Vast.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee jij laat jezelf op de wachtlijst zetten voor een huis in één van de kalifaatwijken. Ik geloof dat meteen. Wij zijn jou ook liever kwijt dan rijk in onze enclave. Win-win.
Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes? Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA? Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten, o.a. Bolivia), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb met een inca gedate, dus ook dat lijkt me sterk...
Oh jawel. En sommige dingen zijn not done en dat weet iemand wel die een beetje fatsoen heeft.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je snapt blijkbaar het idee achter een spotprent niet.
Of je doet dat lekker via DM ipv hier totaal off topic te gaan....quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes? Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA? Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes?
quote:Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA?
Sorry Bram, het enige wat ik je kan aanraden is van je zolderkamer afkomen en het zelf meemaken.quote:Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.
Dat lijkt mij een uitstekende oplossing.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Voor hen die willen, houden we nu een minuut stilte voor de slachtoffers van deze aanslagen"
"Wie wil er niet meedoen?"
"8 vingers"
"Dan wachten jullie maar even op de gang en praten we na de minuut over deze zaken, met zijn allen"
Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.quote:
Waarom zou dat zijn volgens jouw?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.
Alsof het niet al compleet offtopic was.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je doet dat lekker via DM ipv hier totaal off topic te gaan....
Volgens zijn wat?quote:
Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".quote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.
Dat maakt een hitsige moslim weinig uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".
De incompatibiliteit van beide 'soorten' mensen zoals in 'olie en vuur'.quote:
Daarom is het ook geen racisme om niet met moslims te willen zijn. Ik wil ook niet met jouw soort mensen zijn. En geen bruine bonen vreten.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".
Goed dat je zo scherp leest, LV.quote:
Welja, mensen kunnen geen valide argumenten meer hebben als ze niet willen meedoen. Ze steunen moord.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:19 schreef havanagila het volgende:
het weigeren van een minuut stilte (oftewel het steunen van de moorden van afgelopen week).
Deze gaan naar school, het zijn hun finest.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:20 schreef truthortruth het volgende:
Zijn dit dan die gematigde moslim kinderen?
Diezelfde minachting ervaren Moslims omdat ze continue in de zeik worden genomen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de beweegredenen van deze leerlingen, daar gaat een enorme minachting in schuil richting de anderen.
Lekker voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diezelfde minachting ervaren Moslims omdat ze continue in de zeik worden genomen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |