Ze stopt ook niet met fok klapharkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:02 schreef Nober het volgende:
Denken dat je kan stoppen met FOK! zonder permban.
Zal tijd worden danquote:
Yvonne is heel coulant en beëindigt bans soms vroegtijdig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar moet jij serieus alle bans zelf unbannen? Gaat toch gewoon automatisch...
Ik heb vernomen dat het met behulp van een dobbelsteen gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar moet jij serieus alle bans zelf unbannen? Gaat toch gewoon automatisch...
Nou mij niet, had er van de week een van 48 uur en die duurde niet korter. Heb er ook eens een gehad tijdens een ban, als een ekte baas.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Yvonne is heel coulant en beëindigt bans soms vroegtijdig.
Wat een schatje is het ook
Heb je me niet gemaild zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou mij niet, had er van de week een van 48 uur en die duurde niet korter. Heb er ook eens een gehad tijdens een ban, als een ekte baas.
Nooit een ban gehad... maar ze verwijdert wel mijn plaatjes van te mooie lekkere vrouwen...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou mij niet, had er van de week een van 48 uur en die duurde niet korter. Heb er ook eens een gehad tijdens een ban, als een ekte baas.
Zal dit banwaardig zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nooit een ban gehad... maar ze verwijdert wel mijn plaatjes van te mooie lekkere vrouwen...
Als ze lelijk zijn laat ze ze staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal dit banwaardig zijn?MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal dit banwaardig zijn?Neuh... dit kan ook nog net... in 3..2..1...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door yvonne op 13-01-2015 16:25:56 ]One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
In een spoiler is netter voor de mensen die op kantoor zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neuh... dit kan ook nog net... in 3..2..1...
[ afbeelding ]
Als je op kantoor zit, vraag je er ook om.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
In een spoiler is netter voor de mensen die op kantoor zitten
Dan kan je het delen met collega's, alleen maar beter dusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nooit netjes geweest...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als je op kantoor zit, vraag je er ook om.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kan je het delen met collega's, alleen maar beter dus
Spoileren dusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nooit netjes geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |