quote:
Goede levensvraag wel....
Wie is Yvonne?Yvonne is op 26 februari 1962 geboren en moeder van drie kinderen.
In 1996 begon zij haar eigen praktijk in emotionele therapieën en homeopathie. Vanaf 1998 werkt Yvonne ook als medium. Sindsdien zijn mediamieke consulten opgenomen in haar therapieën. Vanaf 2000 werkt Yvonne met EZI®, een krachtige methode die ervoor zorgt dat je de emoties waarmee je zit, los kunt laten. Hierdoor wordt het leven makkelijker en draaglijker. Ook lichamelijke klachten die ontstaan zijn door stress of verdriet (bijvoorbeeld maagpijn, stijve nek, zenuwarm of rsi, verschillende soorten rugpijnen, enzovoorts) kunnen met EZI® aangepakt worden. Chronische ziekten kunnen met EZI® niet genezen worden, maar aan de acceptatieproblemen rondom de ziekte en de pijn die daardoor ontstaat kan EZI® een belangrijke bijdrage leveren.
Wie is Yvonne?Yvonne de Boer
Yvonne de Boer, ondernemer, bestuurder, motivator en oprichter van de stichting HAARWENSEN.
Positiviteit is haar handelsmerk en de sleutel naar succes! Met een flinke dosis humor, stimuleert ze mensen om alles uit hun werk en privé te halen wat mogelijk is.
Ze weet hoe belangrijk het is om gemotiveerde medewerkers binnen de organisatie te hebben. Dit geld vooral in bedrijven waarin de medewerkers direct in contact staat met de consument. Uit eigen ervaring weet ze hoeveel invloed ogenschijnlijke kleine dingen hebben op het plezier van de medewerkers en wat dan weer doorslaat naar de sfeer in de zaak, het contact met de consument en elkaar. Ieder individu beïnvloedt de hele groep.
De crisis leert ons dat de bomen niet meer groeien tot in de hemel. Maar dat lijkt niet door te dringen als het gaat om onszelf. Te veel mensen zitten nog vast in het idee dat alles vanzelf groter, beter, meer wordt. Het is nooit genoeg. Gewoon Anders laat zien dat het meestal niets te maken heeft met een ander, maar alles met jezelf. Als je eens ‘gewoon anders’ naar jezelf kijkt, word je vaak verrast. En blijkt er meer in te zitten dan je misschien voor mogelijk hield. Dat besef is het begin van verandering, van negatief naar positief.
Wie is YvonneYvonne van der Sloot van Praktijk YensHet anderen willen helpen zit er al lang in.
Mijn huidige job is voor mij de ideale methode om dat vorm te geven. Ik ben een mentale bruggenbouwer. Bruggen tussen het intuïtieve en het pragmatische, tussen lichaam en geest, tussen 'daar' en 'hier'. Het samenbrengen van schijnbare tegenpolen is de drive in mijn privéleven en in mijn werk. Het blijkt verrassend vaak dat tegenpolen 2 kanten van hetzelfde zijn en samen een krachtige eenheid vormen.
Een karaktereigenschap van me is dat ik meteen naar de kern van de zaak wil omdat dáár de essentie zit. In mijn werk garandeert dat een diepgaand helend en authentiek proces.
Om maar meteen het mystieke van energiewerk te ontkrachten: het geven van energie kan echt iedereen leren. De één heeft er meer talent voor dan de ander (net zoals bij tekenen bijvoorbeeld) en iedere behandelaar geeft zijn eigen persoonlijke kwaliteit mee aan de energie.
Door mijn eigen weg met obstakels (ik ben een HSP-er) en het aangaan van de uitdagingen ben ik nu in verbinding met mijn kern en daarmee met de Bron. Daardoor mag ik een hele zuivere en liefdevolle energie doorgeven en die is voor íedereen beschikbaar.
Van NLP word ik zo enthousiast omdat het inzicht geeft en praktisch is. Nadeel is dat je als NLP-er nooit meer kunt zeggen dat de oorzaak van iets buiten je ligt en je er dus niets aan kan doen... :-)
Waarom zou je bij mij moeten zijn?
Ik neem de tijd om diepgaand naar je te luisteren en behandel met aandacht en warmte. Je staat niet binnen de kortste keren weer buiten na een routinebehandeling. Dit werk doe ik omdat het mijn missie is; dus met hart & ziel (én humor). Zuiverheid, integriteit en kernachtigheid zijn voor mij belangrijk en de basis is altijd compassie.
Het inspireert mij om voor jou toegankelijk te maken wat er beschikbaar is, gericht op je totale mensontwikkeling en het ervaren van de onvoorwaardelijke liefde. Je authenticiteit vorm te geven.
Scholing
Na het HBO ben ik me gaan verdiepen in NLP en energietherapie. Ik heb 3 NLP opleidingen gedaan (ben Master-Practitioner), 6 energetische (ben registertherapeut aanvullende gezondheidszorg) en heel veel cursussen en workshops als aanvulling daarop. Klik hier voor een overzicht.
Werkervaring
Sinds 2007 werk ik als zelfstandige in mijn eigen praktijk, maar lang daarvoor was ik al enthousiast bezig om met NLP en energietherapie mensen te helpen. Daarnaast werk ik samen met een psycholoog, psychiater/psychotherapeut, haptonome, natuurgeneeskundig gezondheidsadviseur, inspiratie-coach en wellnessinstituut omdat ik een holistische kijk inspirerend en aanvullend vind.Yvonne van der Sloot
Ook ben ik werkzaam als vertrouwenspersoon voor Carglass en contactpersoon en hulpverlener bij de Stichting Merkawah, een vrijwilligersorganisatie voor mensen met bijna-doodervaringen (BDE) en aanverwante bewustzijnsverschijnselen.
Wie is Yvonne?Na haar studie Nederlands Recht in Maastricht (1990) en Getuigschrift Internationaal Recht te Leiden (1992) ging Yvonne Litjens begin 1993 als advocaat aan het werk bij CMS Derks Star Busmann. Aanvankelijk in een allround praktijk, maar al snel ontwikkelde zich een duidelijke voorkeur voor het ondernemings- en arbeidsrecht. Na het volgen van de Grotius opleiding arbeidsrecht (2000) werd haar praktijk gedomineerd door het bijstaan van werkgevers en bestuurders op aspecten als (collectief) ontslag , cao’s, medezeggenschap en overgang van onderneming. Deze werkzaamheden heeft zij vanaf medio 2008 voortgezet bij Bogaerts & Groenen advocaten, alwaar zij ook adviseert bij arbeidsconflicten, arbeidsongeschiktheid en geschillen omtrent het concurrentiebeding. Juist vanwege de nadruk in de dagelijkse werkzaamheden op het adviseren en procederen ten behoeve van werkgevers, vindt zij het prettig om ook met regelmaat de werknemer(s) in deze kwesties bij te staan. Yvonne is een betrokken advocaat. Zij wil haar schat aan kennis en ervaring op het gebied van het arbeidsrecht inzetten om tot een optimale uitkomst te komen. Daarbij wordt zij graag in een vroeg stadium betrokken bij een kwestie, nu zij ervan overtuigd is dat dit veelal kostenbesparend werkt. Problemen voorkomen staat centraal. Indien een conflict eenmaal is gerezen dient dit, met het belang van de cliënt voor ogen, efficiënt en met respect voor de wederzijdse standpunten te worden opgelost.
Wie is Yvonne?Hallo en welkom op GoYvon!
Wie gaat er eigenlijk schuil achter GoYvon?
De naam zegt het al; Yvon. Officieel heet ik Yvonne, maar veel mensen noemen me Yvon, vandaar GoYvon.
Begin tachtiger jaren werd ik geboren in de provincie Groningen, in een klein dorpje ten noorden van de stad. Ik groeide hier op samen met mijn ouders en mijn jongere broer.
In de zomers gingen we vaak naar Frankrijk voor de vakantie of bezochten we mijn grootouders die hun zomers altijd in Duitsland doorbrachten.
Mijn interesse in andere culturen en landen komt (denk ik) voort uit het feit dat ik opgegroeid ben met het folkloristisch festival dat elk jaar bij ons in het dorp georganiseerd werd (en nog steeds wordt). Wij waren bijna elk jaar gastgezin en zo leerde ik veel over verschillende landen en culturen.
Het reisvirus.
Dat kreeg ik te pakken tijdens mijn eerste verre reis. Deze maakte ik in 2005 samen met mijn ouders en broer. We gingen naar Maleisie, op bezoek bij vrienden van het festival. We gingen backpacken en daar was ik zo enthousiast over! Het reizen met een backpack op mijn rug vond ik geweldig. Na deze reis wist ik het; ik wilde in het buitenland sturen en veel reizen in de toekomst.
Dit gebeurde in 2007; toen reisde ik alleen naar Thailand!
Op dit moment.
Op dit moment woon ik alweer een paar jaar in China. Al vrij snel nadat ik in China was gearriveerd ontmoette ik mijn vriend, Miguel. Met hem woon ik momenteel samen in Beijing. Ik werk nu voor Huijia Kids waar ik groepsleerkracht ben in een K2. Daarnaast studeer ik in de avonduren Chinees. Verder zit ik in de redactie van het magazine De Leeuw, dat geschreven wordt voor de leden van de Nederlandse vereniging in Peking.
Wil je meer weten?
Mocht je meer over mij willen weten, vragen hebben over wonen en werken in China, of reizen in China of wil je iets anders delen, dan kun je een reactie achterlaten of me een e-mail sturen. Je kunt hier contact met me opnemen.
Groeten Yvonne.