Het is ook jouw vagina waar niemand tol voor hoeft te betalen. Vergeten we ook niet.quote:
wie is de andere gelukkigerd?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:50 schreef hondebrokje het volgende:
Waar we allebei stoppen met fokken
haha slimme actiequote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit krijg ik na hzaw 1 dm gestuurd te hebben
[ afbeelding ]
Wat stuurde je?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit krijg ik na hzaw 1 dm gestuurd te hebben
[ afbeelding ]
Ik kan dat ook met posts doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jammer dat je dat alleen met dm's kunt doen
Waar kan ik abbo kopen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem een abo hzaw dan kan je Herman ook blokken op fora
Werkt alleen voor geen meter. Tenminste, de laatste keer dat ik het probeerde bleven de posts gewoon zichtbaar door de auto refresh.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem een abo hzaw dan kan je Herman ook blokken op fora
Waar kun je abbo kopen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werkt alleen voor geen meter. Tenminste, de laatste keer dat ik het probeerde bleven de posts gewoon zichtbaar door de auto refresh.
Geld naar Danny overmaken en hem een pm sturen.quote:
Professioneel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geld naar Danny overmaken en hem een pm sturen.
Tsja.quote:
Ik word hier niet warm of koud van.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je account wordt binnen kortste keren gelockt vanwege kritiek op de heer Roodbol
gr gr
Danny
Nee blijf.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
al deze tijd deed ik voor de lol irritant tegen hetzalallemaalwel. ik dacht ook dat de beste man dit wist, en hij ook voor de lol gemeen deed tegen mij. blijkbaar was dit dus niet zo. ik wil zo niet verder mijn tijd op hier spenderen. bij deze zal ik niet meer in KLB posten.
hopelijk vergeef je me ooit, hzaw. tot ooit misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |