The Hobbit!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb 12 december 2012 om 00:12 uur met Yvonne in dezelfde bioscoopzaal gezeten.
We wisten het alleen niet van elkaar
Handtekening graagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb 12 december 2012 om 00:12 uur met Yvonne in dezelfde bioscoopzaal gezeten.
We wisten het alleen niet van elkaar
Ja.. maar dat zei je er niet bij toen je meldde dat tetten weer mochten in KLB en ONZquote:
Ik sluit KLB en ONZ.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je nog wel out met een bang? Allerlei perma bans, notes, reeksen verwijderen etc?
Je hebt vrije tetten en gebonden tetten, dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. maar dat zei je er niet bij toen je meldde dat tetten weer mochten in KLB en ONZ
Oh jij bent specsavers... dat komt goed uit.. ik moet een nieuwe bril en daarover had ik wat vraagjes:quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh jij bent specsavers... dat komt goed uit.. ik moet een nieuwe bril en daarover had ik wat vraagjes:
Wat is nou de beste optie als je een metalen bril wilt, en hij moet tegen een stootje kunnen..?
Precies zoals mijn plaatjes...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:30 schreef Lt.Surge het volgende:
yvonne gaat niet stoppen.
Dat kan ze niet aan. Ze gaat het te veel missen.
Ik geef het 4 dagen.
Metaal? Nanotubes zijn hot tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh jij bent specsavers... dat komt goed uit.. ik moet een nieuwe bril en daarover had ik wat vraagjes:
Wat is nou de beste optie als je een metalen bril wilt, en hij moet tegen een stootje kunnen..?
Das plastic.. ik zoek een metalen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |