijn hot tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh jij bent specsavers... dat komt goed uit.. ik moet een nieuwe bril en daarover had ik wat vraagjes:
Wat is nou de beste optie als je een metalen bril wilt, en hij moet tegen een stootje kunnen..?
Das plastic.. ik zoek een metalen...quote:
Ja, was lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen je dat destijds deed met KLB was er dikke paniek, hahaha.
Ja maar die waait direct naar timboektoe toe.. en als ik dan steeds een nieuwe moet aanschaffen dan stort daar de markt in doordat de markt overspoeld word.. en dan raken de opticiens daar hun inkomen kwijt..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Metaal? Nanotubes zijn hot tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:39 schreef deadprez het volgende:
Als KLB dicht zou gaan heb ik mijn leven terug.
Of dat inderdaad.quote:
Dat betekent meestal dat niemand je kent. Mij kent ook bijna niemand en ik heb toch wat meer notes dan drie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
Mag ik je functie overnemen? Ik heb maar 3 notes.
Ik dacht dat het in haar geval ook is?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Stoppen met een internet forum als of het je baan is
Jij kent mij niet, praat niet zo over mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat betekent meestal dat niemand je kent. Mij kent ook bijna niemand en ik heb toch wat meer notes dan drie.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij kent mij niet, praat niet zo over mij.
Nee, zal het onthouden.quote:
Dat dit kan op FOK! ik eis kamervragen!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad... maar ze verwijdert wel mijn plaatjes van te mooie lekkere vrouwen...
Als ze lelijk zijn laat ze ze staan...
[..]
Zal dit banwaardig zijn?Jij kan natuurlijk niet geband worden, je hebt immers betaald voor een abonnement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag wel naar VBL komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:39 schreef deadprez het volgende:
Als KLB dicht zou gaan is mijn leven voorbij.
Dat moet ik er dan maar voor over hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag wel naar VBL komen.
Moet je alleen wel voetbal gaan kijken.
Ik ga niet dood hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ooit was ze de nummer één
Nu gaat ze ergens anders heen
Ik mis je nu alquote:
inb4 60k per jaar enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in haar geval ook is?
waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:02 schreef deadprez het volgende:
gwn pharkus dan admin maken, netsplitter weer FA en dan kan ik klb gaan modden
ik heb wel banden VAN Yvonne trouwensquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben net gebeld door RTL Nieuws of ik banden met Yvonne zou hebben, en of ik daarover geïnterviewd wil worden.
Netsplitterquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:02 schreef deadprez het volgende:
gwn pharkus dan admin maken, netsplitter weer FA en dan kan ik klb gaan modden
Reken maar dat ik geband kan worden, het hebben van een abo boeit daarin niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk niet geband worden, je hebt immers betaald voor een abonnement.
Daar ben je zelf ook nieteensquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik mis je nu al
Wanneer kom je weer eens langs in het radiotopic
Waarom noem je mij in één adem met die tweequote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Wie is haar opvolger? Haan? Toto? Fylax?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom noem je mij in één adem met die twee![]()
Dat was kwetsend en ik bedoelde het niet zo. Mijn oprechte excuses.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom noem je mij in één adem met die twee![]()
Denken dat ZaadHaan ook maar op enige promotie waar dan ook in zijn leven kan rekenenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:16 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Wie is haar opvolger? Haan? Toto? Fylax?
BaasHaan*quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat ZaadHaan ook maar op enige promotie waar dan ook in zijn leven kan rekenen
Ik heb anders een hele tijd terug een DM gehad met daarin de betaal specificatie voor ene heer roodbol en yvonnequote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
FOK! zien als een baan.![]()
FOK! kunnen zien als een baan.
Ik ben er helemaal klaar voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:53 schreef Nielsch het volgende:
Zegt ze:
[..]
[..]
[..]
[..]
godverdomme jongens, ik ben er echt best wel kapot van...
Ik wil een mooie collagequote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar wie gaat er rood worden? Als je weg gaat
Ik heb iets anders voor je.quote:
DIT MAG NIET GEBEURENquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Paultjuhhh, doe hier iets aan!!!!!!
Wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:53 schreef Nielsch het volgende:
Zegt ze:
[..]
[..]
[..]
[..]
ONZ / De FOK! Bijbel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:32 schreef Samuray13 het volgende:
Yvonne? Nooit van gehoord. Is er een bio van de moeder aller fokkers?
Gezien de paniek die haar vertrek mogelijke teweegbrengt, lijkt me blijven terecht.
Anders moet er een fikse loonsverhoging doorgevoerd worden. Via donaties moet dat kunnen zijn.
(Is er ook een bio van Fok zelf overigens? )
twitter:gerardjoling twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 21:40:07Yvonne stopt.. Steun aan alle #FOK users Wat een blindleggerr!! Binnenkort de studio in voor een #nieuwesingle: Oh Yvonne ik wou dat wij eens konne Zorg dat je hem niet mist! Nu in de #winkel reageer retweet
One can only hope.quote:
Je hoopt té hard, dus alleen om jou te treiteren blijf ik. Tot aan m'n dood.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoopt té hard, dus alleen om jou te treiteren blijf ik. Tot aan m'n dood.
Zeg, maar ik heb toch nog een keer met je in de bios gezeten zonder dat we het wisten?quote:
maar wat nu als hij wilt dat je blijft?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, iets zegt me dat hij dat echt niet wilquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar wat nu als hij wilt dat je blijft?
wat is er met je UI gebeurt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, iets zegt me dat hij dat echt niet wil
Mooi.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke?!quote:
Trouwens weet je nog mijn eerste bericht naar jouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, iets zegt me dat hij dat echt niet wil
Over m'n kleurtje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Trouwens weet je nog mijn eerste bericht naar jouw?
Jup.quote:
Nog hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jup.
Toen was ik echt een wanhopoge user.
watquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
alle users die ander kleurtje hadden vol spammen van waarom ben jij blauw.
Dat zal het zijn jaquote:
Ik was net een kleuter.quote:
Tot ik dood van m'n stoel af donder.quote:
whehehquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik was net een kleuter.
Eerste bericht naar Yvonne was iets van "wtf waarom ben jij facking rood"
Mods ook lastig gevallen elke kleur die ik zat kreeg wel een bericht
Dat duurt nog wel even..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot ik dood van m'n stoel af donder.
mijn eerste topic was ook echt een terechte klacht.quote:
srs? dat is misschien wel handig om te fixen, aangezien een hoop mensen waarschijnlijk vooral mobiel internetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn eerste topic was ook echt een terechte klacht.
"Waarom kan ik niet mobiel registreren"
Kan btw nog steeds niet.
kan alleen op desktop versie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs? dat is misschien wel handig om te fixen, aangezien een hoop mensen waarschijnlijk vooral mobiel internetten.
Misschien even melden in BUG ofzo? Weet niet of het echt veel prioriteit zal hebben, maar lijkt mij wel handig om te fixenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan alleen op desktop versie.
(dus desktop versie benaderen met je mobiel).
Maar het heeft mij echt lang een account weerhouden.
doeiquote:
zal van de week keertje er op nieuw posten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien even melden in BUG ofzo? Weet niet of het echt veel prioriteit zal hebben, maar lijkt mij wel handig om te fixen
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
oh ik weet het alleen van de hobbit in 2012quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, maar ik heb toch nog een keer met je in de bios gezeten zonder dat we het wisten?
Even quoten voor het nageslacht want een FOK!forum zonder Yvonne is geen FOK!forum.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Great succes!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
even gefixtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:02 schreef deadprez het volgende:
yvonne blijft gewoon lekker, netsplitter weer FA en dan kan ik klb gaan modden
vertelquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit een banaanvraag?
Je weet wat ze daarmee doen hé?
Nee, maar je kunt wel levenslang krijgen:NWS / 'Ex-Fokker is apostel van Breivik' #4 Fok zoekt Breivikjequote:
Je hebt nog nooit van me gehoord maar ik moet wel stoppen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:03 schreef CaseJunky het volgende:
werd tijd .... nee serieus ik had nog nooit van je gehoord maar word wel tijd dat je stopt
Ik hoop dat ze weg gaat. Ze weet zelf ook wel dat ik onterecht genote bent maar steekt haar kop in het zand!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:57 schreef Nielsch het volgende:
nu al topic van het jaar dit!
als we yvonne tenminste kunnen overtuigen om te blijven
#jesuisyvonne
ik heb 250+ notes en die zijn allemaal onterecht maar hoor je mij zeuren?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weg gaat. Ze weet zelf ook wel dat ik onterecht genote bent maar steekt haar kop in het zand!
Ga ergens anders het internet verpesten, tuig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik heb 250+ notes en die zijn allemaal onterecht maar hoor je mij zeuren?
As I live and breathe, het is BaajGuardianquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
yvonne maakte duidelijk een grap, dat weet ik ook als insider want yvonne is eigenlijk de moeder van fok zelf, en een moeder kan niet haar kinderen zomaar met vorkjens in een stopcontact laten poeren.
Yvonne blijft gewoon tot de here haar van ons wegneemt.
mehquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
As I live and breathe, het is BaajGuardian![]()
lang niet gespot, ouwe!
Nee:quote:
nou jij nog..met een paar konijnen stickers met heerlijk eropquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee:
On topic: Maar gaat Yvonne echt FOK! verlaten?
komen er gaten vrij als Yvonne weg gaat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
yvonne maakte duidelijk een grap, dat weet ik ook als insider want yvonne is eigenlijk de moeder van fok zelf, en een moeder kan niet haar kinderen zomaar met vorkjens in een stopcontact laten poeren.
Yvonne blijft gewoon tot de here haar van ons wegneemt.
jij bent dan ook een verrekte kutuser...quote:Op donderdag 15 januari 2015 06:23 schreef mig72 het volgende:
Ach ik ken toch niemand hier. Het zijn alleen maar digitale lettertjes en cijfertjes. Vervang wie er achter zit en het valt soms niet eens op.
Dit is zondermeer waar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent dan ook een verrekte kutuser...
Ik gebruik wel kut maar ben daardoor niet verrekt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent dan ook een verrekte kutuser...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks is zonder meer waar. Zoiets heet nuance. Maar laagintelligent als je bent kan je dat natuurlijk niet begrijpen.quote:
misschien verdient FOK! wel veel meer dan Danny altijd heeft gezegd en kan ze gaan rentenieren.quote:
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks is zonder meer waar. Zoiets heet nuance. Maar laagintelligent als je bent kan je dat natuurlijk niet begrijpen.
Mensen die altijd komen met 'je bent racist' zijn zwak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.
Ik denk dat je notes genoeg zeggen, kutuser.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Mensen die altijd komen met 'je bent racist' zijn zwak.
Tja goed argument, links gutmensch.
Verzin maar eens iets nieuws.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je notes genoeg zeggen, kutuser.
Cool. Collage is commencing om je aan te moedigen. Met de juiste foto's.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
ze bedoelt daar dat ze Chadi in opdracht gaat killen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:53 schreef Nielsch het volgende:
Zegt ze:
[..]
[..]
[..]
[..]
oh dat zou mooi zijn voor onsquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ze bedoelt daar dat ze Chadi in opdracht gaat killen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |