wie ben je uberhauptquote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, wat tenenkrommend. En al deze mensen vinden zichzelf zo moeilijk slim & gevat.
Ugh
Die verberg je zoveel mogelijk met een irritante manier van reageren omdat je onzeker [2] bent.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke oke hzaw mag blijven. Nu niet meer zo grof tegen me doen, ik heb ook gevoelens hoor.
Alsof jij ooit slaapt tevens droomt.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow ga echt lekker dromen vannacht![]()
Srs?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef chroestjov het volgende:
Helemaal teruggelezen, wat een armoede.
beetje janken dat iedereen stom is hierquote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel relevant.
Wat heb je aan hoofd als je money op je hoofd hebtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef chroestjov het volgende:
Helemaal teruggelezen, wat een armoede.
Thezappaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?
Definieer "iedereen".quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje janken dat iedereen stom is hier
Wat?quote:
Cornflakes.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.
Heb mijn dromen inderdaad lang geleden opgegeven. Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof jij ooit slaapt tevens droomt.![]()
<3
Oh.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Die ging altijd slowchats teruglezen en quoten
terechtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.
Wickedmen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Die ging altijd slowchats teruglezen en quoten
Zielig wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Cornflakes.
[..]
Heb mijn dromen inderdaad lang geleden opgegeven. Maar lig nog wel de halve dag te slapen en te stinken in bed hoor.
Precies.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh als jij het doet zal het wel normaal zijn.
Gwn. Drm.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou je dit überhaupt terug willen lezen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Wat heb je aan hoofd als je money op je hoofd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |