abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148475487

quote:
Wat weten we over de aanslag op Charlie Hebdo? Een overzicht

Op de burelen van het Franse satirische blad Charlie Hebdo is rond half twaalf een schietpartij losgebarsten. In elk geval hoofdredacteur Stéphane ‘Charb’ Charbonnier en de controversiële cartoonist Cabu kwamen daarbij om het leven. De daders, bewapend met Kalasjnikovs, zijn nog niet gepakt. Wat weten we nu?
Het parket van Parijs spreekt van zeker twaalf doden. Volgens persbureau Reuters zijn ten minste tien mensen gewond, van wie vijf ernstig.

De Franse politie is op zoek naar drie daders, schrijft persdienst ANP. Eerder werd gesproken van twee, maar volgens minister Cazeneuve van Binnenlandse Zaken zijn het er drie.

De daders, gemaskerd, zwart gekleed en bewapend met Kalasjnikovs, zouden tegen ooggetuigen hebben gezegd: “Zeg maar tegen de media dat we van Al-Qaeda Jemen zijn”, meldt 20 Minutes. Volgens de politie riepen ze verder: “Wij wreken de profeet”.

Volgens The Guardian zijn drie aanvallers in een ontsnappingswagen gesprongen, een vierde man zat achter het stuur. Hun auto, een zwarte Citroën, is teruggevonden in het centrum van Parijs. De daders zouden richting het noordoosten van Parijs zijn gevlucht.

De Franse krant Le Parisien spreekt van een goed voorbereide aanslag. De daders vielen binnen tijdens een redactievergadering, waardoor veel redacteuren en tekenaars van Charlie Hebdo (hier een kort profiel) in één ruimte waren. Ook zouden ze slachtoffers bij hun voornaam hebben genoemd.

Volgens Le Monde zijn in het plaatje rechts beelden van de vluchtende daders.

Charlie Hebdo zou de laatste weken zijn beveiligd wegens nieuwe bedreigingen. Eerder kreeg de redactie bedreigingen nadat het blad controversiële columns en spotprenten over de profeet Mohammed publiceerde.

Cartooniste Corinne ‘Coco’ Rey van Charlie Hebdo zou de schutters onder bedreiging hebben binnengelaten. Volgens Rey spraken de daders perfect Frans en zeiden ze dat ze “van Al-Qaeda” waren. De schietpartij zou vijf minuten hebben geduurd.

In de laatste (wrange) cartoon van hoofdredacteur Charb stond de tekst: “Nog steeds geen aanslagen in Frankrijk.” “Wacht eens! We hebben nog tot het eind van januari om onze beste wensen over te brengen.

In de Charlie Hebdo van vandaag, de laatste uitgave, stond een artikel over de Franse schrijver Michel Houellebecq. In zijn boek Soumission beschrijft hij het jaar 2022 onder een eerste islamitische president. De laatste tweet van het blad ging over IS-leider al-Baghdadi.
quote:
Charlie Hebdo, satirisch blad met heel wat vijanden

De aanslag op het redactiekantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs, waarbij vandaag doden vielen, staat niet op zichzelf. Het provocerende blad wordt al lang achtervolgd door processen en bedreigingen. Wat voor blad is Charlie Hebdo?

Het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo publiceerde in 2012, midden in de golf van protest tegen de anti-islam film Innocence of Muslims, spotprenten van de profeet Mohammed. 'De beelden zullen degenen choqueren die gechoqueerd willen worden', liet hoofdredacteur Charb weten.

Op de cover van de editie van 19 september 2012 staat een moslim in een rolstoel afgebeeld die wordt voortgeduwd door een orthodoxe jood, met de titel Intouchables 2, verwijzend naar de film Intouchables, de Franse inzending voor de Oscars dat jaar.

Franse humor
Het blad staat in een lange Franse traditie. De wortels daarvan liggen bij maandblad Hara-Kiri, in 1960 opgericht door François Cavanna. Hara-Kiri kende God noch gebod, en liet zich ook aan politiek niets gelegen liggen. Na een lange reeks processen en verschijningsverboden legde het blad in 1985 het loodje. Intussen had Charlie Hebdo zich al warmgelopen. Het nam de rol van satirische voorpost moeiteloos over.

Franse humor valt uiteen in twee uitersten. Je hebt de zeer zorgvuldig uitgewerkte grap die is gebaseerd op gewone types die uit de rails lopen; filmmakers Jacques Tati en Louis de Funès beheersten de finesses daarvan. Dany Boon - van de film Bienvenue chez les ch'tis- is hun verre nazaat. Haaks daarop staat een inktzwarte variant, waarvoor niets heilig is. Dat is zeg maar de lijn Céline, Houellebecq en Hara-Kiri. Bij de presentatie van een boek over Hara-Kiri werd het een jaar geleden nog eens uitgelegd. 'Kun je lachen om een kind dat sterft', vroeg de een. 'Ja, maar het gaat beter als het er meer zijn', was het antwoord.

Humor buiten alle perken dus. Die lijn wordt in Charlie Hebdo voortgezet, even scherp, nietsontziend en bruut soms als in Hara-Kiri. Net als Hara-Kiri moet het blad zien rond te komen zonder advertenties - adverteerders denken dat je idioot bent, had Cavanna gedicteerd. Charlie Hebdo verkeert met zijn oplage van ongeveer 50 duizend exemplaren financieel dan ook doorgaans in de gevarenzone.

Blad van tekenaars
Maar er zijn ook verschillen. Anders dan Hara-Kiri, dat veel fotografie en collages bevatte, is Charlie Hebdo een blad van tekenaars. Zij maken er de dienst uit. Dat begint al met de naam: Charlie is een verwijzing naar Charlie Brown, het Amerikaanse stripfiguurtje dat wordt bewonderd door oprichters Wolinski en Cabu (Hebdo staat trouwens voor hebdomodaire - weekblad).

En Charlie Hebdo is een politiek blad. Het kiest positie op de linkerzijde, bestrijdt kerncentrales lang voordat het woord ecologie gemunt is en heeft een deskundige in de gelederen die extreem rechts met argusogen volgt. 'Maar we zijn vrijdenkers', vult Coma aan. 'Als links ons op de zenuwen werkt, tikken we ze net zo hard op de vingers.'

Met die dwarse stellingname maakt het blad heel wat vijanden. Al in 1993 wordt een editie met koning Boudewijn op de omslag in België verboden, het nummer van 19 september 2001 mag de Verenigde Staten niet in. Veruit de grootste klap komt op 8 februari 2006, als Charlie Hebdo de Deense Mohammed-cartoons afdrukt, en er zelf nog een paar aan toevoegt.

Processen
Een regen van processen daalt op de redactie neer, hoofdredacteur Philippe Val krijgt intensieve beveiliging. Het eind van het liedje is dat Charlie Hebdo door de rechter wordt vrijgesproken. 'Dan zie je wat onze rol is', zei destijds tekenaar en redactiechef Riss (de tekenaars van Charlie Hebdo hebben allemaal een geuzennaam). 'De andere Franse media durfden het niet aan de cartoons af te drukken. Ze hebben van onze houding iets opgestoken. Dit keer is de solidariteit daardoor groter.'

Blijft de vraag waarom een blad dat al zo lang achtervolgd wordt door processen en bedreigingen geen beveiliging in de arm neemt als het een Sharia Hebdo uitbrengt. 'Daar raak je de kern van Charlie Hebdo', zegt Coma. 'Als redactie deelden we de euforie rond de Arabische opstanden en waren we diep teleurgesteld door het vervolg. Toen zei iemand - ik weet niet eens meer wie - we maken een Sharia Hebdo. Nooit hebben we gedacht dat dit de reactie kon zijn.'

Molotovcocktail
De beveiliging van het kantoor van Charlie Hebdo is inmiddels opgevoerd. Vorig jaar moest de redactie van het blad op zoek naar een andere werkplek, nadat in november een molotovcocktail naar binnen werd gegooid. De redactielokalen brandden uit, computers en archieven gingen verloren. Dat allemaal omdat het weekblad een nummer aankondigde met Mohammed als gasthoofdredacteur en zich voor de gelegenheid omdoopte tot Sharia Hebdo.

'Wij gaan door waar anderen halt houden', zei tekenaar en redactiechef Riss. 'Als een soort verkenners zoeken we de grenzen op. Dat wij dat doen, maakt voor de andere media het speelveld groter; het voorkomt dat ze te voorzichtig worden. We tekenen niet alleen om te amuseren, maar ook om die vrijheid te bevechten.'

'We weten nu weer precies waarom we het blad maken', zei Riss, die er sinds de oprichting in 1992 werkt. Hij is opgeleid als jurist. Het opzoeken van de grenzen van de vrijheid van meningsuiting was voor hem een belangrijke reden om hier te gaan werken. 'We willen de mechanismen blootleggen die mensen dom kunnen houden. Dat kan religie zijn, maar ook media, politiek en economie. En daarbij nemen we inderdaad risico's.'
quote:
Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen
Het door een terroristische aanslag getroffen weekblad Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen.
Dat meldt een journalist van het Franse persbureau AFP, die zegt zich te baseren op een medewerker van Charlie Hebdo.

Eerder gaven enkele grote Franse mediabedrijven aan, de handen ineen te slaan om de toekomst van het weekblad veilig te stellen. Woensdag werden onder meer tien werknemers van het Franse satireblad doodgeschoten, tijdens een terroristische aanslag op de hoofdredactie van Charlie Hebdo.

Steun

Radio France, France Televisions (beiden onderdeel van de Franse publieke omroep) en de krant Le Monde hebben een gezamenlijke verklaring naar buiten gebracht, waarin de media aangeven het blad persoonlijke en materiële steun te verlenen.

Er werd in de verklaring niet in detail uitgelegd welke goederen er klaar zouden staan.

Het satirische weekblad Charlie Hebdo is oorspronkelijk opgericht in 1969. Het linkse blad ageert met behulp van spotprenten, humor, tirades, essays en nieuwsverhalen tegen extreemrechts, religies en de traditionele politiek
Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Liveblog NRC
Liveblog NOS
Liveblog Volkskrant
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?

Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo

[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 08-01-2015 18:02:10 ]
pi_148475503
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Jozias gaat zo spreken, spannend.
Die kerel die vond dat, dat IS-sympathisanten protest wel prima was geweest? Er geen grenzen overschreden waren?

Mag hopen dat het publiek tomaten heeft
Je suis Charlie Sheen
pi_148475506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb het nooit volledig gelezen, maar het is gewoon multi-interpretabel. De één zal er vrede en liefde uithalen, de ander zal het heel vijandig interpreteren. Alleen al het feit dat het niet eenduidig is bewijst al dat religie nonsens is.
Het is oud en achterhaald, dat is het vooral.
pi_148475509
quote:
Mannen rijden door afzetting bij Frans consulaat

Bij het Franse consulaat aan de Vijzelstraat in Amsterdam zijn twee mannen met hun auto door de
afrastering gereden. Ze werden hierop aangehouden door de politie.

De mannen verklaarden niets af te weten van de demonstratie die er vanavond gehouden wordt en negeerden meerdere stoptekens. De mannen reden op lage snelheid. Er zijn geen gewonden gevallen.

http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)rans-consulaat.dhtml
pi_148475510
Al zetten ze 1.000.000 soldaten in, het blijft Frankrijk: 1x hard boe roepen en ze geven zich over.
BFF met GGMM
pi_148475517
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Jozias gaat zo spreken, spannend.
;(
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 17:56:53 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475521
Kan het even wat minder met al dat islam gezeik, niet echt relevant dit :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:57:08 #8
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148475526
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jouw perceptie van de Islam.
De perceptie van een ieder wordt al beïnvloed door de manier waarop men in het leven staat. Als jij er wel heil in ziet een boek aan te hangen en om wille van dat boek je eigen vrijheid in te perken, moet je dat vooral doen. Wil niet zeggen dat ik het moet begrijpen en/of respecteren.

Overigens heb jij er van gemaakt dat ik me alleen op de islam richt. Ik vind precies hetzelfde over het Christendom en de Joodse religie.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_148475533
Goede repo over de geschiedenis van de verdachten op NPO1
pi_148475539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:57 schreef Strani het volgende:

[..]

De perceptie van een ieder wordt al beïnvloed door de manier waarop men in het leven staat. Als jij er wel heil in ziet een boek aan te hangen en om wille van dat boek je eigen vrijheid in te perken, moet je dat vooral doen. Wil niet zeggen dat ik het moet begrijpen en/of respecteren.

Overigens heb jij er van gemaakt dat ik me alleen op de islam richt. Ik vind precies hetzelfde over het Christendom en de Joodse religie.
Dat mag, Hans. Heb ik geen moeite mee.

Maar het vrijheidsbeperkend onderdeel doe ik af als onzin.
Dit, dus.
pi_148475541
Maar wat gaat hier verder uitkomen precies? Ik bedoel we kunnen met zn allen heel hard roepen dat we het er niet mee eens zijn, maar daar zullen die moslimextremisten niet zo heel erg van onder de indruk zijn lijkt me wel?

Ergo: wat gaat er nu concreet gebeuren op korte termijn? Zoiets vraagt wel om een stevige reactie.
Bijvoorbeeld alle mensen die af willen reizen naar IS gebieden hun paspoort afnemen en tot persona non grata verklaren in de hele EU. Ik noem maar iets.

Iemand meer ideeën?

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_148475547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:56 schreef LTVDK het volgende:
:D
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
pi_148475548
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef Xa1pt het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Zou eigenlijk niet moeten, dit.

Dit hoefden PVV'ers ook niet te doen nadat Wilders fan Breivik 90 kinderen vermoordde.
Dit, dus.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:58:09 #14
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148475550
quote:
Met alle respect: Waarom is het niet relevant?
pi_148475567
quote:
Het is de totale aanleiding voor alles wat er is gebeurd. Hoezo niet relevant?
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:58:58 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148475573
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat mag, Hans. Heb ik geen moeite mee.

Maar het vrijheidsbeperkend onderdeel doe ik af als onzin.
Prima, dan verschillen we daarover gewoon van mening. Dat concludeer ik dan maar ondanks je flauwe ge-hans.
pi_148475574
quote:
5s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:57 schreef Geralt het volgende:
Maar wat gaat hier verder uitkomen precies? Ik bedoel we kunnen met zn allen heel hard roepen dat we het er niet mee eens zijn, maar daar zullen die moslimextremisten niet zo heel erg van onder de indruk zijn lijkt me wel?

Ergo: wat gaat er nu concreet gebeuren op korte termijn? Zoiets vraagt wel om een stevige reactie.
Bijvoorbeeld alle mensen die af willen reizen naar IS gebieden hun paspoort afnemen en tot persona non grata verklaren in de hele EU. Ik noem maar iets.
Er is nog helemaal niet bekend of dit iets met IS te maken heeft. :')
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 17:59:17 #18
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Omdat dit om een aanslag en bijbehorende zoektocht gaat, dat de islam ermee te maken heeft is nu wel duidelijk. Als je je eigen mening over religies wilt uiten kun je dat beter doen in F&L :).
_____
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:59:29 #19
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148475582
pi_148475593
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dit hoefden PVV'ers ook niet te doen nadat Wilders fan Breivik 90 kinderen vermoordde.
Eens. Maar iedere verandering is mooi meegenomen.
pi_148475597
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Omdat het een andere discussie is. Het gaat nu om de aanslag op Charlie Hebdo en het zoeken van de daders. Dat die daders dan toevallig Islamitisch zijn oke, die discussie komt dan later wel.
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:00:08 #22
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475602
quote:
Grof geld voor Charlie Hebdo
De meest recente editie van Charlie Hebdo is een
bescheiden hit aan het worden op het internet. Het nummer, dat niet meer te
vinden is in de winkels, wordt tientallen keren aangeboden op veilingsites. Er worden bedragen van 650
tot 1.000 euro voor gevraagd.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
_____
pi_148475605
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is nog helemaal niet bekend of dit iets met IS te maken heeft. :')
Het zijn moslim extremisten/fundamentalisten geweest, zoveel lijkt me wel duidelijk.

IS zijn precies dat.

Dus bij welk clubje ze nou horen is eigenlijk niet eens zo heel belangrijk lijkt me.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:00:20 #24
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148475608
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb toch liever even de feiten van de gebeurtenissen die nu spelen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:00:20 #25
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148475610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Omdat dit om een aanslag en bijbehorende zoektocht gaat, dat de islam ermee te maken heeft is nu wel duidelijk. Als je je eigen mening over religies wilt uiten kun je dat beter doen in F&L :).
Het lijkt me onnodig de discussie klein te houden door 'm naar een klein en vrij inactief forum te sturen. Dialoog is juist van vitaal belang.
pi_148475614
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoevaak moet het je nog gezegd worden? Er bestaat een verschil tussen één gestoorde eenling en drie getrainde heilige strijders, die in georganiseerd verband vanuit religieuze motivatie handelen. Dat er vele duizenden anderen, ook geboren en opgegroeid in Europa, uit diezelfde religieuze beweegredenen op dit moment in Syrie en Irak onder andere volkerenmoord plegen maakt dat verschil enkel groter.

De twee zijn totaal niet vergelijkbaar en ik gok dat je dat ergens zelf ook wel zult weten. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148475615
Deze kwam ik op mn Facebook tegen. Vond ik wel mooi

quote:
To expand on my statement that "Religionists are closer to the murderers than to the Charlie Hebdo victims":

Religions exist to promote belief in their supernatural stories.

Religions have to convince other people to believe in those stories, or the religion will die out.

If those stories are mocked and disproved, people will be less likely to believe them.

So religions have to prevent their stories being mocked and disproved.

That is what religionists tried to do with Galileo.

That is what religionists tried to do with "The Life Of Brian", which they banned in Ireland, Norway and Torbay.

That is what religionists tried to do with "The Racial and Religious Hatred Act 2006", which would have made Charlie Hebdo illegal in the UK, if an amendment had not stopped them.

And that is what religionists did in Paris yesterday.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 18:01:00 ]
pi_148475619
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee. Als de islam de aanleiding was hadden we nu ongeveer 1 miljoen aanslagen in dit land gehad.
pi_148475641
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoevaak moet het je nog gezegd worden? Er bestaat een verschil tussen één gestoorde eenling en drie, die in georganiseerd verband vanuit religieuze motivatie handelen. Dat er vele duizenden anderen, ook geboren en opgegroeid in Europa, uit diezelfde religieuze beweegredenen op dit moment in Syrie en Irak onder andere volkerenmoord plegen maakt dat verschil enkel groter.
Er is geen essentieel verschil tussen een religieuze of een politieke motivatie. Beiden zijn uit op meer macht.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:01:45 #30
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148475643
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Omdat het een andere discussie is. Het gaat nu om de aanslag op Charlie Hebdo en het zoeken van de daders. Dat die daders dan toevallig Islamitisch zijn oke, die discussie komt dan later wel.
Nou ja, als meerdere mensen dat vinden dan zal ik dat maar respecteren en maar eens aan het werk gaan.
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:01:45 #31
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Het lijkt me onnodig de discussie klein te houden door 'm naar een klein en vrij inactief forum te sturen. Dialoog is juist van vitaal belang.
Het is en blijft een NWS topic, geen topic over jouw en andermans mening over een bijzaak in de situatie.
_____
pi_148475654
88.000 ORDEHANDHAVERS INGEZET
In heel Frankrijk zijn nu ruim 88.000 mensen ordehandhavers en opsporingsambtenaren op de been. Dat schrijven Franse media op basis van informatie van het ministerie van Binnenlandse Zaken:
- 50.000 politieagenten
- 32.000 gendarmes
- 5000 leden van de Mobiele Eenheid
- 1150 militairen
pi_148475663
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoevaak moet het je nog gezegd worden? Er bestaat een verschil tussen één gestoorde eenling en drie, die in georganiseerd verband vanuit religieuze motivatie handelen. Dat er vele duizenden anderen, ook geboren en opgegroeid in Europa, uit diezelfde religieuze beweegredenen op dit moment in Syrie en Irak onder andere volkerenmoord plegen maakt dat verschil enkel groter.

De twee zijn totaal niet vergelijkbaar en ik gok dat je dat ergens zelf ook wel zult weten. :')
Ze waren allemaal gestoord en schoten op onschuldigen. De een voor o.a. Allah en de ander voor o.a. Wilders. De een heeft niks te maken met islam en de ander niks met de PVV. Daarom hoeven zowel moslims als PVV'ers zich niet te verdedigen als een gek of gekken uit hun naam moorden pleegt.
Dit, dus.
pi_148475677
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is geen essentieel verschil tussen een religieuze of een politieke motivatie. Beiden zijn uit op meer macht.
Domme borrelpraat. Als je echt geen verschil ziet tussen het verschijnsel Breivik en het verschijnsel (mondiale) jihad dan ben je ronduit achterlijk. :')
Je suis Charlie Sheen
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:03:07 #35
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475680
quote:
Mooi overzichtje, volgens mij groter dan de alle ordediensten in Nederland bij elkaar :P.
_____
pi_148475688
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Domme borrelpraat. Als je echt geen verschil ziet tussen het verschijnsel Breivik en het verschijnsel (mondiale) jihad dan ben je ronduit achterlijk. :')
Meer wereldvreemd en bekrompen als je de gelijkenissen niet ziet.
Dit, dus.
pi_148475692
Wel leuk en aardig dat de gematigde moslims niets met die aanslag te maken willen hebben, maar liever had ik gezien dat ze zelf wat minder passief worden als het aankomt op het (bewust of onbewust) mede mogelijk maken van het creëren van dit soort aanslagplegers (bijvoorbeeld door die haatimams bij de politie aan te geven e.d.).
Beginnen bij de bron :)

(heb voor de gelegenheid mn ondertitel gewijzigd, hier sta ik voor)
pi_148475701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Mooi overzichtje, volgens mij groter dan de alle ordediensten in Nederland bij elkaar :P.
Vind je het gek :P
pi_148475702
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze waren allemaal gestoord en schoten op onschuldigen. De een voor o.a. Allah en de ander voor o.a. Wilders. De een heeft niks te maken met islam en de ander niks met de PVV. Daarom hoeven zowel moslims als PVV'ers zich niet te verdedigen als een gek of gekken uit hun naam moorden pleegt.
Onzin. Er is niets dat jouw interpretatie van islam meer of minder legitiem maakt dan die van deze mujahideen en zo wel, dan zou ik graag van je horen wat dat dan is.
Je suis Charlie Sheen
pi_148475710
Fuck, daar heb je weer die Farid Azarkan.

Dat interview met Sven Kockelmann was redelijk gênant.
pi_148475714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef LTVDK het volgende:
Frankrijk is dan ook een tikkie groter en heeft een tikkie meer inwoners.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148475719
8 januari 2015 18:02
Alleen de vier zwaargewonde slachtoffers van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo liggen nog in het ziekenhuis. Zeven lichter gewonde mensen zijn donderdag naar huis gegaan, zo meldden Franse media op basis van het regionale agentschap voor gezondheid. De zwaargewonden zijn volgens een woordvoerder geopereerd. Of hun verwondingen levensbedreigend zijn, is niet bekendgemaakt.

Nog eens 65 mensen hebben psychologische hulp aangeboden gekregen, omdat ze mogelijk psychische trauma's hebben opgelopen. (ANP)
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:05:02 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475726
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vind je het gek :P
Het is natuurlijk een groot land, maar gezien het zoekgebied zijn het aardig wat manschappen :).
_____
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:05:04 #44
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148475727
quote:

[..]

Wat is dat toch in dit topic dat andermans meningen direct met sarcasme, neerbuigende icons en flauwe grappen teniet moeten worden gedaan?

Anyway, ik ben even weg.
pi_148475730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel leuk en aardig dat de gematigde moslims niets met die aanslag te maken willen hebben, maar liever had ik gezien dat ze zelf wat minder passief worden als het aankomt op het (bewust of onbewust) mede mogelijk maken van het creëren van dit soort aanslagplegers (bijvoorbeeld door die haatimams bij de politie aan te geven e.d.).

En jij denkt dat gematigde moslims achter haatimams bidden? Hahaha
당신을 사랑합니다
pi_148475735
quote:

[..]

Er is geen mondiale jihad. IS is de grootste groepering, heeft geen link met Al Qaida. Het zijn allemaal verstrooide groeperingen die de keten van geweld door willen zetten om meer macht te verkrijgen en hun idealen willen bewerkstelligen. Of het nu om Breivik of Bin Laden gaat.
pi_148475741
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, daar heb je weer die Farid Azarkan.

Dat interview met Sven Kockelmann was redelijk gênant.
Wat dan?
pi_148475754
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

Onzin. Er is niets dat jouw interpretatie van islam meer of minder legitiem maakt dan die van deze mujahideen en zo wel, dan zou ik graag van je horen wat dat dan is.
Zeker, en daarom hoeven moslims zich niet te verantwoorden voor de interpretatie van de islam door gekken. Verschillende interpretaties waardoor je je nog niet bijna hoeft te verantwoorden voor debielen.
Dit, dus.
pi_148475762
In Israel worden dagelijks tientalle palastijnse kinderen en vrouwen plat gebombardeerd. Maar dan gaat niemand de straat op
pi_148475765
quote:
Misschien moet je de illusie dat het één grote, happy family is eens laten varen.
pi_148475775
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef Nielsch het volgende:
Deze kwam ik op mn Facebook tegen. Vond ik wel mooi

[..]

Volledig mee eens. Gelovigen moeten hoognodig eens terug hun hok in worden getrapt. Het zou eens wat minder moeten gaan over rechten die gelovigen opeisen, maar rechten die anderen hebben.

Ondertussen in Saoedi-Arabië: http://www.amnesty.org.uk(...)blic-square-tomorrow
Een mensenrechtenactivist die het heeft aangedurfd om een forum te openen op internet, krijgt morgen de eerste 50 van 1000 zweepslagen, die onderdeel zijn van de aan hem opgelegde straf. Dit is hoe ze in moslimlanden met meningen omgaan.

En wij hier maar ruimte bieden aan religieuze gekken.
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:06:30 #52
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Festa94 het volgende:
In Israel worden dagelijks tientalle palastijnse kinderen en vrouwen plat gebombardeerd. Maar dan gaat niemand de straat op
Bedankt Quinsy, niet relevant.
_____
pi_148475783
quote:

Ze kennen elkaar allemaal bij voornaam, dus het zou zo te realiseren moeten zijn.
Dit, dus.
pi_148475795
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Gelovigen moeten hoognodig eens terug hun hok in worden getrapt. Het zou eens wat minder moeten gaan over rechten die gelovigen opeisen, maar rechten die anderen hebben.

Ondertussen in Saoedi-Arabië: http://www.amnesty.org.uk(...)blic-square-tomorrow
Een mensenrechtenactivist die het heeft aangedurfd om een forum te openen op internet, krijgt morgen de eerste 50 van 1000 zweepslagen, die onderdeel zijn van de aan hem opgelegde straf. Dit is hoe ze in moslimlanden met meningen omgaan.

We zouden inderdaad dezelfde kant op moeten gaan als Saoedi-Arabië, dit kan zo niet langer.
pi_148475797
ze laten voortaan de kerstboom tm 8 januari staan om dit te herdenken
pi_148475799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Bedankt Quinsy, niet relevant.
_O- dit dus
pi_148475804
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is geen mondiale jihad. IS is de grootste groepering, heeft geen link met Al Qaida. Het zijn allemaal verstrooide groeperingen die de keten van geweld door willen zetten om meer macht te verkrijgen en hun idealen willen bewerkstelligen. Of het nu om Breivik of Bin Laden gaat.
Nog nooit heb ik zo hard gehoopt dat jij gelijk hebt. Bestond het maar gewoon niet. Was het maar zo dat allerhande moslimjongeren niet de hele wereld over reizen om uit naam van Allah te gaan 'strijden'.

Echt, had je maar gelijk.
Je suis Charlie Sheen
pi_148475810
quote:
Dagelijks tientallen :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:07:45 #59
438527 MissButterflyy
pi_148475811
quote:

Dat geldt niet alleen voor gematigde moslims natuurlijk.
De regering heeft ook zitten slapen dat teruggekeerde Syrië gangers nu zover hebben kunnen gaan.

En hebben we in NL niet al een meldpunt voor ouders die zien dat hun kind radicaliseert?
pi_148475829
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien moet je de illusie dat het één grote, happy family is eens laten varen.
Natuurlijk is het niet 1 big happy family _O-
Dat weet ik ook wel :P
Ik zeg alleen maar dat er best meer aan gedaan mag worden.
pi_148475835
Uiteindelijk gaan ze naar Dinseyland en knallen ze in het rond om zichheen voordat ze er zelf een eind aan maken
pi_148475849
Nee Edwin van de Berg, dat potlood is niet voor de strijd tegen het terrorisme :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 18:09:02 ]
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:08:55 #63
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Frankrijk is dan ook een tikkie groter en heeft een tikkie meer inwoners.
quote:
16:55 GMT - Elite units - To give some context on the scale of the French search operation, the elite police unit Raid and military unit GIGN are deployed together in the region of Picardie for the first time in their history. They are operating in a 15-20 km zone around Crépy-en-Valois in the department of Oise.

https://sg.finance.yahoo.(...)eport-092031490.html
Maar zoals ik net al zei, best veel man in zo'n klein zoekgebied ;)
_____
pi_148475855
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef Travel. het volgende:
Uiteindelijk gaan ze naar Dinseyland en knallen ze in het rond om zichheen voordat ze er zelf een eind aan maken
Staan militairen voor de deur van Disneyland dus dat zal niet makkelijk gaan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_148475860
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jouw wereldvreemdheid is echt tenenkrommend. Ik kan echt alleen maar m'n hoofd schudden als ik de onzin lees die je verkondigt. Ik kan het echt niet eens meer opbrengen om nog een inhoudelijke reactie te typen.
pi_148475877
Ik zie net op Euronews dat de EU elite ook weer voorop loopt met haar mooie praatjes. Martin Schulz hield vandaag 1 minuut stilte voor het parlementsgebouw in Brussel.
Diezelfde vent heeft keihard meegewerkt aan censuur. En nou staat hij als een hypocriet de vrijheid van meningsuiting te verdedigen.

Hier dus:
http://www.europarl.europ(...)lag-op-Charlie-Hebdo

Maar dit is zijn ware gezicht
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_148475878
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nog nooit heb ik zo hard gehoopt dat jij gelijk hebt. Bestond het maar gewoon niet. Was het maar zo dat allerhande moslimjongeren niet de hele wereld over reizen om uit naam van Allah te gaan 'strijden'.
Naar IS bedoel je? Again, dat is geen cel van een grotere organisatie. IS is een organisatie, en die hebben geen banden met andere groeperingen over de wereld. Z
pi_148475890
quote:

[..]

Met dit soort praat werk je de problemen juist in de hand. Denken in termen van 'wij' versus 'de anderen' zorgt voor vervreemding. We zijn allemaal mensen. Als fanatici dat voor ogen zouden blijven houden, zouden zij niet tot terreurdaden in staat zijn. Dan zouden ze genade schenken aan een agent die smeekt om zijn leven.

Gelovigen horen dezelfde rechten te hebben als niet-gelovigen. Klaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_148475895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef Travel. het volgende:
Dan hebben ze wel de verkeerde afslag van de Periferique genomen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:09:57 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_148475897
quote:
Je praat grote poep. In het Syrië conflict alleen al zijn meer slachtoffers gevallen dan in Israël in alle jaren oorlog. Er worden helemaal niet dagelijks tientallen kinderen en vrouwen plat gebombardeerd.
pi_148475901
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Staan militairen voor de deur van Disneyland dus dat zal niet makkelijk gaan.
lol altijd? Gezellige boel dan
pi_148475902
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan het echt niet eens meer opbrengen om nog een inhoudelijke reactie te typen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)loers_op_ISIS__.html
pi_148475913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Met dit soort praat werk je de problemen juist in de hand. Denken in termen van 'wij' versus 'de anderen' zorgt voor vervreemding. We zijn allemaal mensen. Als fanatici dat voor ogen zouden blijven houden, zouden zij niet tot terreurdaden in staat zijn. Dan zouden ze genade schenken aan een agent die smeekt om zijn leven.

Hear, hear. _O_
pi_148475919
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

We zouden inderdaad dezelfde kant op moeten gaan als Saoedi-Arabië, dit kan zo niet langer.
Want als je tegen een volwassen persoon zegt dat sinterklaas niet bestaat en dat hij een beetje raar is dat hij daar nog steeds in geloofd, dan ben je net zo slecht als een martelend regime.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:10:52 #75
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148475929
Er wordt momenteel ook een verdacht pakketje onderzocht op een treinstation in Madrid..maar goed, er zijn nou eenmaal altijd veel van dat soort verhalen direct na een aanslag.
pi_148475932
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Xa1pt het volgende:
IS is een organisatie, en die hebben geen banden met andere groeperingen over de wereld.
Ze hebben wel banden met IS in Sinai (Egypte), IS in Libië, IS in Nigeria, IS in Algerije.
pi_148475956
quote:
Nee natuurlijk niet gek. Dan worden zij ook plat gebombardeerd. 8)7
BFF met GGMM
pi_148475967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Want als je tegen een volwassen persoon zegt dat sinterklaas niet bestaat en dat hij een beetje raar is dat hij daar nog steeds in geloofd, dan ben je net zo slecht als een martelend regime.
Nee, dan ben je gewoon een domme idioot die geen haar beter is dan een gelovige. Lekker tegen heilige huisjes aanschoppen om je ego te bevredigen terwijl je ten diepste net zo hypocriet, goedgelovig en menselijk bent als een gelovige.
pi_148475968
Dat 'zelfmoord' filmpje van Hans Teeuwen.
pi_148475973
Als die cartoons niet werden gepubliceerd, dan was dit ook niet gebeurd.
pi_148475982
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:12 schreef Festa94 het volgende:
Dat weet je niet, wellicht hadden ze dan hun secundaire target aangevallen :P
pi_148475986
quote:
Als de islam niet zo'n fascistische ideologie was dan had dit niet gebeurd.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:12:58 #83
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_148475987
quote:
:') Trol
pi_148475989
quote:
Als de daders niet in Frankrijk waren, dan was dit ook niet gebeurd.
당신을 사랑합니다
pi_148475993
quote:
Als die ongelovigen geen jezidi's waren, dan waren hun vrouwen ook niet buitgemaakt als slavinnen. Als als als...
pi_148475996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ze hebben wel banden met IS in Sinai (Egypte), IS in Libië, IS in Nigeria, IS in Algerije.
Uiteraard. Maar terroristen over de gehele wereld zijn niet aangesloten bij een of andere onbekende groepering die cellen over de gehele wereld heeft. IS is momenteel de grootste organisatie maar verder zijn het allemaal redelijk geïsoleerde figuren of groepen die geen banden met elkaar hebben of onderhouden.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:13:23 #87
438527 MissButterflyy
pi_148476006
quote:
O nee?
Dat is ook maar de vraag eigenlijk.
pi_148476012
quote:

[..]

Saoedi-Arabië is van alle landen dan ook het ergst in het opleggen van de islam en het onderdukken van de eigen bevolking. Het is spijtig dat we daar handel mee doen al is de olie wel erg belangrijk. Het huidige Saudische koningshuis is aan de macht gekomen dankzij met de "ontdekker" van het wahabisme en dankt die macht nog steeds aan die alliantie met de geestelijken, Islam is daar alleen een machtsmiddel voor die lui. Die lui vind ik persoonlijk ook verantwoordelijk voor de vele misstanden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_ibn_Abdul-Wahhab
http://nl.wikipedia.org/wiki/Huis_van_Saoed
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:13:53 #89
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148476018
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar terroristen over de gehele wereld zijn niet aangesloten bij een of andere onbekende groepering die cellen over de gehele wereld heeft. IS is momenteel de grootste organisatie maar verder zijn het allemaal redelijk geïsoleerde figuren of groepen die geen banden met elkaar hebben of onderhouden.
Niet weten dat ze allemaal dezelfde CAO hebben. :')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_148476021
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat 'zelfmoord' filmpje van Hans Teeuwen.
Tijd voor een nieuwe aflevering van de Halalmeiden
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
pi_148476022
Overwegend vredelievende religie? :').
I´m back.
pi_148476024
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Niet-gelovigen horen dezelfde rechten als gelovigen te hebben! Dat is verdomme 10 keer zo belangrijk in het kader van deze discussie. Eeuwenlang zijn het gelovigen geweest die niet- of anders-gelovigen hebben onderdrukt. In tal van landen is dat nog steeds volop het geval!

Denken in termen van wij versus anderen is iets dat moslims zelf wel doen. Het barst - ook in dit land - van de moslims die zich afzetten tegen alles wat Nederlands of westers is. In vredesnaam: word geen tweede Xa1pt en get real.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:14:14 #93
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_148476027
quote:
Als die cartoons dagelijks overal alle kranten in vrije landen te zien waren geweest dan was dit ook niet gebeurt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_148476030
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Oh? Zijn alle geloven dan fascistisch, of?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_148476042
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Overwegend vredelievende religie? :').
Klopt. Veruit de meerderheid keurt geweld af en veroordeelt terrorisme.
pi_148476045
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Niet-gelovigen horen dezelfde rechten als gelovigen te hebben! Dat is verdomme 10 keer zo belangrijk in het kader van deze discussie. Eeuwenlang zijn het gelovigen geweest die niet- of anders-gelovigen hebben onderdrukt. In tal van landen is dat nog steeds volop het geval!

Denken in termen van wij versus anderen is iets dat moslims zelf wel doen. Het barst - ook in dit land - van de moslims die zich afzetten tegen alles wat Nederlands of westers is. In vredesnaam: word geen tweede Xa1pt en get real.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:14:42 #97
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148476046
Plein 1940 R'dam bereikt!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_148476048
Doet mark ook mee met de Tocht (der tochten)?
leven zoals het leven is
pi_148476055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Als mensen niet als gestoorde gekken achter een gewelddadige pedofiel uit de zesde eeuw aanliepen, was dit ook niet gebeurd.
pi_148476062
quote:
Het barst - ook in dit land - van de moslims die zich afzetten tegen alles wat Nederlands of westers is.
Als gevolg van de benadering waarbij de suggestie wordt gewekt dat moslims hier niet horen. Dan ga je je daar vanzelf maar naar gedragen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:16:03 #101
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148476076
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als gevolg van de benadering waarbij de suggestie wordt gewekt dat moslims hier niet horen. Dan ga je je daar vanzelf maar naar gedragen.
Dat is dus dat hele kip-en-ei verhaal.
pi_148476081
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als mensen niet als gestoorde gekken achter een gewelddadige pedofiel uit de zesde eeuw aanliepen, was dit ook niet gebeurd.
Als we geen imperialistisch beleid hadden gevoerd waren er ook een hoop aanslagen voorkomen. Breivik much?
pi_148476084
Ik vind het wel knap dat getuigen en slachtoffers die de aanslag overleefd hebben, helemaal niet in de media komen.
pi_148476087
quote:

[..]

Raar.
Ze zouden beter moeten weten.
pi_148476088
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt. Veruit de meerderheid keurt geweld af en veroordeelt terrorisme.
Als ze hun zin krijgen.
I´m back.
pi_148476107
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

O nee?
Dat is ook maar de vraag eigenlijk.
Nee ik """denk """het niet.

Ik heb die cartoons gezien en het is echt té beledigend. Stel je nou een voor, als ik jouw moeder zou beledigen of uitschelden, zou jij dan geen tegenactie ondernemen?

PS: ik ben tegen iedere vorm van geweld, dus ik propageer dit gebeuren niet.
pi_148476108
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Naar IS bedoel je? Again, dat is geen cel van een grotere organisatie. IS is een organisatie, en die hebben geen banden met andere groeperingen over de wereld. Z
Leer lezen/denken man. :')

quote:
The term Global Jihad marks and reflects the solidarity of variety of movements, groups, and sometimes ad hoc groupings or cells, which act under a kind of ideological umbrella of radical interpretations of Islam.
Begrijp je daarbij niet dat syrie/irak verre van de eerste of enige brandhaard is? Dat losstaande cellen/groeperingen het bepaald geen kleiner/makkelijker op te lossen probleem maken, in tegendeel zelfs? 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_148476110
quote:

[..]

Niet-gelovigen horen dezelfde rechten als gelovigen te hebben! Dat is verdomme 10 keer zo belangrijk in het kader van deze discussie.
Sorry hoor, maar wat een totale nonsens. Hoe kan het nu belangrijker zijn, als je van mening bent dat een ieder gelijke rechten hoort te hebben? :')
quote:
Denken in termen van wij versus anderen is iets dat moslims zelf wel doen. Het barst - ook in dit land - van de moslims die zich afzetten tegen alles wat Nederlands of westers is.
Klopt, net zoals het barst van de mensen die zich afzetten tegen alles wat niet-Nederlands is. Lijkt me ook niet echt wenselijk, maar ook dat mag gewoon toch?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_148476113
quote:

[..]

Ik wil zo min mogelijk op je wereldvreemdheid reageren. Richestorags heeft het gelukkig al prima verwoord in het vorige deel van dit topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Juist. Moslims wordt geen strobreed in de weg gelegd in Europa. Ze mogen moskeeën bouwen, hun geloof belijden, bidden tijdens werktijd. Er is halal voedsel voor hen, buurthuizen, subsidie, praatgroepen, jongerenwerkers, ze zijn vertegenwoordigd in politieke partijen en al van dat. Maar de rupsjes nooit genoeg onder hen moeten toch klagen over hoe slecht ze het wel niet hebben en kunnen niet wachten om zich in de slachtofferrol te drukken bij een incident als dit. Die zeikerds zouden onze samenleving op hun blote knieën moeten bedanken dat ze hier in alle vrijheid hun slavendrijvende rover kunnen aanbidden. Ze kunnen namelijk ook verkassen naar het paradijs Saudi-Arabië, waar geen ongelovigen zijn die de profeet belachelijk maken.
pi_148476117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ze hun zin krijgen.
Welke zin?
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:18:17 #111
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148476131
Une deuxième personne a été placée en garde à vue dans le cadre de l'enquête sur la fusillade de Montrouge (Hauts-de-Seine), au cours de laquelle une policière municipale a été tuée, indique l'AFP, de source policière. - le Monde.

Een tweede persoon die in verband wordt gebracht met de schietpartij van vanmorgen, is gearresteerd.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:18:37 #112
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148476139
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:17 schreef Festa94 het volgende:

[..]

Ik heb die cartoons gezien en het is echt té beledigend. Stel je nou een voor, als ik jouw moeder zou beledigen of uitschelden, zou jij dan geen tegenactie ondernemen?

Dan zijn we het gewoon eens. Je mag verbaal reageren zoals je wilt.
pi_148476145
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dan ben je gewoon een domme idioot die geen haar beter is dan een gelovige. Lekker tegen heilige huisjes aanschoppen om je ego te bevredigen terwijl je ten diepste net zo hypocriet, goedgelovig en menselijk bent als een gelovige.
Kun je ook uitleggen waarom de waarheid net zo slecht als leugens is? Het feit dat je over mijn ego begint geeft aan dat je niet denkt dat gelovigen gevaarlijk zijn. Kun je uitleggen waarom een moraliteit uit de 7e eeuw van een warlord niet gevaarlijk is in een wereld met nucleaire wapens? Hoe weet jij dat ik net zo hypocriet en goedgelovig als deze groep rondtrekkende moordenaars ben?
pi_148476163
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Kun je ook uitleggen waarom de waarheid net zo slecht als leugens is?
Waarheid? Sinds wanneer is d.m.v. wetenschappelijke methoden vastgesteld dat er geen god is?
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:19:42 #115
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148476166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:18 schreef Nibb-it het volgende:
Une deuxième personne a été placée en garde à vue dans le cadre de l'enquête sur la fusillade de Montrouge (Hauts-de-Seine), au cours de laquelle une policière municipale a été tuée, indique l'AFP, de source policière. - le Monde.

Een tweede persoon die in verband wordt gebracht met de schietpartij van vanmorgen, is gearresteerd.
Ze hadden er toch al een stuk of 7 opgepakt vanmorgen die mogelijk in verband gebracht konden worden?
_____
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:20:21 #116
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148476181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ze hadden er toch al een stuk of 7 opgepakt vanmorgen die mogelijk in verband gebracht konden worden?
Ja, maar dat gaat om de aanslag van gisteren. Vanmorgen was er een tweede schietpartij in Montrouge.
pi_148476184
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja allemaal familie las ik een deel terug?
pi_148476192
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:17 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat een totale nonsens. Hoe kan het nu belangrijker zijn, als je van mening bent dat een ieder gelijke rechten hoort te hebben? :')

[..]

Klopt, net zoals het barst van de mensen die zich afzetten tegen alles wat niet-Nederlands is. Lijkt me ook niet echt wenselijk, maar ook dat mag gewoon toch?
Iedereen heeft gelijke rechten, maar de opmerking waarop ik reageerde doet me denken aan die lafbek van een Donner die na de moord op Theo van Gogh begon te mekkeren over de wet op Godslastering.

Het zijn gelovigen die andersdenkenden het zwijgen willen opleggen. Keer op keer. Dus in plaats van gehuil over de rechten van gelovigen wil ik het eens hebben over de rechten van niet-gelovigen.
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:20:55 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148476200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat om de aanslag van gisteren. Vanmorgen was er een tweede schietpartij in Montrouge.
Ah, maar is al bekend of die gelieerd is aan deze aanslag?
_____
pi_148476203
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als we geen imperialistisch beleid hadden gevoerd waren er ook een hoop aanslagen voorkomen. Breivik much?
Onzin, de islam fascisten rusten niet voordat ze alle andersdenkenden hebben uitgeroeid.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 18:21:41 ]
pi_148476204
Gelukkig hebben alle belangrijke meneren deze aanslag veroordeeld en zijn overal demonstraties.

Dit zullen we extremisten zeker voelen. :)
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:21:16 #122
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148476206
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ah, maar is al bekend of die gelieerd is aan deze aanslag?
Nee, op het moment niet.
pi_148476212
Kunnen de filosofische discussies niet gewoon elders, zodat het hier over de feiten en gebeurtenissen kan gaan?
pi_148476224
"Google doneert 250.000 aan Charlie Hebdo." Nu.nl
pi_148476231
Aboutaleb probeert als Beatrix te praten :')
pi_148476233
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

Leer lezen/denken man. :')

[..]

Begrijp je daarbij niet dat syrie/irak verre van de eerste of enige brandhaard is? Dat losstaande cellen/groeperingen het bepaald geen kleiner/makkelijker op te lossen probleem maken, in tegendeel zelfs? 8)7
Het lijkt er de laatste jaren sterk op dat die kleine cellen vervelend zijn, in de zin van lastig opspoorbaar. Maar anderzijds niet over genoeg kennis en kunde beschikken om "grote" aanslagen te plegen. Dus het probleem is wel kleiner, maar niet direct makkelijker op te lossen.
pi_148476239
Hahaha.. Hoezo moet de burgemeester wat vinden van de aanslagen in Parijs.
pi_148476240
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarheid? Sinds wanneer is d.m.v. wetenschappelijke methoden vastgesteld dat er geen god is?
Nooit. Wanneer is wetenschappelijk vastgesteld dat er geen theepot rond Uranus vliegt? Het is wel vastgesteld dat de Abrahamitische religies vol met interne tegenstrijdigheden zitten die wel aangeven dat hun verzinsel niet waar is.

Nogmaals: Het feit dat je over mijn ego begint geeft aan dat je niet denkt dat gelovigen gevaarlijk zijn. Kun je uitleggen waarom een moraliteit uit de 7e eeuw van een warlord niet gevaarlijk is in een wereld met nucleaire wapens? Hoe weet jij dat ik net zo hypocriet en goedgelovig als deze groep rondtrekkende moordenaars ben?
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:22:50 #129
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_148476252
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef VMSDKR het volgende:
Gelukkig hebben alle belangrijke meneren deze aanslag veroordeeld en zijn overal demonstraties.

Dit zullen we extremisten zeker voelen. :)
Dit idd, al die minuten stilte. :')
pi_148476255
Post nou aub alleen relevante info ipv al die nutteloze off-topic discussies.
pi_148476256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
"Google doneert 250.000 aan Charlie Hebdo." Nu.nl
Was mij ook al opgevallen dat google een zwart lintje heeft geplaatst op de google pagina n.a.v. de aanslag
pi_148476261
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Onzin
Die moord in Londen bijvoorbeeld, daar riep de dader zelfs nog dat hij wraak nam op geweld van het Westen.
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:23:18 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148476267
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen de filosofische discussies niet gewoon elders, zodat het hier over de feiten en gebeurtenissen kan gaan?
Is ijle hoop vrees ik -O-
_____
pi_148476273
quote:

[..]

Ik zou denken dat je niet spoort. Je kent dr niet eens, maar als je daar je pleziertje uit haalt ga je je gang maar.

Je beledigd voelen is een keus.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2015 @ 18:23:27 #135
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148476274
zijn de terroristen al gepakt?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:23:42 #136
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148476282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148476283
quote:
nee
pi_148476298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iedereen heeft gelijke rechten, maar de opmerking waarop ik reageerde doet me denken aan die lafbek van een Donner die na de moord op Theo van Gogh begon te mekkeren over de wet op Godslastering.

Het zijn gelovigen die andersdenkenden het zwijgen willen opleggen. Keer op keer. Dus in plaats van gehuil over de rechten van gelovigen wil ik het eens hebben over de rechten van niet-gelovigen.
Volgens mij, valt het allemaal heel erg tegen qua niet gelovigen die geen enkel probleem hebben met andersdenkenden. ;)
Het lijkt me verder logisch dat een ieder gelijke rechten heeft.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:24:19 #139
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148476302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Was mij ook al opgevallen dat google een zwart lintje heeft geplaatst op de google pagina n.a.v. de aanslag
lekker hypocriet weer :')
pi_148476308
En toch ben ik fan van Aboutaleb *O*
pi_148476309
Duurde ff voordat iedereen zich luid liet horen :')
pi_148476311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Want?
pi_148476313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Nette man, ja.
Dit, dus.
pi_148476314
quote:
Mex, je weet dat nos.nl/telegraaf.nl/ad.nl alles ook bestaat.

Gebruik het.

Je weet het.
pi_148476316
quote:

[..]

Waarom dan?
pi_148476321
quote:

[..]

Hoezo?
Je suis Charlie Sheen
pi_148476322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nooit. Wanneer is wetenschappelijk vastgesteld dat er geen theepot rond Uranus vliegt?
Niet, maar daarvan kan evenmin worden gezegd dat het niet waar is dat die niet bestaat. Dus het begrip waarheid is wat dat betreft nogal subjectief en zeker niet 'waar'.
pi_148476331
quote:
Maar wat heeft hij ermee te maken vraag ik me dan af :D
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:25:25 #149
102912 crv
Screwed up
pi_148476339
Net de grens gepasseerd hier maar zelfs hier extra controle door de politie
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_148476343
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Nammie het volgende:

[..]

:|W
pi_148476347
quote:
Ik ook. Aardig wat moed voor nodig om zo te handelen, geen blad voor z'n mond te nemen enz.
pi_148476354
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef crv het volgende:
Overdreven. :P
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:25:48 #153
224960 highender
Travellin' Light
pi_148476355
quote:

^O^
pi_148476362
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef crv het volgende:
Wat is ''hier'' ?
pi_148476364
Aboutaleb: nous sommes tous Charlie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 08-01-2015 18:35:59 ]
I´m back.
  Redactie Sport donderdag 8 januari 2015 @ 18:26:25 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148476375
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mex, je weet dat nos.nl/telegraaf.nl/ad.nl alles ook bestaat.

Gebruik het.

Je weet het.
De NOS :')

Met Joep fucking Schreuder.

Mij niet gezien :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148476376
quote:

[..]

Net zoveel als alle andere politieke leiders? Hij is burgemeester van één van de grootste steden, en spreekt op een grote bijeenkomst. Is dat zo raar? :')

Daarnaast doet zijn achtergrond z'n boodschap extra kracht bijzetten, wat betreft voorbeelden van integratie.
pi_148476377
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

:|W
Ja sorry, maar ik zie de link echt niet wat hij ermee heeft te maken. Hij is burgemeester.
pi_148476378
Ik verstond even Le Pen....
I´m back.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:26:36 #160
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148476380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef Nammie het volgende:
Hahaha.. Hoezo moet de burgemeester wat vinden van de aanslagen in Parijs.
Hoezo niet?
pi_148476385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja sorry, maar ik zie de link echt niet wat hij ermee heeft te maken. Hij is burgemeester.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Net zoveel als alle andere politieke leiders? Hij is burgemeester van één van de grootste steden, en spreekt op een grote bijeenkomst. Is dat zo raar? :')

Daarnaast doet zijn achtergrond z'n boodschap extra kracht bijzetten, wat betreft voorbeelden van integratie.
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:26:52 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148476388
quote:
17:21 GMT - Army patrols - Pierre Elding, an Army sergeant patrolling near the Eiffel Tower says security forces are on heightened alert as crowds gather for a demonstration called by the mayor of Paris.

"Paris is France's capital and so we have different cultures here," he says. "People from all over the world come to Paris, so we pay attention to everything, when people form groups for example. It can be small details, we watch everything around us.

"There are eight of us in every group -- that allows us to watch pretty much everything in the vicinity. A mission is a mission but of course there is some extra tension... our vigilance is heightened."

https://sg.finance.yahoo.(...)eport-092031490.html
_____
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:26:53 #163
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148476390
quote:
Hij spreekt prima inderdaad.
pi_148476392
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef schoolstudent het volgende:

[..]

Dit idd, al die minuten stilte. :')
Hoe de fuck kun je daar nu weer moeite mee hebben? Wat moet men dan doen, oorlogstaal (zoals de GBL) spreken? Denk je dat de terroristen dat wel voelen?
pi_148476404
Heeft Rutte al gesproken?
pi_148476405
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet, maar daarvan kan evenmin worden gezegd dat het niet waar is dat die niet bestaat. Dus het begrip waarheid is wat dat betreft nogal subjectief en zeker niet 'waar'.
Als je zegt dat er een perfecte schepper is, dan moet daar toch wel uit volgen dat zijn literatuur op zijn minst een beetje op orde is. Geef trouwens eens antwoord miet.

Nogmaals:Het feit dat je over mijn ego begint geeft aan dat je niet denkt dat gelovigen gevaarlijk zijn. Kun je uitleggen waarom een moraliteit uit de 7e eeuw van een warlord niet gevaarlijk is in een wereld met nucleaire wapens? Hoe weet jij dat ik net zo hypocriet en goedgelovig als deze groep rondtrekkende moordenaars ben?
pi_148476410
quote:

[..]

Dat laatste is wel echt bizar grote onzin.
Dit, dus.
pi_148476414
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nette man, ja.
Aboutaleb heeft zijn diploma bij de Frans-Timmermans speech-academie gehaald. Ik wacht af tot de PvdA een wet indient die ervoor zorgt dat jihadisten en ander tuig oprotten.
pi_148476417
quote:

[..]

Ja ik vind het oprecht raar. Hij is burgemeester in Rotterdam. Hoef je niet meteen zo denigrerend te doen met poppetjes als :') .
pi_148476426
Wat? Geen plek voor mensen die geen respect hebben?
Je suis Charlie Sheen
pi_148476435
Prima speech
pi_148476436
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat laatste is wel echt bizar grote onzin.
Zeg dat tegen de lui die eisen dat alle mocro's en turken hier de daad horen te verafschuwen.
pi_148476440
Jullie snappen toch ook wel dat dit niet alléén om Parijs gaat?
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:28:09 #174
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148476441
Goede toespraak van Aboutaleb in Rotterdam.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148476445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef NoNickOne het volgende:
Heeft Rutte al gesproken?
Pas rond half 8
pi_148476450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Aboutaleb heeft zijn diploma bij de Frans-Timmermans speech-academie gehaald. Ik wacht af tot de PvdA een wet indient die ervoor zorgt dat jihadisten en ander tuig oprot.
Ik noteer 'm!
Dit, dus.
pi_148476454
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef richolio het volgende:
Goede toespraak van Aboutaleb in Rotterdam.
Eens :Y
pi_148476456
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Hoe de fuck kun je daar nu weer moeite mee hebben? Wat moet men dan doen, oorlogstaal (zoals de GBL) spreken? Denk je dat de terroristen dat wel voelen?
Voeden ja.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:28:43 #179
22565 asco
Los in deze tent
pi_148476463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zeg dat tegen de lui die eisen dat alle mocro's en turken hier de daad horen te verafschuwen.
Nee, die hebben zich maar te schikken. Daar moet je niet aan toegeven.
Dit, dus.
pi_148476481
Alle correspondenten van de NOS zijn wel op pad zeg

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 18:29:32 ]
pi_148476488
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het wel meetellen.

Oh christus dat meisje net :') Die heeft zich vannacht nog uit laten wonen op de soos :')
pi_148476499
Zou me niet verbazen als aboutaleb nog een keer lijsttrekker wordt voor de 2e kamer verkiezingen en zou imo een betere keuze zijn dan asscher.
Je suis Charlie Sheen
pi_148476501
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als je zegt dat er een perfecte schepper is,
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het nergens op slaat om tegen heilige huisjes aan te gaan schoppen van gelovigen. Zeker niet omdat je je zogenaamd beroept op de waarheid, maar de waarheid is dat we geen van allen weten of er een god bestaat of niet. Dus dat tegen heilige huisjes aanschoppen is alleen maar om je ego te bevredigen en je superieur te voelen aan gelovigen.

quote:
Nogmaals:Het feit dat je over mijn ego begint geeft aan dat je niet denkt dat gelovigen gevaarlijk zijn.
Bijzonder dat je dat er aan meent te kunnen afleiden. Ik denk dat mensen in het algemeen gevaarlijk kunnen zijn, of ze nu gelovig zijn of niet.
pi_148476504
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat "schikken" in dit geval ondergeschikt zou moeten zijn aan "een positieve mentaliteitsverandering" in het voordeel van tolerantie :P
pi_148476505
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh christus dat meisje net :') Die heeft zich vannacht nog uit laten wonen op de soos :')
Die zegt ook maar wat _O-
pi_148476514
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef NotYou het volgende:
Zou me niet verbazen als aboutaleb nog een keer lijsttrekker wordt voor de 2e kamer verkiezingen en zou imo een betere keuze zijn dan asscher.
Samen met Wilders aan het roer, dat gaat wat worden :P
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:30:49 #188
102912 crv
Screwed up
pi_148476518
quote:

[..]

Overdreven. :P
tja men heeft een melding het sjengengebied ingestuurd
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_148476522
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Onzin, de islam fascisten rusten niet voordat ze alle andersdenkenden hebben uitgeroeid.

[ afbeelding ]
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.

Islamitische terreur is overal. Van Boston tot Parijs, van Brussel tot Londen. Overal in het vrije westen waar aanzienlijke moslimpopulaties wonen, vind je islamitische terreur. De moord op Theo van Gogh valt eronder, de nieuwste aanslag in Parijs, de eerdere, grote aanslagen in Madrid in Londen, enzovoort.

En dan komt er nog bij dat islamitische terreur ook volop in moslimlanden aanwezig is. Soennieten en sjiieten die elkaar afslachten, anders-gelovigen of (christelijke) minderheden die worden vervolgd of vermoord, terroristische clubs die het "grondgebied" van de islam hardhandig proberen te verspreiden: van Nigeria tot de Filippijnen, van Somalië tot Indonesië. Overal hetzelfde liedje.
pi_148476527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, denk je dat er alleen snuggere mensen wonen in de Randstad....
I´m back.
pi_148476538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.

Islamitische terreur is overal. Van Boston tot Parijs, van Brussel tot Londen. Overal in het vrije westen waar aanzienlijke moslimpopulaties wonen, vind je islamitische terreur. De moord op Theo van Gogh valt eronder, de nieuwste aanslag in Parijs, de eerdere, grote aanslagen in Madrid in Londen, enzovoort.

En dan komt er nog bij dat islamitische terreur ook volop in moslimlanden aanwezig is. Soennieten en sjiieten die elkaar afslachten, anders-gelovigen of (christelijke) minderheden die worden vervolgd of vermoord, terroristische clubs die het "grondgebied" van de islam hardhandig proberen te verspreiden: van Nigeria tot de Filippijnen, van Somalië tot Indonesië. Overal hetzelfde liedje.
Ga lekker verder in DM.
pi_148476544
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef crv het volgende:

[..]

tja men heeft een melding het sjengengebied ingestuurd
Sjengengebied!
pi_148476562
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:31 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Ga lekker verder in DM.
Maak dit lekker kenbaar per DM, je post draagt in tegenstelling tot die van elfletterig niets bij aan het topic.
Je suis Charlie Sheen
pi_148476582
Klaar, verder nu
pi_148476584
quote:

[..]

Niet per definitie Islamitische terreur, maar terreur kan uiteindelijk overal zijn.
pi_148476598
Marine le Pen.

Veel achterlijker dan haar ga je niet meemaken.
Dit, dus.
pi_148476607
quote:

[..]

Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad
Niet in de zin van één grote terroristische organisatie. IS is momenteel de grootste maar heeft geen banden met andere groeperingen of cellen. Veel van de aanslagen die je opnoemt hebben niets met elkaar te maken maar komen voort uit geïsoleerde figuren.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:33:40 #198
438527 MissButterflyy
pi_148476614
quote:

[..]

Tegenactie dmv zelf met goede argumenten te komen, de discussie aangaan, demonstreren, naar de rechter stappen enz. Maar niet door mensen neer te knallen zeg.
pi_148476615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Post nou aub alleen relevante info ipv al die nutteloze off-topic discussies.
Dit is geen live-blog, maar een discussietopic.
pi_148476617
quote:

[..]

Helemaal mee eens maar wat kunnen we er nu nog aan doen?

Sowieso beginnen met het stoppen van de islamitische import.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:33:45 #201
22565 asco
Los in deze tent
pi_148476619
Het lijkt wel KN-dag dan zie je ook bijna alleen maar blanken daar.
Typisch weer. Of eigenlijk ook helemaal niet.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:33:45 #202
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148476620
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt. Veruit de meerderheid keurt geweld af en veroordeelt terrorisme, gepleegd door het Westen.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_148476635
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Marine le Pen.

Patty Brard?
pi_148476638
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet in de zin van één grote terroristische organisatie. IS is momenteel de grootste maar heeft geen banden met andere groeperingen of cellen. Veel van de aanslagen die je opnoemt hebben niets met elkaar te maken maar komen voort uit geïsoleerde figuren.
Niemand beweerde dat ook. Alleen jij. :') 8)7 |:(
Je suis Charlie Sheen
pi_148476641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef asco het volgende:
Het lijkt wel KN-dag dan zie je ook bijna alleen maar blanken daar.
Typisch weer. Of eigenlijk ook helemaal niet.
Toch was dat in Rotterdam wel anders.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:34:25 #206
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148476647
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus jullie gaan weer naar huis?
pi_148476650
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel uit dezelfde bron zeg maar :P
pi_148476652
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Marine le Pen.

Geert Wilders...
pi_148476653
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maak dit lekker kenbaar per DM, je post draagt in tegenstelling tot die van elfletterig niets bij aan het topic.
Het hoeft ook niets bij te dragen als dat Islam/Jihad/IS meninggebeuren nu maar gewoon stopt hier want daar ging het hier niet om.
pi_148476660
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit is geen live-blog, maar een discussietopic.
Raar he dat soort reacties. Je bent inderdaad gewoon aan het discussiëren over het onderwerp. Maar posts over uiterlijkheden van mensen mogen dan wel weer gewoon, terwijl dat er echt niets mee te maken heeft. :P
pi_148476664
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
Dus dat tegen heilige huisjes aanschoppen is alleen maar om je ego te bevredigen en je superieur te voelen aan gelovigen.
Grappig jij weet dus wel waarom anderen dat doen? Als jij dat kunt geloof ik toch dat god bestaat.
pi_148476680
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
Alle correspondenten van de NOS zijn wel op pad zeg
Ja, er moet nu niks gebeuren in NL of zr hebben een probleem.
pi_148476684
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Het hoeft ook niets bij te dragen als dat Islam/Jihad/IS meninggebeuren nu maar gewoon stopt hier want daar ging het hier niet om.
Maar dat is wel de bron van deze aanslag geweest?
pi_148476686
Je zal maar in dat kleine dorpje wonen nu, waar de Parijse law-enforcement even flink huishoudt.
pi_148476689
quote:
Ik ook.
Ik zou hem dan ook graag terugzien in Amsterdam, maar hij zit prima op z´n plek daar.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_148476714
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Geert Wilders...
Ja, oké. Die is echt van een buitenaards niveau achterlijkheid.
Dit, dus.
pi_148476717
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Na de aanslag werd geschreeuwd dat ze de profeet gewroken hadden, dat ze bij al qaida hoorden. Ze schreeuwden Allahu Ahkbar.

Hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat het er niet om gaat? |:( :')
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:36:47 #218
438527 MissButterflyy
pi_148476727
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zal maar in dat kleine dorpje wonen nu, waar de Parijse law-enforcement even flink huishoudt.
Ik zou het geen probleem vinden eigenlijk. Het idee dat die lui daar ergens kunnen zitten om je zomaar overhoop te knallen vind ik enger.
pi_148476732
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik zou hem dan ook graag terugzien in Amsterdam, maar hij zit prima op z´n plek daar.
We houden hem :6. Al zie ik hem nog wel de landelijke politiek ingaan. We moeten hem en Timmermans de PvdA gewoon laten verbouwen, dan zou ik er bijna nog op gaan stemmen ook.
pi_148476735
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef NotYou het volgende:

[..]

Niemand beweerde dat ook. Alleen jij. :') 8)7 |:(
Je beweert dat dit onderdeel is van 'de wereldwijde jihad'.
pi_148476745
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:31 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Ga lekker verder in DM.
Waarom? Is de realiteit te moeilijk voor je?
pi_148476746
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Na de aanslag werd geschreeuwd dat ze de profeet gewroken hadden, dat ze bij al qaida hoorden. Ze schreeuwden Allahu Ahkbar.
En wat heeft Al Qaida met IS te maken?
pi_148476760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom? Is de realiteit te moeilijk voor je?
WAKE UP SHEEPLE.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 januari 2015 @ 18:37:58 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_148476763
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Niemand zegt "gossie, wat erg."
Ehm jawel. Het politieke equivalent. Er slaat niemand met de vuist op tafel. Nou ja, Aboutaleb nu en Wilders dan.
pi_148476769
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat is wel de bron van deze aanslag geweest?
Het is nog niet bevestigd of het om IS aanhangers gaat.
pi_148476772
Oh wow Le Pen heeft een poster van haarzelf in haar kantoor hangen :').
pi_148476777
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je beweert dat dit onderdeel is van 'de wereldwijde jihad'.
quote:

[..]

8)7 8)7 8)7 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_148476778
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We houden hem :6. Al zie ik hem nog wel de landelijke politiek ingaan. We moeten hem en Timmermans de PvdA gewoon laten verbouwen, dan zou ik er bijna nog op gaan stemmen ook.
Timmermans en Aboutaleb, kunnen samen een talentjacht starten voor mooie toespraken. Dat de PvdA er de hand in heeft gehad dat hier veel foute figuren rondlopen vergeten we maar even.
pi_148476784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Dus jullie gaan weer naar huis?
Thanks for proving my point.
pi_148476788
:') wat een idioot
pi_148476790
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Helemaal mee eens maar wat kunnen we er nu nog aan doen?

Sowieso beginnen met het stoppen van de islamitische import.
Veel strengere eisen aan integratie, stop op immigratie vanuit moslimlanden totdat de bestaande integratieproblemen zijn opgelost, veel hardere aanpak van religieus extremisme.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:38:48 #232
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148476792
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:38:50 #233
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148476793
quote:
Nog geen eens een "leuke" poster ook. :')
pi_148476794
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iets met "islam" misschien? :P
pi_148476795
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oke, je bent dus gewoon aan het trollen. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_148476797
quote:
Is toch niet vreemd, ik heb ook een poster van Le Pen in mijn kantoor hangen.
BFF met GGMM
pi_148476809
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

8)7 8)7 8)7 8)7
Ja, daar heb je het over de wereldwijde jihad. Terwijl veel van die clubs in werkelijkheid niets met elkaar te maken hebben.
pi_148476814
Flinke mensenmassa in Amsterdam
pi_148476815
quote:
4s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ehm jawel. Het politieke equivalent. Er slaat niemand met de vuist op tafel. Nou ja, Aboutaleb nu en Wilders dan.
Aboutaleb zegt "rot op" in plaats van de gangbare zelfde boodschap en Wilders plakt woorden aan elkaar die een zin vormen wat uiteindelijk toch niets is. Politiek is wel eensgezind.
Dit, dus.
pi_148476818
Die NOS-uitzending is nu bezig op NED2 trouwens.
pi_148476821
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Het is nog niet bevestigd of het om IS aanhangers gaat.
Dat beweer ik ook niet :')
Dat weten we namelijk nog helemaal niet _O-
Wat we wel weten is dat het -iets- met de islam te maken heeft
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:39:53 #242
438527 MissButterflyy
pi_148476822
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat doe je eigenlijk? :')
pi_148476824
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hier hangt gewoon een poster van Robin de robot.
pi_148476826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oke, je bent dus gewoon aan het trollen. :')
Of hij snapt het oprecht niet. Ik sluit het niet eens uit. Iets met te grote oogkleppen en gebrek aan vaardigheid om verbanden en parallellen te zien.
pi_148476828
quote:
15s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat het er niet om gaat? |:( :')
We weten nog helemaal niet om welke groepering het gaat. De vlag in de auto was duidelijk niet van Al Qaida.
pi_148476830
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Veel strengere eisen aan integratie, stop op immigratie vanuit moslimlanden totdat de bestaande integratieproblemen zijn opgelost, veel hardere aanpak van religieus extremisme.
En hoe wil je die integratieproblemen oplossen?
I´m back.
pi_148476832
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die NOS-uitzending is nu bezig op NED2 trouwens.
Ook op NPO Nieuws.
pi_148476841
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Timmermans en Aboutaleb, kunnen samen een talentjacht starten voor mooie toespraken. Dat de PvdA er de hand in heeft gehad dat hier veel foute figuren rondlopen vergeten we maar even.

Hier wat leesvoer:

POL / "links heeft dit land verziekt" #2
pi_148476845
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En hoe wil je die integratieproblemen oplossen?
Goeie vraag.
pi_148476853
Flinke groep wel zeg, in Amsterdam.
pi_148476856
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat doe je eigenlijk? :')
Ik werk bij d'n post.
BFF met GGMM
pi_148476857
Dit gaat toch nooit passen op de Dam ... :')
pi_148476861
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Flinke groep wel zeg, in Amsterdam.
Jup, het lijkt of de kop van de stoet al op de Dam is en de staart nog niet eens vertrokken is :)
pi_148476871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef Ketchupcurry het volgende:
Flinke mensenmassa in Amsterdam
Meer dan ik had verwacht, ja.
De heli´s vliegen hier ook over.
pi_148476875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet :')
Dat weten we namelijk nog helemaal niet _O-
Wat we wel weten is dat het -iets- met de islam te maken heeft
Ja precies, 'iets'. Snap niet waarom het halve topic daar dan aan gewijd moet worden. Maar goed. :)
pi_148476880
quote:
Vond je de toespraak van Aboutaleb niet mooi, of kom je hier om te ontkennen dat de PvdA één van de partijen is die gezorgd hebben voor de multiculturele samenleving?
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:42:34 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148476881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jup, het lijkt of de kop van de stoet al op de Dam is en de staart nog niet eens vertrokken is :)
Ongekend voor Nederland eigenlijk waar bij andere demonstraties/tochten met wat geluk een paar honderd man zijn.
_____
pi_148476889
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
Dit gaat toch nooit passen op de Dam ... :')
Gewoon even wat schreeuwen als het krap word.
pi_148476894
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

We weten nog helemaal niet om welke groepering het gaat. De vlag in de auto was duidelijk niet van Al Qaida.
quote:
11.25am: Terror of the young mother and her daughter

Florence Pouvil, a sales assistant who worked opposite the Charlie Hebdo offices, said: ‘I saw two people with big guns, like Kalashnikovs, outside our office and then we heard firing. We were very confused. There were two guys who came out of the building and shot everywhere. We hid on the floor, we were terrified.

‘They came from the building opposite with big guns. We feared for our lives so we hid under our desks so they wouldn’t see us. Both men were dressed in black from head to toe and their faces were covered so I didn’t see them.

‘They were wearing military clothes, it wasn’t common clothing, like they were soldiers.’
Threatened: Corinne Rey was forced to give gunmen the magazine's entry code

Threatened: Corinne Rey was forced to give gunmen the magazine's entry code

An estate agent said that before entering the building, the attackers approached another man in the street, saying, ‘Tell the media that this is Al Qaeda in Yemen.’
http://www.dailymail.co.u(...)gazine-newsroom.html
Je suis Charlie Sheen
pi_148476897
Even voor de WAAR BLIJVEN ZE DAN-homo's posten dat ik ook genoeg Turkse/Marokkaanse gezichten zie meelopen.
pi_148476902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:
Ongekend voor Nederland eigenlijk waar bij andere demonstraties/tochten met wat geluk een paar honderd man zijn.
:Y
Laat wel zien hoe het leeft.
pi_148476905
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vond je de toespraak van Aboutaleb niet mooi, of kom je hier om te ontkennen dat de PvdA één van de partijen is die gezorgd hebben voor de multiculturele samenleving?
Die bestond in de Gouden Eeuw al. PvdA is echt super oud dan :o
Dit, dus.
pi_148476916
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]

4000 tot 5000 belangstellenden in Amsterdam. Staan we ergens toch nog bekend om de vrijheid van meningsuiting en drukpers.
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:44:06 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148476921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:Y
Laat wel zien hoe het leeft.
Op een vreemde manier ook wel "mooi" om te zien dit :Y
_____
pi_148476924
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die bestond in de Gouden Eeuw al. PvdA is echt super oud dan :o
Grote groepen Afrikanen en Berbers in Nederland, die gouden eeuw.
pi_148476930
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wacht, nog even en je gaat zeggen dat de politiek i.c.m. het bedrijfsleven daarvoor gezorgd heeft.
pi_148476932
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Even voor de WAAR BLIJVEN ZE DAN-homo's posten dat ik ook genoeg Turkse/Marokkaanse gezichten zie meelopen.
:*
pi_148476937
Is de Damschreeuwer preventief opgepakt?

http://www.parool.nl/paro(...)-Damschreeuwer.dhtml
pi_148476952
quote:
En dan toch even een sneer uitdelen aan homo's?
BFF met GGMM
pi_148476957
quote:
Moet dat nou zo?
Je suis Charlie Sheen
pi_148476958
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het nergens op slaat om tegen heilige huisjes aan te gaan schoppen van gelovigen. Zeker niet omdat je je zogenaamd beroept op de waarheid, maar de waarheid is dat we geen van allen weten of er een god bestaat of niet. Dus dat tegen heilige huisjes aanschoppen is alleen maar om je ego te bevredigen en je superieur te voelen aan gelovigen.

[..]

Bijzonder dat je dat er aan meent te kunnen afleiden. Ik denk dat mensen in het algemeen gevaarlijk kunnen zijn, of ze nu gelovig zijn of niet.
Je doet het weer. Je hebt gelijk. Ik doe het natuurlijk enkel en alleen voor mijn ego en niet omdat ik vrees voor mijn leven en het voortbestaan van de mensheid en daarmee mijn nageslacht. Ik heb ook nooit gezegd dat god zeker weten niet bestaat, maar enkel dat de joodse, gristelijke en islamitische god niet bestaat. De eigen schriften geven zelfs tegenstrijdige godjes.

Als jij morgen een 30 jarige kerel tegenkomt die oprecht en heilig geloofd in sinterklaas ga jij je dan superieur voelen of krijg je medelijden? Ik krijg medelijden, maar vergeet niet dat de lessen van de Abrahamitische sinterklaas gevaarlijk zijn. Je hebt dus de laffe keuze om niks te doen of zoals de mensen van Charlie de wereld beter te maken.
pi_148476959
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wacht, nog even en je gaat zeggen dat de politiek i.c.m. het bedrijfsleven daarvoor gezorgd heeft.
Ik denk dat jij de uitdrukking 'ergens een hand in hebben' niet snapt.

Maar dat past wel bij hoe je je hier in dit topic uit.
pi_148476963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Grote groepen Afrikanen en Berbers in Nederland, die gouden eeuw.
Daar was de PvdA ook al geen voorstander van om ze te halen.

Ik moet zeggen dat ik je niet kan betrappen op enige historische kennis.
Dit, dus.
pi_148476964
Indrukwekkend dit.
pi_148476969
Mooi om te zien dat er zoveel mensen op de been zijn
pi_148476973
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dan toch even een sneer uitdelen aan homo's?
Ik postte het en dacht "daar gaat natuurlijk weer iemand over vallen" :').

Ik hou van homo's, jongens O+
pi_148476978
"Wij zijn Charlie" ... :') __________________!
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:46:34 #278
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148476999
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij wel zeker, jij lult echt uit je nek (echt de ballen verstand van geschiedenis).
pi_148477000
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:46:38 #280
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_148477002
quote:
Ja die zag ik ook... :')
pi_148477007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de uitdrukking 'ergens een hand in hebben' niet snapt.
Het lijkt er vooral op dat je je niet laat hinderen door een gebrek aan kennis van de geschiedenis. Maar ga je gang, is wel vermakelijk zo.
pi_148477008
cnnbrk twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:46:03 No link found so far between #CharlieHebdo attack & today's shooting that killed a police officer, French interior minister says reageer retweet
pi_148477022
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De PvdA is al dertig jaar pro-multiculti.

Dat zowel het CDA als de VVD veel immigratie hebben veroorzaakt ontken ik niet.
pi_148477029
Net ff de meningen op marokko.nl gekeken, daar wordt je niet echt bepaald vrolijk van :{
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:47:50 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148477041
quote:
Parce-que ils ne parlez pas francais?
_____
pi_148477044
Sorry voor de cynici, maar ik vind dit toch verdomde indrukwekkend, hoor.
pi_148477047
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef ReplaR het volgende:
Net ff de meningen op marokko.nl gekeken, daar wordt je niet echt bepaald vrolijk van :{
Zij worden ook niet vrolijk van jouw meningen op de FP :')
pi_148477051
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef ReplaR het volgende:
Laat maar weer zien dat een groot deel van de moslims hetzelfde denken.
pi_148477059
quote:
WEET IK. Dat zegt voor nu nog niets. In de auto lag een jihadvlag waarom dan geen vlag van Al Qaida?
pi_148477060
Ik ben Charlie

pi_148477063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

ils .. parlent
;)
pi_148477067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zoiets waarschijnlijk.
pi_148477073
Ze zijn nog steeeds niet gevonden toch?
pi_148477076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef shmoopy het volgende:
Sorry voor de cynici, maar ik vind dit toch verdomde indrukwekkend, hoor.
Ik vind het apart. Nederlanders die een keer opstaan.

Deden ze dat maar vaker.
pi_148477089
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
88.000 ORDEHANDHAVERS INGEZET
In heel Frankrijk zijn nu ruim 88.000 mensen ordehandhavers en opsporingsambtenaren op de been. Dat schrijven Franse media op basis van informatie van het ministerie van Binnenlandse Zaken:
- 50.000 politieagenten
- 32.000 gendarmes
- 5000 leden van de Mobiele Eenheid
- 1150 militairen
Zijn ze gevonden?
Nothing to see here, carry on
pi_148477096
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Deden ze dat maar vaker.
Als ze het vaker doen, is het minder indrukwekkend.
Een stille tocht voor een doodgeschoten hond bv...
pi_148477097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De PvdA is al dertig jaar pro-multiculti.

Dat zowel het CDA als de VVD veel immigratie hebben veroorzaakt ontken ik niet.
Niet veel. Gewoon verantwoordelijk. Socialisten wilden ze alleen niet weer buiten flikkeren als het werk klaar was. De één noemt het fatsoenlijk en de ander pro-multiculti.
Dit, dus.
pi_148477099
Ik ga me een "Je suis Charlie" T-shirt bestellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148477104
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

WEET IK. Dat zegt voor nu nog niets. In de auto lag een jihadvlag waarom dan geen vlag van Al Qaida?
Waarom dan niet weten in welk gebouw je moet zijn? Matige voorbereiding.
Je suis Charlie Sheen
pi_148477106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben Charlie

[ afbeelding ]
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:50:01 #301
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148477110
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

ils .. parlent
;)
Dat zeg ik, ze spreken geen Frans :P
_____
pi_148477121
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:

Deden ze dat maar vaker.
Ik zei toch sorry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')