Dat werkt toch niet man gaan ze op de gang staan lullen en lachen je weet zelf hoe het werktquote:
En na dat minuutje stilte een minuutje van hetzelfde voor de rest van de klas en de terroristen? Wat wij goed vinden, is voor hun het kwaad en andersom.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Aboutaleb was van mening dat moslims zich zouden moeten uitspreken tegen extremisme, dit is een burgemeester iemand met publiek gezag.
Persoonlijk gaat dat mij veel te ver maar even gedurende een minuut je mond houden om zo anderen de ruimte te geven is wel het minste wat je kan doen.
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef NotYou het volgende:
http://www.dumpert.nl/embed/6634211/2340c080/
Moet kunnen toch.
Tja daar vat je de spreekwoordelijke koe bij de horens, zij staan aan de kant van de terroristen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
En na dat minuutje stilte een minuutje van hetzelfde voor de rest van de klas en de terroristen? Wat wij goed vinden, is voor hun het kwaad en andersom.
Interessante posthistory "piet": http://forum.fok.nl/user/history/439391quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Die moslimkinderen hebben alle recht om zich op deze manier te uiten, als ik een moslim was had ik ook hoogstwaarschijnlijk niet meegedaan met een festijn waarin de beledigers van mijn heilige profeet gerouwd zouden worden. Dan had ik meer iets van: ach het is een slechte daad dat die journalisten zo zijn vermoord, maar ik slaap er niet slechter door.
Welke mening precies?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
niks mis mee.
Dat is gewoon respectloos man je bent nu aan het trollenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
niks mis mee.
De politiek schuift de problemen waar ze zelf geen oplossing voor hebben door naar docenten die er ook geen oplossing voor hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja daar vat je de spreekwoordelijke koe bij de horens, zij staan aan de kant van de terroristen.
Mensen die expliciet aan die kant staan horen eigenlijk gewoon niet in een westerse samenleving thuis.
Dus als je geen minuut stilte houdt/wil houden sta je aan de kant van de terroristen?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja daar vat je de spreekwoordelijke koe bij de horens, zij staan aan de kant van de terroristen.
Mensen die expliciet aan die kant staan horen eigenlijk gewoon niet in een westerse samenleving thuis.
Onvergelijkbaar:quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef sp3c het volgende:
och, er is hier ook altijd wel een of andere lul die vind dat fok! in aanloop naar de dodenherdenking niet offline mag omdat hij/zij anders shit wordt opgedwongen ofzoiets lomps
kutmensen
quote:‘Begrijpt u het dan niet? Ze moeten niet proberen de profeet te tekenen’.
Zou je het doortrekken naar de (klassieke) dodenherdenking dan zou het iets worden als:quote:‘Mevrouw, is het niet mogelijk die minuut stilte over te slaan? Ik wil niet samen zijn met dat soort mensen’.
Voor sommigen bestaan er maar twee hokjes ja: terroristen en de rest.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus als je geen minuut stilte houdt/wil houden sta je aan de kant van de terroristen?
Ja, ik vind van wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus als je geen minuut stilte houdt/wil houden sta je aan de kant van de terroristen?
Alle respect eisen maar het verdommen om zelf wat respect te tonen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:51 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Vrijheid van mening, als ik niet mee wil doen met een minuut stilte dan doe ik dat niet. Waarom zou ik een minuut stil moeten zijn? Hypocriete onzin! Ik ga toch ook niet elke dag een minuut stil zijn voor de slachtoffers van die terroristen in het midden oosten? Waarom nu wel? Omdat het blanken zijn die zijn afgeknald?
Vergeet de vergelijkingen met IS niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel.
Anders moet het geen probleem zijn voor je van mens tot mens even die minuut stilte op te brengen.
Inb4 alle huilies en hun kromme vergelijkingen aangaande vrijheid van meningsuiting.
Mensen die zo denken:quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef bamibij het volgende:
elke moslimscheet een eigen verontwaardigd topic?
oh en TS for your information; mensen verplichten mee te doen aan een minuut stilte zou niet goed zijn.
quote:‘Begrijpt u het dan niet? Ze moeten niet proberen de profeet te tekenen’
in onze samenlevingen is wat mij betreft "niet goed".quote:‘Mevrouw, is het niet mogelijk die minuut stilte over te slaan? Ik wil niet samen zijn met dat soort mensen’.
Ik heb geen respect voor Charlie, iemand die opzettelijk volkeren tegen elkaar opzet en beledigd kan geen respect verdienen. Daarom slaap ik ook niet slechter.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Alle respect eisen maar het verdommen om zelf wat respect te tonen.
Jij hebt ze allang opgegeven.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die zo denken:
[..]
[..]
in onze samenlevingen is wat mij betreft "niet goed".
Als er moslims in de klas zitten die achter de terroristen staan zou je die ook de gelegenheid moeten geven hun gevallenen te gedenken. En dat de andere kinderen dan gewoon ook hun mond houden en respect tonen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Euh nee, je haalt nu posts en posters door elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt ze allang opgegeven.
4-12-jarige moslimkindertjes met denkbeelden die bijschaving verdienen. "Oprotten, die extremisten!" was je eindoplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |