Je bent zelf vermoeiend.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat constante gezanik van jou wordt ook vermoeiend.
Ik hoop het wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Is Wickedmen nog steeds geband eigenlijk?
jaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
nou nou nouquote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet, misschien moeten we vaker kanker zeggen ofzo?
Vissen heb ik van de keer achterwegen gelaten, maar mijn ogen onder water goed de kost gegeven.quote:
misschien permabanquote:
Vond het wel zielig dat je onterecht in de gevangenis zat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vissen heb ik van de keer achterwegen gelaten, maar mijn ogen onder water goed de kost gegeven.
Bans zijn relatief.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Banquote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijks gedaan voor zo'n ellenlange ban?
Hopelijk ben je over de grootste schrik heen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vond het wel zielig dat je onterecht in de gevangenis zat.
Nu wel weer ja. Maar heb weken slecht geslapen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk ben je over de grootste schrik heen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Haha, zie hem eens kkmad worden. Helemaal jelly enzo. Haha.
</einde BTmongolenmodus>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |