DIT MAG NIET GEBEURENquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Paultjuhhh, doe hier iets aan!!!!!!
Wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:53 schreef Nielsch het volgende:
Zegt ze:
[..]
[..]
[..]
[..]
godverdomme jongens, ik ben er echt best wel kapot van...
ONZ / De FOK! Bijbel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:32 schreef Samuray13 het volgende:
Yvonne? Nooit van gehoord. Is er een bio van de moeder aller fokkers?
Gezien de paniek die haar vertrek mogelijke teweegbrengt, lijkt me blijven terecht.
Anders moet er een fikse loonsverhoging doorgevoerd worden. Via donaties moet dat kunnen zijn.
(Is er ook een bio van Fok zelf overigens? )
twitter:gerardjoling twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 21:40:07Yvonne stopt.. Steun aan alle #FOK users Wat een blindleggerr!! Binnenkort de studio in voor een #nieuwesingle: Oh Yvonne ik wou dat wij eens konne Zorg dat je hem niet mist! Nu in de #winkel reageer retweet
One can only hope.quote:
Je hoopt té hard, dus alleen om jou te treiteren blijf ik. Tot aan m'n dood.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoopt té hard, dus alleen om jou te treiteren blijf ik. Tot aan m'n dood.
Zeg, maar ik heb toch nog een keer met je in de bios gezeten zonder dat we het wisten?quote:
maar wat nu als hij wilt dat je blijft?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, iets zegt me dat hij dat echt niet wilquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar wat nu als hij wilt dat je blijft?
wat is er met je UI gebeurt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, iets zegt me dat hij dat echt niet wil
Mooi.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |