Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
& flikker jij ook eens op
jeweetzellufquote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
lobi.
HAHA IK ZIE DAT JE CULTHELD BENT!! Die titel heb ik bedachtWat een legendes zijn we toch.
zou kunnen jaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon nog uit de tijd dat er geen auto refresh was en is er daarna nooit meer iets aan gedaan.
Oh, wat tenenkrommend. En al deze mensen vinden zichzelf zo moeilijk slim & gevat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.
haha gvd. Zo grappig. Nee echt. Haha. Met je mongolen oneliners en continu door alles heen brallen en steevast vragen wat men van jou vind. Topgozertje gewoon. Haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Scheer je dan godver tyfus ook gewoon weg met je kontgeneukte tomatengleuf.
Hzaw en Chloroform zijn beide wel cool, jij daarentegen :/quote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.
haha madquote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
haha gvd. Zo grappig. Nee echt. Haha. Met je mongolen oneliners en continu door alles heen brallen en steevast vragen wat men van jou vind. Topgozertje gewoon. Haha.
eyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Hzaw en Chloroform zijn beide wel cool, jij daarentegen :/
Verrassend zeg.. waarom ga je gelijk van het "negatieve" uit?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb wat bedacht en ben extreem verontwaardigd.
Ah, meneer is er ook weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Chlo is idd cool. Jij en hzaw mogen opflikkeren, haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
je zegt nooit lieve woordjes tegen me ;squote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verrassend zeg.. waarom ga je gelijk van het "negatieve" uit?
Deze reactie plaats je uit onzekerheid.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chlo is idd cool. Jij en hzaw mogen opflikkeren, haha.
Ok je boodschap is wel duidelijk nu. Hoe vaak ga je het nog herhalen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste, leukste en knapste nihilist die ik ken en zou erg graag stamppot met je willen eten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je zegt nooit lieve woordjes tegen me ;s
Dat is alvast één afgeturfd. Wachten op de tweede, spannend.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Deze reactie plaats je uit onzekerheid.
wow ga echt lekker dromen vannachtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste, leukste en knapste nihilist die ik ken en zou erg graag stamppot met je willen eten.
Oke oke hzaw mag blijven. Nu niet meer zo grof tegen me doen, ik heb ook gevoelens hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok je boodschap is wel duidelijk nu. Hoe vaak ga je het nog herhalen?
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef BigHamas het volgende:
Sjonge jonge hzaw en houses gaan in 2015 sowieso een keer ballen
wie ben je uberhauptquote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, wat tenenkrommend. En al deze mensen vinden zichzelf zo moeilijk slim & gevat.
Ugh
Die verberg je zoveel mogelijk met een irritante manier van reageren omdat je onzeker [2] bent.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke oke hzaw mag blijven. Nu niet meer zo grof tegen me doen, ik heb ook gevoelens hoor.
Alsof jij ooit slaapt tevens droomt.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow ga echt lekker dromen vannacht![]()
Srs?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef chroestjov het volgende:
Helemaal teruggelezen, wat een armoede.
beetje janken dat iedereen stom is hierquote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel relevant.
Wat heb je aan hoofd als je money op je hoofd hebtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef chroestjov het volgende:
Helemaal teruggelezen, wat een armoede.
Thezappaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?
Definieer "iedereen".quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje janken dat iedereen stom is hier
Wat?quote:
Cornflakes.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.
Heb mijn dromen inderdaad lang geleden opgegeven. Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij ooit slaapt tevens droomt.![]()
<3
Oh.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Die ging altijd slowchats teruglezen en quoten
terechtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.
Wickedmen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Die ging altijd slowchats teruglezen en quoten
Zielig wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Cornflakes.
[..]
Heb mijn dromen inderdaad lang geleden opgegeven. Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.
Precies.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh als jij het doet zal het wel normaal zijn.
Gwn. Drm.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Wat heb je aan hoofd als je money op je hoofd hebt
hij is een chille gastquote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Thezappa, wat een kerel is dat ook
Jij gedraagt je anders ook als een mongool, dus doe normaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee hij kiest ze uit op replygifsquote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoek je die gifjes altijd op of heb je een mapje op je bureaublad staan?
Zeg ik niet, gok maar.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoek je die gifjes altijd op of heb je een mapje op je bureaublad staan?
Ik kreeg gewoon een gevoel van medelijden ok.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga lekker je eigen leven evalueren
Vind jou ook stom, bbyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje janken dat iedereen stom is hier
Interesseert me niet wat jij voeltquote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een gevoel van medelijden ok.
Ik vond het ook zieligquote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jij voelt
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Net een belastingrechttentamen.
Zo lang je dit volhoudt kan niemand je pijn doen, maar kan ook niemand je liefhebben omdat jij niemand liefhebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jij voelt
Wil zo'n zijden kussensloop halen, ligt zo lekkerquote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag m'n bed verschoond. Wat ligt dat toch lekker.
Vertel mij wat.. Volgende week hopelijk mijn laatste belastingrechtstentamen. Intens gelukkig als ik dat haal.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..][ afbeelding ]
Wat een hel was dat.
heb een zijden kussensloop, weenie ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een tweepersoonsbed, weenie ;$
Van zij die niets te zeggen hebben zijn zij die zwijgen 't aangenaamst.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Zo lang je dit volhoudt kan niemand je pijn doen, maar kan ook niemand je liefhebben omdat jij niemand liefhebt.
-Hef
Waarom alleen kussensloop?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil zo'n zijden kussensloop halen, ligt zo lekker
Zeg je wel vaker, sowieso wel hypocriet voor een azijnpisser x:quote:Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van zij die niets te zeggen hebben zijn zij die zwijgen 't aangenaamst.
Ik vind het dan altijd zonde om er in te gaan liggenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag m'n bed verschoond. Wat ligt dat toch lekker.
Ik ben ook bijzonder hypocriet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Zeg je wel vaker, sowieso wel hypocriet voor een azijnpisser x:
Niks mis mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben ook bijzonder hypocriet.
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij gedraagt je anders ook als een mongool, dus doe normaal.
Eerst crying a river for help en nu mag ze niet meer bemoeien? :s jeetje.quote:
Grappig man. Haha! Ja haha! Pijn in mijn buik ervan.quote:
Zou er geen case omheen doen, die van mij heeft er kleine krasjes door gekregen onderaan.quote:
$1307 dollar ja. Niet gratis ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die heb je toch goedkoop in New York gekocht?
ripquote:
Zit er nog niet omheen. Goeie tip. Was wel van plan om er een reishoesje voor te kopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou er geen case omheen doen, die van mij heeft er kleine krasjes door gekregen onderaan.
Ik ben al zo onzekerquote:Op maandag 12 januari 2015 23:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Grappig man. Haha! Ja haha! Pijn in mijn buik ervan.
Een prijs zegt me verder niks hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
$1307 dollar ja. Niet gratis ofzo
Vind het trouwens wel jammer dat Hoink is overleden, vandaar dus ook dat er geen reactie meer terugkwam op mijn bovenstaande verhaaltje.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar jij spreekt mij nu al circa 2 jaar zeer overmatig aan (om de zoveel posts ontvang ik wel weer een Quote Alert van jou en toen je een ban had, moest je dat bijvoorbeeld om de één of andere reden bij mij in PM komen melden) en ik heb je eigenlijk nog nooit iets zinnigs zien posten of een creatieve (niet generieke) bijdrage zien leveren.
Ik vind het best hoor, maar het lijkt mij een nogal triest bestaan als diegene die je continu aandacht loopt te geven weinig tot geen belangstelling toont voor jouw activiteiten.
Sry.
Ja zo'n zachte leren of stoffen hoes is het bestequote:Op maandag 12 januari 2015 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit er nog niet omheen. Goeie tip. Was wel van plan om er een reishoesje voor te kopen.
Nee? Vind je dat lastig?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een prijs zegt me verder niks hoor.
Oh, geen probleem mee. En dan gewoon in midden van bed liggen en in dekens rollen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd zonde om er in te gaan liggen
Kan geen starbucks meer zienquote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dan moet je wel prominent gaan doen bij de plaatselijke starbucks toch?
Heb je steam?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel jammer dat Hoink is overleden, vandaar dus ook dat er geen reactie meer terugkwam op mijn bovenstaande verhaaltje.
Hard geworden omdat ik dacht aan kroelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, geen probleem mee. En dan gewoon in midden van bed liggen en in dekens rollen.
Lok-quote hem dan op zijn minst even als je wil bitchfighten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel jammer dat Hoink is overleden, vandaar dus ook dat er geen reactie meer terugkwam op mijn bovenstaande verhaaltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |