Het is ook jouw vagina waar niemand tol voor hoeft te betalen. Vergeten we ook niet.quote:
wie is de andere gelukkigerd?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:50 schreef hondebrokje het volgende:
Waar we allebei stoppen met fokken
haha slimme actiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit krijg ik na hzaw 1 dm gestuurd te hebben
[ afbeelding ]
Wat stuurde je?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit krijg ik na hzaw 1 dm gestuurd te hebben
[ afbeelding ]
Ik kan dat ook met posts doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jammer dat je dat alleen met dm's kunt doen
Waar kan ik abbo kopen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem een abo hzaw dan kan je Herman ook blokken op fora
Werkt alleen voor geen meter. Tenminste, de laatste keer dat ik het probeerde bleven de posts gewoon zichtbaar door de auto refresh.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem een abo hzaw dan kan je Herman ook blokken op fora
Waar kun je abbo kopen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werkt alleen voor geen meter. Tenminste, de laatste keer dat ik het probeerde bleven de posts gewoon zichtbaar door de auto refresh.
Geld naar Danny overmaken en hem een pm sturen.quote:
Professioneel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geld naar Danny overmaken en hem een pm sturen.
Tsja.quote:
Ik word hier niet warm of koud van.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je account wordt binnen kortste keren gelockt vanwege kritiek op de heer Roodbol
gr gr
Danny
Nee blijf.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
al deze tijd deed ik voor de lol irritant tegen hetzalallemaalwel. ik dacht ook dat de beste man dit wist, en hij ook voor de lol gemeen deed tegen mij. blijkbaar was dit dus niet zo. ik wil zo niet verder mijn tijd op hier spenderen. bij deze zal ik niet meer in KLB posten.
hopelijk vergeef je me ooit, hzaw. tot ooit misschien.
Niet gelezen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
al deze tijd deed ik voor de lol irritant tegen hetzalallemaalwel. ik dacht ook dat de beste man dit wist, en hij ook voor de lol gemeen deed tegen mij. blijkbaar was dit dus niet zo. ik wil zo niet verder mijn tijd op hier spenderen. bij deze zal ik niet meer in KLB posten.
Grappig man.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook jouw vagina waar niemand tol voor hoeft te betalen. Vergeten we ook niet.
FOK! zal sowieso geen goudmijntje zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat mensen met een abo ook minder opleveren dan mensen zonder. Het kost 50 euro per jaar ofzo, kan best dat dat minder is dan het zou opleveren als die users gewoon ads zagen.
Misschien dat het daarom niet snel gefixt wordt.
Geen idee.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! zal sowieso geen goudmijntje zijn.
Kan je je nog wel eens op verkijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! zal sowieso geen goudmijntje zijn.
Jij ging slapen toch?quote:
En andersom is geen probleem natuurlijk.quote:
allebei pauperquote:Op maandag 12 januari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
En andersom is geen probleem natuurlijk.
Mooi. Doei.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
Behalve van DUO dan.quote:
Zou kunnen, maar lijkt me niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je je nog wel eens op verkijken.
Zoals gewoonlijk.quote:
Nouquote:
Wie ben jij?quote:
kroketten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet morgen voor 5 mensen koken, wat moet ik maken :s
papquote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Hutspot.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Haha gvdquote:Op maandag 12 januari 2015 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah who's your daddy was vannacht metaforisch bedoeld hoor![]()
moet je in css aanpassenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werkt alleen voor geen meter. Tenminste, de laatste keer dat ik het probeerde bleven de posts gewoon zichtbaar door de auto refresh.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
2 jaar geleden kon je nog niet eens typen man.
Kroketten zijn alleen voor privéquote:
ONZ / Fylax is 2 jaar op FOK!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een felicitatie is wel leuk.
Ik weet niet hoe dat moet.quote:
Ga wegquote:Op maandag 12 januari 2015 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een felicitatie is wel leuk.
Mexicaansquote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Wild geworden.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kroketten zijn alleen voor privé
Hacheequote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Ah jou had ik net nodig. Ik wilde die volleyball shit die Toto ook heeft in haxball laden, maar ik krijg een error, weet jij toevallig waar dat aan ligt?quote:
Hmm nee.. bij mij gaat altijd goedquote:Op maandag 12 januari 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah jou had ik net nodig. Ik wilde die volleyball shit die Toto ook heeft in haxball laden, maar ik krijg een error, weet jij toevallig waar dat aan ligt?
Ohquote:
Wildkroketquote:
quote:
Nah, zoals ik al zei wil ik verder toch niemand blokkeren. Vind het gewoon vreemd dat het niet fatsoenlijk werkt.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh is niet zo moeilijk
wil je wel helpen
kan echt niet meer tegen dit dramatische gedrag stelletje queensquote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
is altijd zo geweestquote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, zoals ik al zei wil ik verder toch niemand blokkeren. Vind het gewoon vreemd dat het niet fatsoenlijk werkt.
Haha gvd, wat is BT toch grappig. Ja hahaha.quote:
Dan niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan echt niet meer tegen dit dramatische gedrag stelletje queens
& flikker jij ook eens opquote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Haha gvd, wat is BT toch grappig. Ja hahaha.
Oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan echt niet meer tegen dit dramatische gedrag stelletje queens
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
& flikker jij ook eens op
wat wil je hiermee zeggenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon nog uit de tijd dat er geen auto refresh was en is er daarna nooit meer iets aan gedaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is altijd zo geweest
heeft met auto refresh te maken
snap ook niet dat het niet 100% werkt maar had mensen waarvan ik echt geen zin had om post te lezen gewoon volledig geblokkeerd
Scheer je dan godver tyfus ook gewoon weg met je kontgeneukte tomatengleuf.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
lobi.quote:
Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jeweetzellufquote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
lobi.
HAHA IK ZIE DAT JE CULTHELD BENT!! Die titel heb ik bedachtWat een legendes zijn we toch.
zou kunnen jaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon nog uit de tijd dat er geen auto refresh was en is er daarna nooit meer iets aan gedaan.
Oh, wat tenenkrommend. En al deze mensen vinden zichzelf zo moeilijk slim & gevat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.
haha gvd. Zo grappig. Nee echt. Haha. Met je mongolen oneliners en continu door alles heen brallen en steevast vragen wat men van jou vind. Topgozertje gewoon. Haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Scheer je dan godver tyfus ook gewoon weg met je kontgeneukte tomatengleuf.
Hzaw en Chloroform zijn beide wel cool, jij daarentegen :/quote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.
haha madquote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
haha gvd. Zo grappig. Nee echt. Haha. Met je mongolen oneliners en continu door alles heen brallen en steevast vragen wat men van jou vind. Topgozertje gewoon. Haha.
eyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Hzaw en Chloroform zijn beide wel cool, jij daarentegen :/
Verrassend zeg.. waarom ga je gelijk van het "negatieve" uit?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb wat bedacht en ben extreem verontwaardigd.
Ah, meneer is er ook weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Chlo is idd cool. Jij en hzaw mogen opflikkeren, haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
je zegt nooit lieve woordjes tegen me ;squote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verrassend zeg.. waarom ga je gelijk van het "negatieve" uit?
Deze reactie plaats je uit onzekerheid.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chlo is idd cool. Jij en hzaw mogen opflikkeren, haha.
Ok je boodschap is wel duidelijk nu. Hoe vaak ga je het nog herhalen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste, leukste en knapste nihilist die ik ken en zou erg graag stamppot met je willen eten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je zegt nooit lieve woordjes tegen me ;s
Dat is alvast één afgeturfd. Wachten op de tweede, spannend.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Deze reactie plaats je uit onzekerheid.
wow ga echt lekker dromen vannachtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste, leukste en knapste nihilist die ik ken en zou erg graag stamppot met je willen eten.
Oke oke hzaw mag blijven. Nu niet meer zo grof tegen me doen, ik heb ook gevoelens hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok je boodschap is wel duidelijk nu. Hoe vaak ga je het nog herhalen?
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef BigHamas het volgende:
Sjonge jonge hzaw en houses gaan in 2015 sowieso een keer ballen
wie ben je uberhauptquote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, wat tenenkrommend. En al deze mensen vinden zichzelf zo moeilijk slim & gevat.
Ugh
Die verberg je zoveel mogelijk met een irritante manier van reageren omdat je onzeker [2] bent.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke oke hzaw mag blijven. Nu niet meer zo grof tegen me doen, ik heb ook gevoelens hoor.
Alsof jij ooit slaapt tevens droomt.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow ga echt lekker dromen vannacht![]()
Srs?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef chroestjov het volgende:
Helemaal teruggelezen, wat een armoede.
beetje janken dat iedereen stom is hierquote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel relevant.
Wat heb je aan hoofd als je money op je hoofd hebtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef chroestjov het volgende:
Helemaal teruggelezen, wat een armoede.
Thezappaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?
Definieer "iedereen".quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje janken dat iedereen stom is hier
Wat?quote:
Cornflakes.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.
Heb mijn dromen inderdaad lang geleden opgegeven. Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij ooit slaapt tevens droomt.![]()
<3
Oh.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Die ging altijd slowchats teruglezen en quoten
terechtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.
Wickedmen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Die ging altijd slowchats teruglezen en quoten
Zielig wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Cornflakes.
[..]
Heb mijn dromen inderdaad lang geleden opgegeven. Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.
Precies.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh als jij het doet zal het wel normaal zijn.
Gwn. Drm.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Wat heb je aan hoofd als je money op je hoofd hebt
hij is een chille gastquote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Thezappa, wat een kerel is dat ook
Jij gedraagt je anders ook als een mongool, dus doe normaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee hij kiest ze uit op replygifsquote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoek je die gifjes altijd op of heb je een mapje op je bureaublad staan?
Zeg ik niet, gok maar.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoek je die gifjes altijd op of heb je een mapje op je bureaublad staan?
Ik kreeg gewoon een gevoel van medelijden ok.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga lekker je eigen leven evalueren
Vind jou ook stom, bbyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje janken dat iedereen stom is hier
Interesseert me niet wat jij voeltquote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een gevoel van medelijden ok.
Ik vond het ook zieligquote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jij voelt
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Net een belastingrechttentamen.
Zo lang je dit volhoudt kan niemand je pijn doen, maar kan ook niemand je liefhebben omdat jij niemand liefhebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jij voelt
Wil zo'n zijden kussensloop halen, ligt zo lekkerquote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag m'n bed verschoond. Wat ligt dat toch lekker.
Vertel mij wat.. Volgende week hopelijk mijn laatste belastingrechtstentamen. Intens gelukkig als ik dat haal.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..][ afbeelding ]
Wat een hel was dat.
heb een zijden kussensloop, weenie ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een tweepersoonsbed, weenie ;$
Van zij die niets te zeggen hebben zijn zij die zwijgen 't aangenaamst.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Zo lang je dit volhoudt kan niemand je pijn doen, maar kan ook niemand je liefhebben omdat jij niemand liefhebt.
-Hef
Waarom alleen kussensloop?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil zo'n zijden kussensloop halen, ligt zo lekker
Zeg je wel vaker, sowieso wel hypocriet voor een azijnpisser x:quote:Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van zij die niets te zeggen hebben zijn zij die zwijgen 't aangenaamst.
Ik vind het dan altijd zonde om er in te gaan liggenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag m'n bed verschoond. Wat ligt dat toch lekker.
Ik ben ook bijzonder hypocriet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Zeg je wel vaker, sowieso wel hypocriet voor een azijnpisser x:
Niks mis mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben ook bijzonder hypocriet.
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij gedraagt je anders ook als een mongool, dus doe normaal.
Eerst crying a river for help en nu mag ze niet meer bemoeien? :s jeetje.quote:
Grappig man. Haha! Ja haha! Pijn in mijn buik ervan.quote:
Zou er geen case omheen doen, die van mij heeft er kleine krasjes door gekregen onderaan.quote:
$1307 dollar ja. Niet gratis ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die heb je toch goedkoop in New York gekocht?
ripquote:
Zit er nog niet omheen. Goeie tip. Was wel van plan om er een reishoesje voor te kopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou er geen case omheen doen, die van mij heeft er kleine krasjes door gekregen onderaan.
Ik ben al zo onzekerquote:Op maandag 12 januari 2015 23:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Grappig man. Haha! Ja haha! Pijn in mijn buik ervan.
Een prijs zegt me verder niks hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
$1307 dollar ja. Niet gratis ofzo
Vind het trouwens wel jammer dat Hoink is overleden, vandaar dus ook dat er geen reactie meer terugkwam op mijn bovenstaande verhaaltje.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar jij spreekt mij nu al circa 2 jaar zeer overmatig aan (om de zoveel posts ontvang ik wel weer een Quote Alert van jou en toen je een ban had, moest je dat bijvoorbeeld om de één of andere reden bij mij in PM komen melden) en ik heb je eigenlijk nog nooit iets zinnigs zien posten of een creatieve (niet generieke) bijdrage zien leveren.
Ik vind het best hoor, maar het lijkt mij een nogal triest bestaan als diegene die je continu aandacht loopt te geven weinig tot geen belangstelling toont voor jouw activiteiten.
Sry.
Ja zo'n zachte leren of stoffen hoes is het bestequote:Op maandag 12 januari 2015 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit er nog niet omheen. Goeie tip. Was wel van plan om er een reishoesje voor te kopen.
Nee? Vind je dat lastig?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een prijs zegt me verder niks hoor.
Oh, geen probleem mee. En dan gewoon in midden van bed liggen en in dekens rollen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd zonde om er in te gaan liggen
Kan geen starbucks meer zienquote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dan moet je wel prominent gaan doen bij de plaatselijke starbucks toch?
Heb je steam?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel jammer dat Hoink is overleden, vandaar dus ook dat er geen reactie meer terugkwam op mijn bovenstaande verhaaltje.
Hard geworden omdat ik dacht aan kroelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, geen probleem mee. En dan gewoon in midden van bed liggen en in dekens rollen.
Lok-quote hem dan op zijn minst even als je wil bitchfighten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel jammer dat Hoink is overleden, vandaar dus ook dat er geen reactie meer terugkwam op mijn bovenstaande verhaaltje.
Haha. Grappig. Ja. Hoe kom je toch erop. Haha. Jeetje. Stop nou. Haha. Grappig man.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eerst crying a river for help en nu mag ze niet meer bemoeien? :s jeetje.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Haha. Grappig. Ja. Hoe kom je toch erop. Haha. Jeetje. Stop nou. Haha. Grappig man.
Weer zo een goeie.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hard geworden omdat ik dacht aan kroelen.
Hij is hier 1299 euro en daar dus ongeveer 1299 dollar. Scheelt 22% ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat producten van Apple normaliter kosten.
inb4 pcmasterrace en androidrantquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat producten van Apple normaliter kosten.
Misschien.quote:
Ik wilde het gewoon even vermelden.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lok-quote hem dan op zijn minst even als je wil bitchfighten.
In een net verschoond bed wil ik eerste nacht liefst alleen slapen. Gewoon even momentje voor jezelf.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hard geworden omdat ik dacht aan kroelen.
Oke, rekenen is je sterkste vak zie ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij is hier 1299 euro en daar dus ongeveer 1299 dollar. Scheelt 22% ofzo
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 pcmasterrace en androidrant
Heeft met wisselkoersen te maken he kk koequote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, rekenen is je sterkste vak zie ik.
True that!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In een net verschoond bed wil ik eerste nacht liefst alleen slapen. Gewoon even momentje voor jezelf.
Wat ben jij een vermoeiend jong.quote:
Ik wilde een moslim grap maken maar ik doe het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef BigHamas het volgende:
Mensen die blij doen met schoon beddengoed... Pfff.
Ja, alle dekens voor jezelf.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Sowieso slaap je alleen altijd het aller lekkerst
Wat doe je jelly.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef BigHamas het volgende:
Met mij is alles briljant. Gaat lekkerquote:
Van die discussie word ik ook altijd wat verdrietig.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 pcmasterrace en androidrant
Ik ben geen moslim hoor lieverd.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik wilde een moslim grap maken maar ik doe het niet
Ben jij nou werkelijk waar zo dom?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, rekenen is je sterkste vak zie ik.
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met mij is alles briljant. Gaat lekker![]()
en met mijn tijgertje?
Focus je nou maar weer op de ontzettend grappige reacties van BT. Zo grappig. Nee echt. Zou hij nog zo een geweldige oneliner hebben waar jij plat van gaat?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben jij een vermoeiend jong.
Ik verschoon om de 4 dagen mijn beddengoed.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef BigHamas het volgende:
Jaloezie staat je niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Focus je nou maar weer op de ontzettend grappige reacties van BT. Zo grappig. Nee echt. Zou hij nog zo een geweldige oneliner hebben waar jij plat van gaat?
That's my man.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Niet zo plat als je moeder vannacht ging toen ik mijn one-liner in haar vochtige kut smeet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Focus je nou maar weer op de ontzettend grappige reacties van BT. Zo grappig. Nee echt. Zou hij nog zo een geweldige oneliner hebben waar jij plat van gaat?
Beetje overdreven wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik verschoon om de 4 dagen mijn beddengoed.
Yo, probeer positiever te reageren.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jaaaaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
That's my man.
Moet ik nog een keer naar new york toe?
Beetje aan dovemansoren gericht dit.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Yo, probeer positiever te reageren.
Niemand vind het leuk als je negatief reageert, en mensen reageren ook negatief terug
Dovemansoren klinkt geilquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje aan dovemansoren gericht dit.
Oké tetouariboquote:
Ik geloof je op je woord. Kan nu al niet wachtenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaaaawel sparen
Maar je moet er een keer geweest zijn in je leven vind ik.
Watquote:
hjb kutludoquote:
Eerst even kijken wat Kloonhommel ervan vindt hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ken al die namen niet maar het zal ongetwijfeld grappig zijn.
oke deadprezquote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef BigHamas het volgende:
Als ik genoeg doekoe heb om naar NY te gaan, dan koop ik wiet en drank in voor de komende jaren ipv NY.
Haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou wel een goede admin zijn.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef BigHamas het volgende:
Als ik genoeg doekoe heb om naar NY te gaan, dan koop ik wiet en drank in voor de komende jaren ipv NY.
Ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou, spannendquote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst even kijken wat Kloonhommel ervan vindt hoor.
Ja, kan het niet meer aan.quote:
Giechelen om oliedomme grapjes/oneliners/opmerkingen van BT staat jou, 1 van de meest slimste mensen hier, ook niet.quote:
Voor jou houden ze elk jaar stevige campagnes maar jij wordt het nooit. Ik daarentegen als nieuwe frisse aanwinst. zie kansenquote:
quote:
Dat constante gezanik van jou wordt ook vermoeiend.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:52 schreef chroestjov het volgende:
De drastische verslechtering van de sfeer heeft absoluut niets te maken met die kleuterklas die 24/7 aan het apenkooien is.
Same.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hahahahahaahquote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Giechelen om oliedomme grapjes/oneliners/opmerkingen van BT staat jou, 1 van de meest slimste mensen hier, ook niet.
Jij draagt verder ook niet echt bij aan een "goede" sfeer, me dunkt..quote:Op maandag 12 januari 2015 23:52 schreef chroestjov het volgende:
De drastische verslechtering van de sfeer heeft absoluut niets te maken met die kleuterklas die 24/7 aan het apenkooien is.
Wie is deze kaolokneusquote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Giechelen om oliedomme grapjes/oneliners/opmerkingen van BT staat jou, 1 van de meest slimste mensen hier, ook niet.
Nou, vervelend dat je er zo mee zit, misschien moet je er eens met iemand over praten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie niet eens beefs ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weenie, vroeger was alles beter gelul. Zielig gedoe altijd.
Hoi. Nog gediepzeevist?quote:
Je bent zelf vermoeiend.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat constante gezanik van jou wordt ook vermoeiend.
Ik hoop het wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Is Wickedmen nog steeds geband eigenlijk?
jaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
nou nou nouquote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet, misschien moeten we vaker kanker zeggen ofzo?
Vissen heb ik van de keer achterwegen gelaten, maar mijn ogen onder water goed de kost gegeven.quote:
misschien permabanquote:
Vond het wel zielig dat je onterecht in de gevangenis zat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vissen heb ik van de keer achterwegen gelaten, maar mijn ogen onder water goed de kost gegeven.
Bans zijn relatief.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Banquote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijks gedaan voor zo'n ellenlange ban?
Hopelijk ben je over de grootste schrik heen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vond het wel zielig dat je onterecht in de gevangenis zat.
Nu wel weer ja. Maar heb weken slecht geslapen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk ben je over de grootste schrik heen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Haha, zie hem eens kkmad worden. Helemaal jelly enzo. Haha.
</einde BTmongolenmodus>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |