Vast.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee jij laat jezelf op de wachtlijst zetten voor een huis in één van de kalifaatwijken. Ik geloof dat meteen. Wij zijn jou ook liever kwijt dan rijk in onze enclave. Win-win.

Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes? Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA? Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten, o.a. Bolivia), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb met een inca gedate, dus ook dat lijkt me sterk...

Oh jawel. En sommige dingen zijn not done en dat weet iemand wel die een beetje fatsoen heeft.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je snapt blijkbaar het idee achter een spotprent niet.

Of je doet dat lekker via DM ipv hier totaal off topic te gaan....quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes? Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA? Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.

quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als we het daar toch over gaan hebben, hoe zijn de ZA-meisjes in vergelijking met de Noord-Europese meisjes?
quote:Verschilt het nog sterk tussen de landen in ZA?
Sorry Bram, het enige wat ik je kan aanraden is van je zolderkamer afkomen en het zelf meemaken.quote:Ik heb wel eens wat Zuid-Americanen leren kennen (studenten), ze kwamen op mij sympathiek over in vergelijking met onze cultuur: wat warmer en hartelijker.

Dat lijkt mij een uitstekende oplossing.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Voor hen die willen, houden we nu een minuut stilte voor de slachtoffers van deze aanslagen"
"Wie wil er niet meedoen?"
"8 vingers"
"Dan wachten jullie maar even op de gang en praten we na de minuut over deze zaken, met zijn allen"

Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.quote:

Waarom zou dat zijn volgens jouw?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.

Alsof het niet al compleet offtopic was.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je doet dat lekker via DM ipv hier totaal off topic te gaan....

Volgens zijn wat?quote:

Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".quote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is wederzijds. En daarom gaan de dingen zoals ik je brom. Je kan ons opsluiten in een hok, ons voorlichten en volstouwen met subsidies, aan het eind van de rit moet jij mij nog steeds niet en ik jou ook niet. Olie en water. Het mengt niet. En dat is maar goed ook.

Dat maakt een hitsige moslim weinig uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".

De incompatibiliteit van beide 'soorten' mensen zoals in 'olie en vuur'.quote:

Daarom is het ook geen racisme om niet met moslims te willen zijn. Ik wil ook niet met jouw soort mensen zijn. En geen bruine bonen vreten.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen moslima, mevrouw "ik-stop-je-snel-in-een-hokje".

Goed dat je zo scherp leest, LV.quote:

Welja, mensen kunnen geen valide argumenten meer hebben als ze niet willen meedoen. Ze steunen moord.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:19 schreef havanagila het volgende:
het weigeren van een minuut stilte (oftewel het steunen van de moorden van afgelopen week).

Deze gaan naar school, het zijn hun finest.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:20 schreef truthortruth het volgende:
Zijn dit dan die gematigde moslim kinderen?

Diezelfde minachting ervaren Moslims omdat ze continue in de zeik worden genomen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de beweegredenen van deze leerlingen, daar gaat een enorme minachting in schuil richting de anderen.

Lekker voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diezelfde minachting ervaren Moslims omdat ze continue in de zeik worden genomen.²

door wie? door hun ouders die niet weten hoe ze een kind normaal moeten opvoeden?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diezelfde minachting ervaren Moslims omdat ze continue in de zeik worden genomen.²

Precies en beiden moeten zich niet zo aanstellen, zich "gekwetst voelen", oproepen tot verboden en al dat soort teerzielige shit.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Ja, jij begrijpt me. Dialoog kan echt alleen als je de "tegenpartij" serieus neemt.quote:

Is dat laatste uitgeloten dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja, mensen kunnen geen valide argumenten meer hebben als ze niet willen meedoen. Ze steunen moord.

Nee, maar dat is dus de enige motivatie? Al die kinderen steunen moord, alleen daarom doen ze niet mee?quote:

Ja, dat zeggen ze allemaal?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef havanagila het volgende:
In dit geval wel ja. Die minuut stilte is voor de slachtoffers, en men geeft aan niet mee te willen doen omdat "ze moeten de profeet maar niet tekenen". Duidelijk toch?

Of ze zijn principieel tegen stilteminuten en eren zij ze op hun eigen manier. Dat heb ik zelf ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef havanagila het volgende:
In dit geval wel ja. Die minuut stilte is voor de slachtoffers, en men geeft aan niet mee te willen doen omdat "ze moeten de profeet maar niet tekenen". Duidelijk toch?

Het is dat ik tegen een ban aanschuur..quote:Op maandag 12 januari 2015 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ze zijn principieel tegen stilteminuten en eren zij ze op hun eigen manier. Dat heb ik zelf ook.²

Wat voor band?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is dat ik tegen een ban aanschuur..

Die zijn er vast ook maar daar gaat het hier niet over.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ze zijn principieel tegen stilteminuten en eren zij ze op hun eigen manier. Dat heb ik zelf ook.²

Kunnen we dat al met zekerheid vaststellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:36 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die zijn er vast ook maar daar gaat het hier niet over.

Fair enough, ik heb er ook niets mee. Ik vind het heerlijk als het even echt stil is (een zeldzaamheid in Nederland) maar dat geforceerde met zijn allen stil zijn voor zoiets vind ik niet zinvol en in alle eerlijkheid soms ook hypocriet.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zou jij dan vermoedelijk net als ik niet je afkeer van zo'n stiltemoment laten merken, zeker niet op een ostentatieve wijze.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL

Dat hangt ervanaf. Als mijn ouders mij geindoctrineerd hebben, kan je mij moeilijk verwijten dat ik me ertegen verzet, of wel?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alleen zou jij dan vermoedelijk net als ik niet je afkeer van zo'n stiltemoment laten merken, zeker niet op een ostentatieve wijze.

Ik durf er geen uitspraak over te doen: nature vs. nurture.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf. Als mijn ouders mij geindoctrineerd hebben, kan je mij moeilijk verwijten dat ik me ertegen verzet, of wel?

Er is ook altijd wel één of andere lul met de mening dat lullen met een mening kutmensen zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef sp3c het volgende:
och, er is hier ook altijd wel een of andere lul die vind dat fok! in aanloop naar de dodenherdenking niet offline mag omdat hij/zij anders shit wordt opgedwongen ofzoiets lomps
kutmensen

Ik hoop dat deze post zwemt in het sarcasmequote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als mensen vrijwillig een niet-moslimenclave op het Franse platteland willen inrichten, wie zijn jij of ik of wie dan ook om ze dat te verbieden?
Juist met een groeiende moslimpopulatie moet dat mogelijk zijn. Acceptatie op afstand.
Zou jij je dochtertje in een klas vol kutMarokkanen stoppen? Zelfs de grootste laffe linkse doet dat nog niet.

Waarom hoop je dat?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze post zwemt in het sarcasme

Omdat je voorstelt dat Frankrijk maar gewoon even een stuk grond weg moet geven omdat "zij dat recht hebben"...quote:

Wanneer die mening gelijk staat aan het goedkeuren van geweld is het wel degelijk een extreem verderfelijke mening.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef Storneren het volgende:
[..]
Oeh bah eng mensen met een andere mening.

Ik denk dat nagenoeg niemand zijn/haar kind in een klas vol kutkinderen stopt.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou jij je dochtertje in een klas vol kutMarokkanen stoppen? Zelfs de grootste laffe linkse doet dat nog niet.

Ik keur het geweld tegen de gijzelnemers goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer die mening gelijk staat aan het goedkeuren van geweld is het wel degelijk een extreem verderfelijke mening.

bedankt hansquote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Er is ook altijd wel één of andere lul met de mening dat lullen met een mening kutmensen zijn.

Ja, stel ik dat voor?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat je voorstelt dat Frankrijk maar gewoon even een stuk grond weg moet geven omdat "zij dat recht hebben"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |