Dit hoort imo niet op school thuis. En daar was jij als kind dan wsl ook niet om 20 uur 's avonds.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij leerden vroeger ook 4 mei 1 minuut stil te zijn zonder precies te weten waarom dit was. Zie het probleem niet zo.
Het komt er gewoon op neer dat jij je mening door wilt drukken.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar een andere school zoeken toch of je kunt ze op een andere manier straffen, de manier waarop je de regels duidelijk maakt maken mij niet zoveel uit.
Lijkt me een Speld-bericht (of van een soortgelijke site)quote:Op maandag 12 januari 2015 18:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is dus het stront waar Charlie Hebdo het over had in hun cartoons.
Het is een nepbericht.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kun je me misschien uitleggen wat hier "Wij zijn een gelukkige gemeenschap en dat willen we zo houden. Iedereen leeft hier vriendelijk naast elkaar" precies "stront" aan is?? Moeten mensen gedwongen worden met moslims samen te leven?
Wat is er precies mis met die opvatting?quote:
Ze zijn anders ook geregeld verboden, oa door België.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef Keltie het volgende:
Die cartoons zijn voor, Europese begrippen, normaal.
quote:Mohammed stapt op na verwijt van onzichtbaarheid
Profeet houdt eer aan zichzelf
De profeet Mohammed stapt op. De boodschapper van de islam houdt de eer aan zichzelf na kritiek op zijn rol in de nasleep van de aanslagen in Parijs. Veel moslimleiders zouden Mohammed een gebrek aan zichtbaarheid hebben verweten.
Volgens de profeet is hij niet onder druk gezet om op te stappen: “Ik benadruk dat ik deze beslissing zelfstandig heb genomen. De verschillende slachtpartijen hebben voor ophef gezorgd en ophef is nooit goed voor een wereldwijd opererende religie. Wanneer mensen vermoord worden om mij te wreken, is het onvermijdelijk dat zoiets afstraalt op mijn functioneren als profeet.”
Het vertrek van Mohammed komt niet als een verrassing. Binnen de islam was er al langer kritiek op de profeet. Met name zijn moeizame verhouding met de media werd gezien als problematisch, zegt ook Hezbollah-leider Hassan Nasrallah: “Ik heb altijd mijn vraagtekens gehad bij zijn beleid om niet afgebeeld te worden. Hij heeft daardoor nooit echt kunnen uitgroeien tot het gezicht van de islam. Het is stuitend dat er ongelovigen aan te pas moesten komen om hem nog een beetje profiel te geven in de media.”
Als mogelijke opvolger van Mohammed wordt Henry Schut genoemd.
is gewoon door Matador zelf geschrevenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me een Speld-bericht (of van een soortgelijke site) ;P
Beledigend en discriminerend op basis van geloof.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met die opvatting?
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me een Speld-bericht (of van een soortgelijke site) ;P
Dames, heren, echt zo naief deze maandagavond?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef UpsideDown het volgende:
Is het niet gewoon een stukje van De Speld?
Aboutaleb was van mening dat moslims zich zouden moeten uitspreken tegen extremisme, dit is een burgemeester iemand met publiek gezag.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar wij waren er ook niet expliciet op tegen en iedereen uit onze sociale milieus nam eraan deel/dacht er hetzelfde over. Jouw idee zou maar op één manier overkomen/aanvoelen en dat is als onderdrukking. Niet geheel onterecht/onbegrijpelijk overigens,
Ja,precies. Dat zeg ikquote:Op maandag 12 januari 2015 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Dames, heren, echt zo naief deze maandagavond?
De bron staat eronder.
Beledigend? Nou en?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Beledigend en discriminerend op basis van geloof.
Klopt, maar mensen die hier gaan toeteren of bewust de boel verstoren voor de miljoenen die wel willen herdenken kunnen ook op weerstand rekenen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit hoort imo niet op school thuis. En daar was jij als kind dan wsl ook niet om 20 uur 's avonds.
Nee, dat zegt IsaacCuenca de scherpere.quote:
niet mee doen en de boel lopen verzieken is toch niet hetzelfde..quote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen die hier gaan toeteren of bewust de boel verstoren voor de miljoenen die wel willen herdenken kunnen ook op weerstand rekenen.
Dat zelfde is met die mensen wettelijk gezien kan niemand ze iets verplichten maar uitkotsen des te meer.
De Nederlandse wetgeving zorgt in elk geval dat het in Nederland niet mag. Verder vind ik het inderdaad niet juist als men andere mensen gaat verbieden een geloof te hebben met als enige reden dat jij dat niet wil. Dat zou een ernstige aantasting zijn van de vrijheden van mensen die ik belangrijk vind, je mag niemand dwingen iets niet of wel te geloven.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beledigend? Nou en?
En waarom is dat verkeerd? Hebben mensen niet ook het recht in Frankrijk niet met islam geconfronteerd te hoeven worden?
En welk recht denk jij te hebben ze daar wel toe te dwingen?
Zit je nou nog door te leuteren over dat nepbericht?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De Nederlandse wetgeving zorgt in elk geval dat het in Nederland niet mag. Verder vind ik het inderdaad niet juist als men andere mensen gaat verbieden een geloof te hebben met als enige reden dat jij dat niet wil. Dat zou een ernstige aantasting zijn van de vrijheden van mensen die ik belangrijk vind, je mag niemand dwingen iets niet of wel te geloven.
Hoe wil jij als individu op klassikaal niveau niet mee doen aan een minuut stilte zonder de boel te verstoren helder licht?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet mee doen en de boel lopen verzieken is toch niet hetzelfde..
Heil De Nederlandsche Wet! Het rechtvaardige baken in deze harteloze wereld.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De Nederlandse wetgeving zorgt in elk geval dat het in Nederland niet mag.
Verbieden een geloof te hebben is het punt niet?quote:Verder vind ik het inderdaad niet juist als men andere mensen gaat verbieden een geloof te hebben met als enige reden dat jij dat niet wil. Dat zou een ernstige aantasting zijn van de vrijheden van mensen die ik belangrijk vind, je mag niemand dwingen iets niet of wel te geloven.
Een minuut lang op de gang staan?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe wil jij als individu op klassikaal niveau niet mee doen aan een minuut stilte zonder de boel te verstoren helder licht?
het lokaal uitlopen, helder licht?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe wil jij als individu op klassikaal niveau niet mee doen aan een minuut stilte zonder de boel te verstoren helder licht?
Dat werkt toch niet man gaan ze op de gang staan lullen en lachen je weet zelf hoe het werktquote:
En na dat minuutje stilte een minuutje van hetzelfde voor de rest van de klas en de terroristen? Wat wij goed vinden, is voor hun het kwaad en andersom.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Aboutaleb was van mening dat moslims zich zouden moeten uitspreken tegen extremisme, dit is een burgemeester iemand met publiek gezag.
Persoonlijk gaat dat mij veel te ver maar even gedurende een minuut je mond houden om zo anderen de ruimte te geven is wel het minste wat je kan doen.
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef NotYou het volgende:
http://www.dumpert.nl/embed/6634211/2340c080/
Moet kunnen toch.
Tja daar vat je de spreekwoordelijke koe bij de horens, zij staan aan de kant van de terroristen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
En na dat minuutje stilte een minuutje van hetzelfde voor de rest van de klas en de terroristen? Wat wij goed vinden, is voor hun het kwaad en andersom.
Interessante posthistory "piet": http://forum.fok.nl/user/history/439391quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Die moslimkinderen hebben alle recht om zich op deze manier te uiten, als ik een moslim was had ik ook hoogstwaarschijnlijk niet meegedaan met een festijn waarin de beledigers van mijn heilige profeet gerouwd zouden worden. Dan had ik meer iets van: ach het is een slechte daad dat die journalisten zo zijn vermoord, maar ik slaap er niet slechter door.
Welke mening precies?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
niks mis mee.
Dat is gewoon respectloos man je bent nu aan het trollenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
niks mis mee.
De politiek schuift de problemen waar ze zelf geen oplossing voor hebben door naar docenten die er ook geen oplossing voor hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja daar vat je de spreekwoordelijke koe bij de horens, zij staan aan de kant van de terroristen.
Mensen die expliciet aan die kant staan horen eigenlijk gewoon niet in een westerse samenleving thuis.
Dus als je geen minuut stilte houdt/wil houden sta je aan de kant van de terroristen?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja daar vat je de spreekwoordelijke koe bij de horens, zij staan aan de kant van de terroristen.
Mensen die expliciet aan die kant staan horen eigenlijk gewoon niet in een westerse samenleving thuis.
Onvergelijkbaar:quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef sp3c het volgende:
och, er is hier ook altijd wel een of andere lul die vind dat fok! in aanloop naar de dodenherdenking niet offline mag omdat hij/zij anders shit wordt opgedwongen ofzoiets lomps
kutmensen
quote:‘Begrijpt u het dan niet? Ze moeten niet proberen de profeet te tekenen’.
Zou je het doortrekken naar de (klassieke) dodenherdenking dan zou het iets worden als:quote:‘Mevrouw, is het niet mogelijk die minuut stilte over te slaan? Ik wil niet samen zijn met dat soort mensen’.
Voor sommigen bestaan er maar twee hokjes ja: terroristen en de rest.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus als je geen minuut stilte houdt/wil houden sta je aan de kant van de terroristen?
Ja, ik vind van wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus als je geen minuut stilte houdt/wil houden sta je aan de kant van de terroristen?
Alle respect eisen maar het verdommen om zelf wat respect te tonen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:51 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Vrijheid van mening, als ik niet mee wil doen met een minuut stilte dan doe ik dat niet. Waarom zou ik een minuut stil moeten zijn? Hypocriete onzin! Ik ga toch ook niet elke dag een minuut stil zijn voor de slachtoffers van die terroristen in het midden oosten? Waarom nu wel? Omdat het blanken zijn die zijn afgeknald?
Vergeet de vergelijkingen met IS niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel.
Anders moet het geen probleem zijn voor je van mens tot mens even die minuut stilte op te brengen.
Inb4 alle huilies en hun kromme vergelijkingen aangaande vrijheid van meningsuiting.
Mensen die zo denken:quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef bamibij het volgende:
elke moslimscheet een eigen verontwaardigd topic?
oh en TS for your information; mensen verplichten mee te doen aan een minuut stilte zou niet goed zijn.
quote:‘Begrijpt u het dan niet? Ze moeten niet proberen de profeet te tekenen’
in onze samenlevingen is wat mij betreft "niet goed".quote:‘Mevrouw, is het niet mogelijk die minuut stilte over te slaan? Ik wil niet samen zijn met dat soort mensen’.
Ik heb geen respect voor Charlie, iemand die opzettelijk volkeren tegen elkaar opzet en beledigd kan geen respect verdienen. Daarom slaap ik ook niet slechter.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Alle respect eisen maar het verdommen om zelf wat respect te tonen.
Jij hebt ze allang opgegeven.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die zo denken:
[..]
[..]
in onze samenlevingen is wat mij betreft "niet goed".
Als er moslims in de klas zitten die achter de terroristen staan zou je die ook de gelegenheid moeten geven hun gevallenen te gedenken. En dat de andere kinderen dan gewoon ook hun mond houden en respect tonen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Euh nee, je haalt nu posts en posters door elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt ze allang opgegeven.
4-12-jarige moslimkindertjes met denkbeelden die bijschaving verdienen. "Oprotten, die extremisten!" was je eindoplossing.
Ook dat is de vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die zo denken:
[..]
[..]
Door dit topic heb ik inderdaad zin gekregen om de maya's eens uit te roeien. Dat volk heeft nu wel lang genoeg geleefd.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:42 schreef Pietjevrijheid het volgende:
...Charlie, iemand die opzettelijk volkeren tegen elkaar opzet ...
Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:43 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als er moslims in de klas zitten die achter de terroristen staan zou je die ook de gelegenheid moeten geven hun gevallenen te gedenken. En dat de andere kinderen dan gewoon ook hun mond houden en respect tonen.
Terroristen zijn criminelen die onschuldige burgers hebben gedood waarom zou je die moeten herdenken, wat voor kromme logica hanteer jijquote:Op maandag 12 januari 2015 18:43 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als er moslims in de klas zitten die achter de terroristen staan zou je die ook de gelegenheid moeten geven hun gevallenen te gedenken. En dat de andere kinderen dan gewoon ook hun mond houden en respect tonen.
Ik denk dat dit een mening noemen wat te veel eer is.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat is de vrijheid van meningsuiting.
Je snapt het niet. Het is een verrijking. En anders wel een culinaire aanwinst.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die zo denken:
[..]
[..]
Dat mag van mij rustig als hij dan maar vertrekt als er een moslim komt wonen. Het is niet aan hem om moslims te verbieden bij hem in de buurt te gaan wonen. Verder zijn de opmerkingen in mijn ogen dus nodeloos kwetsend en de opmerking "Wij zijn een gelukkige gemeenschap en dat willen we zo houden." geeft in mijn ogen aan dat moslims niet in dat dorpje mogen wonen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Waarom zou je niet zonder moslims om je heen mogen samenleven, dat is mijn vraag?
Ik denk van niet. En ik ben het overigens hartgrondig met ze ONeens, maar het blijft een mening.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een mening noemen wat te veel eer is.
Ben je wel rijkelijk laat mee, het meeste werk is al gedaan door de Spanjaardenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door dit topic heb ik inderdaad zin gekregen om de maya's eens uit te roeien. Dat volk heeft nu wel lang genoeg geleefd.
Joehoe, voor de zoveelste keer: het is een nepbericht..quote:Op maandag 12 januari 2015 18:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat mag van mi rustig als hij dan maar vertrekt als er een moslim komt wonen. Het is niet aan hem om moslims te verbieden bij hem in de buurt te gaan wonen. Verder zijn de opmerkingen in mijn ogen dus nodeloos kwetsend en de opmerking "Wij zijn een gelukkige gemeenschap en dat willen we zo houden." geeft in mijn ogen aan dat moslims niet in dat dorpje mogen wonen.
Zie mijn edit:quote:Op maandag 12 januari 2015 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk van niet. En ik ben het overigens hartgrondig met ze eens, maar het blijft een mening.
De vrijheid van meningsuiting geldt ook voor uitlatingen die je onwelgevallig zijn (mits binnen de kaders van de (straf)wet).
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een mening noemen wat te veel eer is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_blasphemy
Dwang om moslims in je omgeving te accepteren.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat mag van mi rustig als hij dan maar vertrekt als er een moslim komt wonen. Het is niet aan hem om moslims te verbieden bij hem in de buurt te gaan wonen. Verder zijn de opmerkingen in mijn ogen dus nodeloos kwetsend en de opmerking "Wij zijn een gelukkige gemeenschap en dat willen we zo houden." geeft in mijn ogen aan dat moslims niet in dat dorpje mogen wonen.
''Mensen''quote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die zo denken:
[..]
[..]
Dan ben jij nog niet in Mexico geweest...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je wel rijkelijk laat mee, het meest werk is al gedaan door de Spanjaarden
Mensen die zonder pardon vrijheden overboord flikkeren in de illusie tegen terrorisme te strijden ook niet. En nu?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die zo denken:
[..]
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is een verrijking. En anders wel een culinaire aanwinst.
Wilders stemmen en roepen dat de grenzen dicht moeten natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen die zonder pardon vrijheden overboord flikkeren in de illusie tegen terrorisme te strijden ook niet. En nu?
50 Miljoen momenteel in Europa. 100 Miljoen over 20 jaar. Zie dat maar eens te ontlopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dwang om moslims in je omgeving te accepteren.
Maakt niets uit voor mijn mening over beledigen en de noodzaak dat aan te pakken.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joehoe, voor de zoveelste keer: het is een nepbericht..
50 jaar en europa is eurabiaquote:Op maandag 12 januari 2015 18:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
50 Miljoen momenteel in Europa. 100 Miljoen over 20 jaar. Zie dat maar eens te ontlopen.
Non-issue?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:49 schreef bamibij het volgende:
[..]Hou het anders even serieus man. Dit is al een non-topic over een non-issue, laten we dan in ieder geval on-topic blijven.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om respect maar om een parallelle samenleving waarbinnen heel andere normen en waarden gelden en waarbinnen het logisch en zelfs te verwachten is dat je het leven laat wanneer je "de profeet" beledigt/tekent.
Wie hier als niet moslim geen probleem in ziet is achterlijk.
Heb je een vrijheidfobie?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:49 schreef bamibij het volgende:
[..]Hou het anders even serieus man. Dit is al een non-topic over een non-issue, laten we dan in ieder geval on-topic blijven.
Als mensen vrijwillig een niet-moslimenclave op het Franse platteland willen inrichten, wie zijn jij of ik of wie dan ook om ze dat te verbieden?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
50 Miljoen momenteel in Europa. 100 Miljoen over 20 jaar. Zie dat maar eens te ontlopen.
Tja, ik zou ook opnieuw een bericht van gelijke strekking kunnen typen lijkt me net zo zinloos.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke bedankt NotYou voor 37ste keer dat je jezelf quote
Klopt (maar dat wist je alquote:Op maandag 12 januari 2015 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet in Mexico geweest...
Het werk is nooit gedaan.
Dr. Joseph Mengele (1946)
Ik heb met een inca gedate, dus ook dat lijkt me sterk...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt (maar dat wist je al). Hebben ze dus alleen de Inca's en Azteken verwijderd?
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
Laat die moslims toch hun eigen keuze maken, dat verplichte gedoe zou ik persoonlijk ook niet leuk vinden.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
Laat die Franse plattelandsgemeenschap toch hun eigen keuze maken, dat verplichte gedoe zou ik persoonlijk ook niet leuk vinden.
Ik verhuis er meteen heen!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mensen vrijwillig een niet-moslimenclave op het Franse platteland willen inrichten, wie zijn jij of ik of wie dan ook om ze dat te verbieden?
Echt zorgvuldig zijn ze dan ook niet geweestquote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb met een inca gedate, dus ook dat lijkt me sterk...
Krijg je straks een land dat alleen maar bestaat uit enclaves en kalifatenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mensen vrijwillig een niet-moslimenclave op het Franse platteland willen inrichten, wie zijn jij of ik of wie dan ook om ze dat te verbieden?
Juist met een groeiende moslimpopulatie moet dat mogelijk zijn. Acceptatie op afstand.
Zou jij je dochtertje in een klas vol kutMarokkanen stoppen? Zelfs de grootste laffe linkse doet dat nog niet.
Als dat is hoe mensen het liefste samenleven (en ja, dat is het), dan zou je het moeten toejuichen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks een land dat alleen maar bestaat uit enclaves en kalifaten
Dat is precies wat er overal gaande is.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks een land dat alleen maar bestaat uit enclaves en kalifaten
Wie "wij"? Spreek lekker voor jezelf.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:02 schreef 11en30 het volgende:
Zij willen niet met ons. En wij willen niet met hun. Olie en water.
Dan zou er eerst een hoop moeten gebeuren op geopolitiek gebied, dat zie ik niet binnen 50 jaar gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat is hoe mensen het liefste samenleven (en ja, dat is het), dan zou je het moeten toejuichen.
Ja, ik hoop dat de wereld er over 50 jaar meer zo uitziet dan de etatistische dwang van nu.
Wij die geen minuutje stilte voor de terroristen houden. Zo dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie "wij"? Spreek lekker voor jezelf.
Dehumanisatie is wel iets waar men alert op moet wezen, en proberen daar verandering in aan te brengen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de beweegredenen van deze leerlingen, daar gaat een enorme minachting in schuil richting de anderen.
Nee hoor, doen ze niet. Ze maken alleen maar spotprenten, en dan niet eens selectief, maar over alles. Dat er dan een bepaalde groep mensen daar niet tegen kan is hun tekortkoming.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:42 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor Charlie, iemand die opzettelijk volkeren tegen elkaar opzet en beledigd kan geen respect verdienen. Daarom slaap ik ook niet slechter.
Oneens.quote:
Die houd ik ook niet. Dat wil echter nog niet zeggen dat ik in een moslimvrije enclave wil wonen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:03 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wij die geen minuutje stilte voor de terroristen houden.
verder nog generalisaties?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:02 schreef 11en30 het volgende:
Zij willen niet met ons. En wij willen niet met hun. Olie en water.
En het anderen verbieden dat wel te willen en doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat wil echter nog niet zeggen dat ik in een moslimvrije enclave wil wonen.
Nee jij laat jezelf op de wachtlijst zetten voor een huis in één van de kalifaatwijken. Ik geloof dat meteen. Wij zijn jou ook liever kwijt dan rijk in onze enclave. Win-win.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die houd ik ook niet. Dat wil echter nog niet zeggen dat ik in een moslimvrije enclave wil wonen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee jij laat jezelf op de wachtlijst zetten voor een huis in één van de kalifaatwijken. Ik geloof dat meteen. Wij zijn jou ook liever kwijt dan rijk in onze enclave. Win-win.
Vast.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee jij laat jezelf op de wachtlijst zetten voor een huis in één van de kalifaatwijken. Ik geloof dat meteen. Wij zijn jou ook liever kwijt dan rijk in onze enclave. Win-win.
Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes? Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA? Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten, o.a. Bolivia), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb met een inca gedate, dus ook dat lijkt me sterk...
Oh jawel. En sommige dingen zijn not done en dat weet iemand wel die een beetje fatsoen heeft.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je snapt blijkbaar het idee achter een spotprent niet.
Of je doet dat lekker via DM ipv hier totaal off topic te gaan....quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes? Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA? Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes?
quote:Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA?
Sorry Bram, het enige wat ik je kan aanraden is van je zolderkamer afkomen en het zelf meemaken.quote:Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.
Dat lijkt mij een uitstekende oplossing.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Voor hen die willen, houden we nu een minuut stilte voor de slachtoffers van deze aanslagen"
"Wie wil er niet meedoen?"
"8 vingers"
"Dan wachten jullie maar even op de gang en praten we na de minuut over deze zaken, met zijn allen"
Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.quote:
Waarom zou dat zijn volgens jouw?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.
Alsof het niet al compleet offtopic was.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je doet dat lekker via DM ipv hier totaal off topic te gaan....
Volgens zijn wat?quote:
Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".quote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.
Dat maakt een hitsige moslim weinig uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".
De incompatibiliteit van beide 'soorten' mensen zoals in 'olie en vuur'.quote:
Daarom is het ook geen racisme om niet met moslims te willen zijn. Ik wil ook niet met jouw soort mensen zijn. En geen bruine bonen vreten.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".
Goed dat je zo scherp leest, LV.quote:
Welja, mensen kunnen geen valide argumenten meer hebben als ze niet willen meedoen. Ze steunen moord.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:19 schreef havanagila het volgende:
het weigeren van een minuut stilte (oftewel het steunen van de moorden van afgelopen week).
Deze gaan naar school, het zijn hun finest.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:20 schreef truthortruth het volgende:
Zijn dit dan die gematigde moslim kinderen?
Diezelfde minachting ervaren Moslims omdat ze continue in de zeik worden genomen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de beweegredenen van deze leerlingen, daar gaat een enorme minachting in schuil richting de anderen.
Lekker voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diezelfde minachting ervaren Moslims omdat ze continue in de zeik worden genomen.²
door wie? door hun ouders die niet weten hoe ze een kind normaal moeten opvoeden?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diezelfde minachting ervaren Moslims omdat ze continue in de zeik worden genomen.²
Precies en beiden moeten zich niet zo aanstellen, zich "gekwetst voelen", oproepen tot verboden en al dat soort teerzielige shit.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij begrijpt me. Dialoog kan echt alleen als je de "tegenpartij" serieus neemt.quote:
Is dat laatste uitgeloten dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja, mensen kunnen geen valide argumenten meer hebben als ze niet willen meedoen. Ze steunen moord.
Nee, maar dat is dus de enige motivatie? Al die kinderen steunen moord, alleen daarom doen ze niet mee?quote:
Ja, dat zeggen ze allemaal?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef havanagila het volgende:
In dit geval wel ja. Die minuut stilte is voor de slachtoffers, en men geeft aan niet mee te willen doen omdat "ze moeten de profeet maar niet tekenen". Duidelijk toch?
Of ze zijn principieel tegen stilteminuten en eren zij ze op hun eigen manier. Dat heb ik zelf ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef havanagila het volgende:
In dit geval wel ja. Die minuut stilte is voor de slachtoffers, en men geeft aan niet mee te willen doen omdat "ze moeten de profeet maar niet tekenen". Duidelijk toch?
Het is dat ik tegen een ban aanschuur..quote:Op maandag 12 januari 2015 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ze zijn principieel tegen stilteminuten en eren zij ze op hun eigen manier. Dat heb ik zelf ook.²
Wat voor band?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is dat ik tegen een ban aanschuur..
Die zijn er vast ook maar daar gaat het hier niet over.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ze zijn principieel tegen stilteminuten en eren zij ze op hun eigen manier. Dat heb ik zelf ook.²
Kunnen we dat al met zekerheid vaststellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:36 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die zijn er vast ook maar daar gaat het hier niet over.
Fair enough, ik heb er ook niets mee. Ik vind het heerlijk als het even echt stil is (een zeldzaamheid in Nederland) maar dat geforceerde met zijn allen stil zijn voor zoiets vind ik niet zinvol en in alle eerlijkheid soms ook hypocriet.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zou jij dan vermoedelijk net als ik niet je afkeer van zo'n stiltemoment laten merken, zeker niet op een ostentatieve wijze.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Dat hangt ervanaf. Als mijn ouders mij geindoctrineerd hebben, kan je mij moeilijk verwijten dat ik me ertegen verzet, of wel?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alleen zou jij dan vermoedelijk net als ik niet je afkeer van zo'n stiltemoment laten merken, zeker niet op een ostentatieve wijze.
Ik durf er geen uitspraak over te doen: nature vs. nurture.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf. Als mijn ouders mij geindoctrineerd hebben, kan je mij moeilijk verwijten dat ik me ertegen verzet, of wel?
Er is ook altijd wel één of andere lul met de mening dat lullen met een mening kutmensen zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef sp3c het volgende:
och, er is hier ook altijd wel een of andere lul die vind dat fok! in aanloop naar de dodenherdenking niet offline mag omdat hij/zij anders shit wordt opgedwongen ofzoiets lomps
kutmensen
Ik hoop dat deze post zwemt in het sarcasmequote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist met een groeiende moslimpopulatie moet dat mogelijk zijn. Acceptatie op afstand.
Zou jij je dochtertje in een klas vol kutMarokkanen stoppen? Zelfs de grootste laffe linkse doet dat nog niet.
Waarom hoop je dat?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze post zwemt in het sarcasme
Omdat je voorstelt dat Frankrijk maar gewoon even een stuk grond weg moet geven omdat "zij dat recht hebben"...quote:
Wanneer die mening gelijk staat aan het goedkeuren van geweld is het wel degelijk een extreem verderfelijke mening.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef Storneren het volgende:
[..]
Oeh bah eng mensen met een andere mening.
Ik denk dat nagenoeg niemand zijn/haar kind in een klas vol kutkinderen stopt.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik keur het geweld tegen de gijzelnemers goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer die mening gelijk staat aan het goedkeuren van geweld is het wel degelijk een extreem verderfelijke mening.
bedankt hansquote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Er is ook altijd wel één of andere lul met de mening dat lullen met een mening kutmensen zijn.
Ja, stel ik dat voor?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat je voorstelt dat Frankrijk maar gewoon even een stuk grond weg moet geven omdat "zij dat recht hebben"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |