oh ik weet het alleen van de hobbit in 2012quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, maar ik heb toch nog een keer met je in de bios gezeten zonder dat we het wisten?
Even quoten voor het nageslacht want een FOK!forum zonder Yvonne is geen FOK!forum.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoopt té hard, dus alleen om jou te treiteren blijf ik. Tot aan m'n dood.
Great succes!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot ik dood van m'n stoel af donder.
even gefixtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:02 schreef deadprez het volgende:
yvonne blijft gewoon lekker, netsplitter weer FA en dan kan ik klb gaan modden
vertelquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit een banaanvraag?
Je weet wat ze daarmee doen hé?
Nee, maar je kunt wel levenslang krijgen:NWS / 'Ex-Fokker is apostel van Breivik' #4 Fok zoekt Breivikjequote:
Je hebt nog nooit van me gehoord maar ik moet wel stoppen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:03 schreef CaseJunky het volgende:
werd tijd .... nee serieus ik had nog nooit van je gehoord maar word wel tijd dat je stopt
Ik hoop dat ze weg gaat. Ze weet zelf ook wel dat ik onterecht genote bent maar steekt haar kop in het zand!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:57 schreef Nielsch het volgende:
nu al topic van het jaar dit!
als we yvonne tenminste kunnen overtuigen om te blijven
#jesuisyvonne
ik heb 250+ notes en die zijn allemaal onterecht maar hoor je mij zeuren?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weg gaat. Ze weet zelf ook wel dat ik onterecht genote bent maar steekt haar kop in het zand!
Ga ergens anders het internet verpesten, tuig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik heb 250+ notes en die zijn allemaal onterecht maar hoor je mij zeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |