Haha. Grappig. Ja. Hoe kom je toch erop. Haha. Jeetje. Stop nou. Haha. Grappig man.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eerst crying a river for help en nu mag ze niet meer bemoeien? :s jeetje.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Haha. Grappig. Ja. Hoe kom je toch erop. Haha. Jeetje. Stop nou. Haha. Grappig man.
Weer zo een goeie.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hard geworden omdat ik dacht aan kroelen.
Hij is hier 1299 euro en daar dus ongeveer 1299 dollar. Scheelt 22% ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat producten van Apple normaliter kosten.
inb4 pcmasterrace en androidrantquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat producten van Apple normaliter kosten.
Misschien.quote:
Ik wilde het gewoon even vermelden.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Lok-quote hem dan op zijn minst even als je wil bitchfighten.
In een net verschoond bed wil ik eerste nacht liefst alleen slapen. Gewoon even momentje voor jezelf.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hard geworden omdat ik dacht aan kroelen.
Oke, rekenen is je sterkste vak zie ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij is hier 1299 euro en daar dus ongeveer 1299 dollar. Scheelt 22% ofzo
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 pcmasterrace en androidrant
Heeft met wisselkoersen te maken he kk koequote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, rekenen is je sterkste vak zie ik.
True that!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In een net verschoond bed wil ik eerste nacht liefst alleen slapen. Gewoon even momentje voor jezelf.
Wat ben jij een vermoeiend jong.quote:
Ik wilde een moslim grap maken maar ik doe het nietquote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef BigHamas het volgende:
Mensen die blij doen met schoon beddengoed... Pfff.
Ja, alle dekens voor jezelf.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Sowieso slaap je alleen altijd het aller lekkerst
Wat doe je jelly.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef BigHamas het volgende:
Met mij is alles briljant. Gaat lekkerquote:
Van die discussie word ik ook altijd wat verdrietig.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 pcmasterrace en androidrant
Ik ben geen moslim hoor lieverd.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik wilde een moslim grap maken maar ik doe het niet
Ben jij nou werkelijk waar zo dom?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, rekenen is je sterkste vak zie ik.
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met mij is alles briljant. Gaat lekker![]()
en met mijn tijgertje?
Focus je nou maar weer op de ontzettend grappige reacties van BT. Zo grappig. Nee echt. Zou hij nog zo een geweldige oneliner hebben waar jij plat van gaat?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben jij een vermoeiend jong.
Ik verschoon om de 4 dagen mijn beddengoed.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef BigHamas het volgende:
Jaloezie staat je niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Focus je nou maar weer op de ontzettend grappige reacties van BT. Zo grappig. Nee echt. Zou hij nog zo een geweldige oneliner hebben waar jij plat van gaat?
That's my man.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Niet zo plat als je moeder vannacht ging toen ik mijn one-liner in haar vochtige kut smeet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Focus je nou maar weer op de ontzettend grappige reacties van BT. Zo grappig. Nee echt. Zou hij nog zo een geweldige oneliner hebben waar jij plat van gaat?
Beetje overdreven wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik verschoon om de 4 dagen mijn beddengoed.
Yo, probeer positiever te reageren.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jaaaaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
That's my man.
Moet ik nog een keer naar new york toe?
Beetje aan dovemansoren gericht dit.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Yo, probeer positiever te reageren.
Niemand vind het leuk als je negatief reageert, en mensen reageren ook negatief terug
Dovemansoren klinkt geilquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje aan dovemansoren gericht dit.
Oké tetouariboquote:
Ik geloof je op je woord. Kan nu al niet wachtenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaaaawel sparen
Maar je moet er een keer geweest zijn in je leven vind ik.
Watquote:
hjb kutludoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |