Trouwens weet je nog mijn eerste bericht naar jouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, iets zegt me dat hij dat echt niet wil
Over m'n kleurtje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
Trouwens weet je nog mijn eerste bericht naar jouw?
Jup.quote:
Nog hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jup.
Toen was ik echt een wanhopoge user.
watquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
alle users die ander kleurtje hadden vol spammen van waarom ben jij blauw.
Dat zal het zijn jaquote:
Ik was net een kleuter.quote:
Tot ik dood van m'n stoel af donder.quote:
whehehquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik was net een kleuter.
Eerste bericht naar Yvonne was iets van "wtf waarom ben jij facking rood"
Mods ook lastig gevallen elke kleur die ik zat kreeg wel een bericht
Dat duurt nog wel even..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot ik dood van m'n stoel af donder.
mijn eerste topic was ook echt een terechte klacht.quote:
srs? dat is misschien wel handig om te fixen, aangezien een hoop mensen waarschijnlijk vooral mobiel internetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn eerste topic was ook echt een terechte klacht.
"Waarom kan ik niet mobiel registreren"
Kan btw nog steeds niet.
kan alleen op desktop versie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs? dat is misschien wel handig om te fixen, aangezien een hoop mensen waarschijnlijk vooral mobiel internetten.
Misschien even melden in BUG ofzo? Weet niet of het echt veel prioriteit zal hebben, maar lijkt mij wel handig om te fixenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan alleen op desktop versie.
(dus desktop versie benaderen met je mobiel).
Maar het heeft mij echt lang een account weerhouden.
doeiquote:
zal van de week keertje er op nieuw posten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien even melden in BUG ofzo? Weet niet of het echt veel prioriteit zal hebben, maar lijkt mij wel handig om te fixen
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
oh ik weet het alleen van de hobbit in 2012quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, maar ik heb toch nog een keer met je in de bios gezeten zonder dat we het wisten?
Even quoten voor het nageslacht want een FOK!forum zonder Yvonne is geen FOK!forum.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoopt té hard, dus alleen om jou te treiteren blijf ik. Tot aan m'n dood.
Great succes!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
even gefixtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:02 schreef deadprez het volgende:
yvonne blijft gewoon lekker, netsplitter weer FA en dan kan ik klb gaan modden
vertelquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit een banaanvraag?
Je weet wat ze daarmee doen hé?
Nee, maar je kunt wel levenslang krijgen:NWS / 'Ex-Fokker is apostel van Breivik' #4 Fok zoekt Breivikjequote:
Je hebt nog nooit van me gehoord maar ik moet wel stoppen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:03 schreef CaseJunky het volgende:
werd tijd .... nee serieus ik had nog nooit van je gehoord maar word wel tijd dat je stopt
Ik hoop dat ze weg gaat. Ze weet zelf ook wel dat ik onterecht genote bent maar steekt haar kop in het zand!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:57 schreef Nielsch het volgende:
nu al topic van het jaar dit!
als we yvonne tenminste kunnen overtuigen om te blijven
#jesuisyvonne
ik heb 250+ notes en die zijn allemaal onterecht maar hoor je mij zeuren?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weg gaat. Ze weet zelf ook wel dat ik onterecht genote bent maar steekt haar kop in het zand!
Ga ergens anders het internet verpesten, tuig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik heb 250+ notes en die zijn allemaal onterecht maar hoor je mij zeuren?
As I live and breathe, het is BaajGuardianquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
yvonne maakte duidelijk een grap, dat weet ik ook als insider want yvonne is eigenlijk de moeder van fok zelf, en een moeder kan niet haar kinderen zomaar met vorkjens in een stopcontact laten poeren.
Yvonne blijft gewoon tot de here haar van ons wegneemt.
mehquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
As I live and breathe, het is BaajGuardian![]()
lang niet gespot, ouwe!
Nee:quote:
nou jij nog..met een paar konijnen stickers met heerlijk eropquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee:
On topic: Maar gaat Yvonne echt FOK! verlaten?
komen er gaten vrij als Yvonne weg gaat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
yvonne maakte duidelijk een grap, dat weet ik ook als insider want yvonne is eigenlijk de moeder van fok zelf, en een moeder kan niet haar kinderen zomaar met vorkjens in een stopcontact laten poeren.
Yvonne blijft gewoon tot de here haar van ons wegneemt.
jij bent dan ook een verrekte kutuser...quote:Op donderdag 15 januari 2015 06:23 schreef mig72 het volgende:
Ach ik ken toch niemand hier. Het zijn alleen maar digitale lettertjes en cijfertjes. Vervang wie er achter zit en het valt soms niet eens op.
Dit is zondermeer waar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent dan ook een verrekte kutuser...
Ik gebruik wel kut maar ben daardoor niet verrekt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent dan ook een verrekte kutuser...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks is zonder meer waar. Zoiets heet nuance. Maar laagintelligent als je bent kan je dat natuurlijk niet begrijpen.quote:
misschien verdient FOK! wel veel meer dan Danny altijd heeft gezegd en kan ze gaan rentenieren.quote:
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks is zonder meer waar. Zoiets heet nuance. Maar laagintelligent als je bent kan je dat natuurlijk niet begrijpen.
Mensen die altijd komen met 'je bent racist' zijn zwak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.
Ik denk dat je notes genoeg zeggen, kutuser.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Mensen die altijd komen met 'je bent racist' zijn zwak.
Tja goed argument, links gutmensch.
Verzin maar eens iets nieuws.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je notes genoeg zeggen, kutuser.
Cool. Collage is commencing om je aan te moedigen. Met de juiste foto's.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoopt té hard, dus alleen om jou te treiteren blijf ik. Tot aan m'n dood.
ze bedoelt daar dat ze Chadi in opdracht gaat killen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:53 schreef Nielsch het volgende:
Zegt ze:
[..]
[..]
[..]
[..]
godverdomme jongens, ik ben er echt best wel kapot van...
oh dat zou mooi zijn voor onsquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ze bedoelt daar dat ze Chadi in opdracht gaat killen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |