Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
& flikker jij ook eens op
jeweetzellufquote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
lobi.
HAHA IK ZIE DAT JE CULTHELD BENT!! Die titel heb ik bedachtWat een legendes zijn we toch.
zou kunnen jaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon nog uit de tijd dat er geen auto refresh was en is er daarna nooit meer iets aan gedaan.
Oh, wat tenenkrommend. En al deze mensen vinden zichzelf zo moeilijk slim & gevat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.
haha gvd. Zo grappig. Nee echt. Haha. Met je mongolen oneliners en continu door alles heen brallen en steevast vragen wat men van jou vind. Topgozertje gewoon. Haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Scheer je dan godver tyfus ook gewoon weg met je kontgeneukte tomatengleuf.
Hzaw en Chloroform zijn beide wel cool, jij daarentegen :/quote:Op maandag 12 januari 2015 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, Chlo mag van mij blijven hoor. Ga jij zelf eens opflikkeren.
haha madquote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
haha gvd. Zo grappig. Nee echt. Haha. Met je mongolen oneliners en continu door alles heen brallen en steevast vragen wat men van jou vind. Topgozertje gewoon. Haha.
eyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Hzaw en Chloroform zijn beide wel cool, jij daarentegen :/
Verrassend zeg.. waarom ga je gelijk van het "negatieve" uit?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb wat bedacht en ben extreem verontwaardigd.
Ah, meneer is er ook weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Chlo is idd cool. Jij en hzaw mogen opflikkeren, haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:21 schreef BigHamas het volgende:
[..]
je zegt nooit lieve woordjes tegen me ;squote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verrassend zeg.. waarom ga je gelijk van het "negatieve" uit?
Deze reactie plaats je uit onzekerheid.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chlo is idd cool. Jij en hzaw mogen opflikkeren, haha.
Ok je boodschap is wel duidelijk nu. Hoe vaak ga je het nog herhalen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chlo is idd cool. Jij en hzaw mogen opflikkeren, haha.
Ik vind je de liefste, leukste en knapste nihilist die ik ken en zou erg graag stamppot met je willen eten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je zegt nooit lieve woordjes tegen me ;s
Dat is alvast één afgeturfd. Wachten op de tweede, spannend.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Deze reactie plaats je uit onzekerheid.
wow ga echt lekker dromen vannachtquote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind je de liefste, leukste en knapste nihilist die ik ken en zou erg graag stamppot met je willen eten.
Oke oke hzaw mag blijven. Nu niet meer zo grof tegen me doen, ik heb ook gevoelens hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok je boodschap is wel duidelijk nu. Hoe vaak ga je het nog herhalen?
Nee, want madame kwam niet opdagen. Ik stond op CS met een tas vol ingrediënten voor lekkere stamppot terwijl madame crackers op bed zat te eten in Verweggistan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef BigHamas het volgende:
Sjonge jonge hzaw en houses gaan in 2015 sowieso een keer ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |