Niet gelezen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
al deze tijd deed ik voor de lol irritant tegen hetzalallemaalwel. ik dacht ook dat de beste man dit wist, en hij ook voor de lol gemeen deed tegen mij. blijkbaar was dit dus niet zo. ik wil zo niet verder mijn tijd op hier spenderen. bij deze zal ik niet meer in KLB posten.
hopelijk vergeef je me ooit, hzaw. tot ooit misschien.
Grappig man.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is ook jouw vagina waar niemand tol voor hoeft te betalen. Vergeten we ook niet.
FOK! zal sowieso geen goudmijntje zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat mensen met een abo ook minder opleveren dan mensen zonder. Het kost 50 euro per jaar ofzo, kan best dat dat minder is dan het zou opleveren als die users gewoon ads zagen.
Misschien dat het daarom niet snel gefixt wordt.
Geen idee.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! zal sowieso geen goudmijntje zijn.
Kan je je nog wel eens op verkijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! zal sowieso geen goudmijntje zijn.
Jij ging slapen toch?quote:
En andersom is geen probleem natuurlijk.quote:
allebei pauperquote:Op maandag 12 januari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
En andersom is geen probleem natuurlijk.
Mooi. Doei.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
al deze tijd deed ik voor de lol irritant tegen hetzalallemaalwel. ik dacht ook dat de beste man dit wist, en hij ook voor de lol gemeen deed tegen mij. blijkbaar was dit dus niet zo. ik wil zo niet verder mijn tijd op hier spenderen. bij deze zal ik niet meer in KLB posten.
hopelijk vergeef je me ooit, hzaw. tot ooit misschien.
Behalve van DUO dan.quote:
Zou kunnen, maar lijkt me niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je je nog wel eens op verkijken.
Zoals gewoonlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |