Nouquote:
Wie ben jij?quote:
kroketten.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet morgen voor 5 mensen koken, wat moet ik maken :s
papquote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Hutspot.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Haha gvdquote:Op maandag 12 januari 2015 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah who's your daddy was vannacht metaforisch bedoeld hoor![]()
moet je in css aanpassenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werkt alleen voor geen meter. Tenminste, de laatste keer dat ik het probeerde bleven de posts gewoon zichtbaar door de auto refresh.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
2 jaar geleden kon je nog niet eens typen man.
Kroketten zijn alleen voor privéquote:
ONZ / Fylax is 2 jaar op FOK!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een felicitatie is wel leuk.
Ik weet niet hoe dat moet.quote:
Ga wegquote:Op maandag 12 januari 2015 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een felicitatie is wel leuk.
Mexicaansquote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Wild geworden.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kroketten zijn alleen voor privé
Hacheequote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef Chloroform het volgende:
Ah jou had ik net nodig. Ik wilde die volleyball shit die Toto ook heeft in haxball laden, maar ik krijg een error, weet jij toevallig waar dat aan ligt?quote:
Hmm nee.. bij mij gaat altijd goedquote:Op maandag 12 januari 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah jou had ik net nodig. Ik wilde die volleyball shit die Toto ook heeft in haxball laden, maar ik krijg een error, weet jij toevallig waar dat aan ligt?
Ohquote:
Wildkroketquote:
quote:
Nah, zoals ik al zei wil ik verder toch niemand blokkeren. Vind het gewoon vreemd dat het niet fatsoenlijk werkt.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh is niet zo moeilijk
wil je wel helpen
kan echt niet meer tegen dit dramatische gedrag stelletje queensquote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
al deze tijd deed ik voor de lol irritant tegen hetzalallemaalwel. ik dacht ook dat de beste man dit wist, en hij ook voor de lol gemeen deed tegen mij. blijkbaar was dit dus niet zo. ik wil zo niet verder mijn tijd op hier spenderen. bij deze zal ik niet meer in KLB posten.
hopelijk vergeef je me ooit, hzaw. tot ooit misschien.
is altijd zo geweestquote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, zoals ik al zei wil ik verder toch niemand blokkeren. Vind het gewoon vreemd dat het niet fatsoenlijk werkt.
Haha gvd, wat is BT toch grappig. Ja hahaha.quote:
Dan niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan echt niet meer tegen dit dramatische gedrag stelletje queens
& flikker jij ook eens opquote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Haha gvd, wat is BT toch grappig. Ja hahaha.
Oke.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan echt niet meer tegen dit dramatische gedrag stelletje queens
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
& flikker jij ook eens op
wat wil je hiermee zeggenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
& flikker jij ook eens op
Misschien is het gewoon nog uit de tijd dat er geen auto refresh was en is er daarna nooit meer iets aan gedaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is altijd zo geweest
heeft met auto refresh te maken
snap ook niet dat het niet 100% werkt maar had mensen waarvan ik echt geen zin had om post te lezen gewoon volledig geblokkeerd
Scheer je dan godver tyfus ook gewoon weg met je kontgeneukte tomatengleuf.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |