Eerst even kijken wat Kloonhommel ervan vindt hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ken al die namen niet maar het zal ongetwijfeld grappig zijn.
oke deadprezquote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef BigHamas het volgende:
Als ik genoeg doekoe heb om naar NY te gaan, dan koop ik wiet en drank in voor de komende jaren ipv NY.
Haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou wel een goede admin zijn.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef BigHamas het volgende:
Als ik genoeg doekoe heb om naar NY te gaan, dan koop ik wiet en drank in voor de komende jaren ipv NY.
Ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou, spannendquote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst even kijken wat Kloonhommel ervan vindt hoor.
Ja, kan het niet meer aan.quote:
Giechelen om oliedomme grapjes/oneliners/opmerkingen van BT staat jou, 1 van de meest slimste mensen hier, ook niet.quote:
Voor jou houden ze elk jaar stevige campagnes maar jij wordt het nooit. Ik daarentegen als nieuwe frisse aanwinst. zie kansenquote:
quote:
Dat constante gezanik van jou wordt ook vermoeiend.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:52 schreef chroestjov het volgende:
De drastische verslechtering van de sfeer heeft absoluut niets te maken met die kleuterklas die 24/7 aan het apenkooien is.
Same.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hahahahahaahquote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Giechelen om oliedomme grapjes/oneliners/opmerkingen van BT staat jou, 1 van de meest slimste mensen hier, ook niet.
Jij draagt verder ook niet echt bij aan een "goede" sfeer, me dunkt..quote:Op maandag 12 januari 2015 23:52 schreef chroestjov het volgende:
De drastische verslechtering van de sfeer heeft absoluut niets te maken met die kleuterklas die 24/7 aan het apenkooien is.
Wie is deze kaolokneusquote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Giechelen om oliedomme grapjes/oneliners/opmerkingen van BT staat jou, 1 van de meest slimste mensen hier, ook niet.
Nou, vervelend dat je er zo mee zit, misschien moet je er eens met iemand over praten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie niet eens beefs ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weenie, vroeger was alles beter gelul. Zielig gedoe altijd.
Hoi. Nog gediepzeevist?quote:
Je bent zelf vermoeiend.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat constante gezanik van jou wordt ook vermoeiend.
Ik hoop het wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Is Wickedmen nog steeds geband eigenlijk?
jaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
nou nou nouquote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet, misschien moeten we vaker kanker zeggen ofzo?
Vissen heb ik van de keer achterwegen gelaten, maar mijn ogen onder water goed de kost gegeven.quote:
misschien permabanquote:
Vond het wel zielig dat je onterecht in de gevangenis zat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vissen heb ik van de keer achterwegen gelaten, maar mijn ogen onder water goed de kost gegeven.
Bans zijn relatief.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Banquote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijks gedaan voor zo'n ellenlange ban?
Hopelijk ben je over de grootste schrik heen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vond het wel zielig dat je onterecht in de gevangenis zat.
Nu wel weer ja. Maar heb weken slecht geslapen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk ben je over de grootste schrik heen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Haha, zie hem eens kkmad worden. Helemaal jelly enzo. Haha.
</einde BTmongolenmodus>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |