Ja, was lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen je dat destijds deed met KLB was er dikke paniek, hahaha.
Ja maar die waait direct naar timboektoe toe.. en als ik dan steeds een nieuwe moet aanschaffen dan stort daar de markt in doordat de markt overspoeld word.. en dan raken de opticiens daar hun inkomen kwijt..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Metaal? Nanotubes zijn hot tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:39 schreef deadprez het volgende:
Als KLB dicht zou gaan heb ik mijn leven terug.
Of dat inderdaad.quote:
Dat betekent meestal dat niemand je kent. Mij kent ook bijna niemand en ik heb toch wat meer notes dan drie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
Mag ik je functie overnemen? Ik heb maar 3 notes.
Ik dacht dat het in haar geval ook is?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Stoppen met een internet forum als of het je baan is
Jij kent mij niet, praat niet zo over mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat betekent meestal dat niemand je kent. Mij kent ook bijna niemand en ik heb toch wat meer notes dan drie.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij kent mij niet, praat niet zo over mij.
Nee, zal het onthouden.quote:
Dat dit kan op FOK! ik eis kamervragen!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad... maar ze verwijdert wel mijn plaatjes van te mooie lekkere vrouwen...
Als ze lelijk zijn laat ze ze staan...
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal dit banwaardig zijn?Jij kan natuurlijk niet geband worden, je hebt immers betaald voor een abonnement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag wel naar VBL komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:39 schreef deadprez het volgende:
Als KLB dicht zou gaan is mijn leven voorbij.
Dat moet ik er dan maar voor over hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag wel naar VBL komen.
Moet je alleen wel voetbal gaan kijken.
Ik ga niet dood hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ooit was ze de nummer één
Nu gaat ze ergens anders heen
Ik mis je nu alquote:
inb4 60k per jaar enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in haar geval ook is?
waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:02 schreef deadprez het volgende:
gwn pharkus dan admin maken, netsplitter weer FA en dan kan ik klb gaan modden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |