As I live and breathe, het is BaajGuardianquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
yvonne maakte duidelijk een grap, dat weet ik ook als insider want yvonne is eigenlijk de moeder van fok zelf, en een moeder kan niet haar kinderen zomaar met vorkjens in een stopcontact laten poeren.
Yvonne blijft gewoon tot de here haar van ons wegneemt.
mehquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
As I live and breathe, het is BaajGuardian![]()
lang niet gespot, ouwe!
Nee:quote:
nou jij nog..met een paar konijnen stickers met heerlijk eropquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee:
On topic: Maar gaat Yvonne echt FOK! verlaten?
komen er gaten vrij als Yvonne weg gaat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
yvonne maakte duidelijk een grap, dat weet ik ook als insider want yvonne is eigenlijk de moeder van fok zelf, en een moeder kan niet haar kinderen zomaar met vorkjens in een stopcontact laten poeren.
Yvonne blijft gewoon tot de here haar van ons wegneemt.
jij bent dan ook een verrekte kutuser...quote:Op donderdag 15 januari 2015 06:23 schreef mig72 het volgende:
Ach ik ken toch niemand hier. Het zijn alleen maar digitale lettertjes en cijfertjes. Vervang wie er achter zit en het valt soms niet eens op.
Dit is zondermeer waar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent dan ook een verrekte kutuser...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |