hij is een chille gastquote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Thezappa, wat een kerel is dat ook
Jij gedraagt je anders ook als een mongool, dus doe normaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chlo is idd cool. Jij en hzaw mogen opflikkeren, haha.
Nee hij kiest ze uit op replygifsquote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoek je die gifjes altijd op of heb je een mapje op je bureaublad staan?
Zeg ik niet, gok maar.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zoek je die gifjes altijd op of heb je een mapje op je bureaublad staan?
Ik kreeg gewoon een gevoel van medelijden ok.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga lekker je eigen leven evalueren
Vind jou ook stom, bbyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje janken dat iedereen stom is hier
Interesseert me niet wat jij voeltquote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een gevoel van medelijden ok.
Ik vond het ook zieligquote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jij voelt
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Net een belastingrechttentamen.
Zo lang je dit volhoudt kan niemand je pijn doen, maar kan ook niemand je liefhebben omdat jij niemand liefhebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jij voelt
Wil zo'n zijden kussensloop halen, ligt zo lekkerquote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag m'n bed verschoond. Wat ligt dat toch lekker.
Vertel mij wat.. Volgende week hopelijk mijn laatste belastingrechtstentamen. Intens gelukkig als ik dat haal.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..][ afbeelding ]
Wat een hel was dat.
heb een zijden kussensloop, weenie ;$quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een tweepersoonsbed, weenie ;$
Van zij die niets te zeggen hebben zijn zij die zwijgen 't aangenaamst.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Zo lang je dit volhoudt kan niemand je pijn doen, maar kan ook niemand je liefhebben omdat jij niemand liefhebt.
-Hef
Waarom alleen kussensloop?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil zo'n zijden kussensloop halen, ligt zo lekker
Zeg je wel vaker, sowieso wel hypocriet voor een azijnpisser x:quote:Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van zij die niets te zeggen hebben zijn zij die zwijgen 't aangenaamst.
Ik vind het dan altijd zonde om er in te gaan liggenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag m'n bed verschoond. Wat ligt dat toch lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |