Tja, ik zou ook opnieuw een bericht van gelijke strekking kunnen typen lijkt me net zo zinloos.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke bedankt NotYou voor 37ste keer dat je jezelf quote
Klopt (maar dat wist je alquote:Op maandag 12 januari 2015 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet in Mexico geweest...
Het werk is nooit gedaan.
Dr. Joseph Mengele (1946)
Ik heb met een inca gedate, dus ook dat lijkt me sterk...quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt (maar dat wist je al). Hebben ze dus alleen de Inca's en Azteken verwijderd?
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
Laat die moslims toch hun eigen keuze maken, dat verplichte gedoe zou ik persoonlijk ook niet leuk vinden.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
Laat die Franse plattelandsgemeenschap toch hun eigen keuze maken, dat verplichte gedoe zou ik persoonlijk ook niet leuk vinden.
Ik verhuis er meteen heen!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mensen vrijwillig een niet-moslimenclave op het Franse platteland willen inrichten, wie zijn jij of ik of wie dan ook om ze dat te verbieden?
Echt zorgvuldig zijn ze dan ook niet geweestquote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb met een inca gedate, dus ook dat lijkt me sterk...
Krijg je straks een land dat alleen maar bestaat uit enclaves en kalifatenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mensen vrijwillig een niet-moslimenclave op het Franse platteland willen inrichten, wie zijn jij of ik of wie dan ook om ze dat te verbieden?
Juist met een groeiende moslimpopulatie moet dat mogelijk zijn. Acceptatie op afstand.
Zou jij je dochtertje in een klas vol kutMarokkanen stoppen? Zelfs de grootste laffe linkse doet dat nog niet.
Als dat is hoe mensen het liefste samenleven (en ja, dat is het), dan zou je het moeten toejuichen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks een land dat alleen maar bestaat uit enclaves en kalifaten
Dat is precies wat er overal gaande is.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks een land dat alleen maar bestaat uit enclaves en kalifaten
Wie "wij"? Spreek lekker voor jezelf.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:02 schreef 11en30 het volgende:
Zij willen niet met ons. En wij willen niet met hun. Olie en water.
Dan zou er eerst een hoop moeten gebeuren op geopolitiek gebied, dat zie ik niet binnen 50 jaar gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat is hoe mensen het liefste samenleven (en ja, dat is het), dan zou je het moeten toejuichen.
Ja, ik hoop dat de wereld er over 50 jaar meer zo uitziet dan de etatistische dwang van nu.
Wij die geen minuutje stilte voor de terroristen houden. Zo dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie "wij"? Spreek lekker voor jezelf.
Dehumanisatie is wel iets waar men alert op moet wezen, en proberen daar verandering in aan te brengen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de beweegredenen van deze leerlingen, daar gaat een enorme minachting in schuil richting de anderen.
Nee hoor, doen ze niet. Ze maken alleen maar spotprenten, en dan niet eens selectief, maar over alles. Dat er dan een bepaalde groep mensen daar niet tegen kan is hun tekortkoming.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:42 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor Charlie, iemand die opzettelijk volkeren tegen elkaar opzet en beledigd kan geen respect verdienen. Daarom slaap ik ook niet slechter.
Oneens.quote:
Die houd ik ook niet. Dat wil echter nog niet zeggen dat ik in een moslimvrije enclave wil wonen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:03 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wij die geen minuutje stilte voor de terroristen houden.
verder nog generalisaties?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:02 schreef 11en30 het volgende:
Zij willen niet met ons. En wij willen niet met hun. Olie en water.
En het anderen verbieden dat wel te willen en doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat wil echter nog niet zeggen dat ik in een moslimvrije enclave wil wonen.
Nee jij laat jezelf op de wachtlijst zetten voor een huis in één van de kalifaatwijken. Ik geloof dat meteen. Wij zijn jou ook liever kwijt dan rijk in onze enclave. Win-win.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die houd ik ook niet. Dat wil echter nog niet zeggen dat ik in een moslimvrije enclave wil wonen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee jij laat jezelf op de wachtlijst zetten voor een huis in één van de kalifaatwijken. Ik geloof dat meteen. Wij zijn jou ook liever kwijt dan rijk in onze enclave. Win-win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |