As I live and breathe, het is BaajGuardianquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
yvonne maakte duidelijk een grap, dat weet ik ook als insider want yvonne is eigenlijk de moeder van fok zelf, en een moeder kan niet haar kinderen zomaar met vorkjens in een stopcontact laten poeren.
Yvonne blijft gewoon tot de here haar van ons wegneemt.
mehquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
As I live and breathe, het is BaajGuardian![]()
lang niet gespot, ouwe!
Nee:quote:
nou jij nog..met een paar konijnen stickers met heerlijk eropquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee:
On topic: Maar gaat Yvonne echt FOK! verlaten?
komen er gaten vrij als Yvonne weg gaat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
yvonne maakte duidelijk een grap, dat weet ik ook als insider want yvonne is eigenlijk de moeder van fok zelf, en een moeder kan niet haar kinderen zomaar met vorkjens in een stopcontact laten poeren.
Yvonne blijft gewoon tot de here haar van ons wegneemt.
jij bent dan ook een verrekte kutuser...quote:Op donderdag 15 januari 2015 06:23 schreef mig72 het volgende:
Ach ik ken toch niemand hier. Het zijn alleen maar digitale lettertjes en cijfertjes. Vervang wie er achter zit en het valt soms niet eens op.
Dit is zondermeer waar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent dan ook een verrekte kutuser...
Ik gebruik wel kut maar ben daardoor niet verrekt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent dan ook een verrekte kutuser...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks is zonder meer waar. Zoiets heet nuance. Maar laagintelligent als je bent kan je dat natuurlijk niet begrijpen.quote:
misschien verdient FOK! wel veel meer dan Danny altijd heeft gezegd en kan ze gaan rentenieren.quote:
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks is zonder meer waar. Zoiets heet nuance. Maar laagintelligent als je bent kan je dat natuurlijk niet begrijpen.
Mensen die altijd komen met 'je bent racist' zijn zwak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit totaal geen nuance in jouw onophoudelijke racisme, alleen daarom ben je al een enorme kutuser.
Ik denk dat je notes genoeg zeggen, kutuser.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Mensen die altijd komen met 'je bent racist' zijn zwak.
Tja goed argument, links gutmensch.
Verzin maar eens iets nieuws.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je notes genoeg zeggen, kutuser.
Cool. Collage is commencing om je aan te moedigen. Met de juiste foto's.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hoopt té hard, dus alleen om jou te treiteren blijf ik. Tot aan m'n dood.
ze bedoelt daar dat ze Chadi in opdracht gaat killen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:53 schreef Nielsch het volgende:
Zegt ze:
[..]
[..]
[..]
[..]
godverdomme jongens, ik ben er echt best wel kapot van...
oh dat zou mooi zijn voor onsquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ze bedoelt daar dat ze Chadi in opdracht gaat killen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |