abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148476450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Aboutaleb heeft zijn diploma bij de Frans-Timmermans speech-academie gehaald. Ik wacht af tot de PvdA een wet indient die ervoor zorgt dat jihadisten en ander tuig oprot.
Ik noteer 'm!
Dit, dus.
pi_148476454
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef richolio het volgende:
Goede toespraak van Aboutaleb in Rotterdam.
Eens :Y
pi_148476456
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Hoe de fuck kun je daar nu weer moeite mee hebben? Wat moet men dan doen, oorlogstaal (zoals de GBL) spreken? Denk je dat de terroristen dat wel voelen?
Voeden ja.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:28:43 #179
22565 asco
Los in deze tent
pi_148476463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zeg dat tegen de lui die eisen dat alle mocro's en turken hier de daad horen te verafschuwen.
Nee, die hebben zich maar te schikken. Daar moet je niet aan toegeven.
Dit, dus.
pi_148476481
Alle correspondenten van de NOS zijn wel op pad zeg

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 18:29:32 ]
pi_148476488
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het wel meetellen.

Oh christus dat meisje net :') Die heeft zich vannacht nog uit laten wonen op de soos :')
pi_148476499
Zou me niet verbazen als aboutaleb nog een keer lijsttrekker wordt voor de 2e kamer verkiezingen en zou imo een betere keuze zijn dan asscher.
Je suis Charlie Sheen
pi_148476501
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als je zegt dat er een perfecte schepper is,
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het nergens op slaat om tegen heilige huisjes aan te gaan schoppen van gelovigen. Zeker niet omdat je je zogenaamd beroept op de waarheid, maar de waarheid is dat we geen van allen weten of er een god bestaat of niet. Dus dat tegen heilige huisjes aanschoppen is alleen maar om je ego te bevredigen en je superieur te voelen aan gelovigen.

quote:
Nogmaals:Het feit dat je over mijn ego begint geeft aan dat je niet denkt dat gelovigen gevaarlijk zijn.
Bijzonder dat je dat er aan meent te kunnen afleiden. Ik denk dat mensen in het algemeen gevaarlijk kunnen zijn, of ze nu gelovig zijn of niet.
pi_148476504
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat "schikken" in dit geval ondergeschikt zou moeten zijn aan "een positieve mentaliteitsverandering" in het voordeel van tolerantie :P
pi_148476505
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh christus dat meisje net :') Die heeft zich vannacht nog uit laten wonen op de soos :')
Die zegt ook maar wat _O-
pi_148476514
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef NotYou het volgende:
Zou me niet verbazen als aboutaleb nog een keer lijsttrekker wordt voor de 2e kamer verkiezingen en zou imo een betere keuze zijn dan asscher.
Samen met Wilders aan het roer, dat gaat wat worden :P
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:30:49 #188
102912 crv
Screwed up
pi_148476518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Nammie het volgende:

[..]

Overdreven. :P
tja men heeft een melding het sjengengebied ingestuurd
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_148476522
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Onzin, de islam fascisten rusten niet voordat ze alle andersdenkenden hebben uitgeroeid.

[ afbeelding ]
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.

Islamitische terreur is overal. Van Boston tot Parijs, van Brussel tot Londen. Overal in het vrije westen waar aanzienlijke moslimpopulaties wonen, vind je islamitische terreur. De moord op Theo van Gogh valt eronder, de nieuwste aanslag in Parijs, de eerdere, grote aanslagen in Madrid in Londen, enzovoort.

En dan komt er nog bij dat islamitische terreur ook volop in moslimlanden aanwezig is. Soennieten en sjiieten die elkaar afslachten, anders-gelovigen of (christelijke) minderheden die worden vervolgd of vermoord, terroristische clubs die het "grondgebied" van de islam hardhandig proberen te verspreiden: van Nigeria tot de Filippijnen, van Somalië tot Indonesië. Overal hetzelfde liedje.
pi_148476527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, denk je dat er alleen snuggere mensen wonen in de Randstad....
I´m back.
pi_148476538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.

Islamitische terreur is overal. Van Boston tot Parijs, van Brussel tot Londen. Overal in het vrije westen waar aanzienlijke moslimpopulaties wonen, vind je islamitische terreur. De moord op Theo van Gogh valt eronder, de nieuwste aanslag in Parijs, de eerdere, grote aanslagen in Madrid in Londen, enzovoort.

En dan komt er nog bij dat islamitische terreur ook volop in moslimlanden aanwezig is. Soennieten en sjiieten die elkaar afslachten, anders-gelovigen of (christelijke) minderheden die worden vervolgd of vermoord, terroristische clubs die het "grondgebied" van de islam hardhandig proberen te verspreiden: van Nigeria tot de Filippijnen, van Somalië tot Indonesië. Overal hetzelfde liedje.
Ga lekker verder in DM.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
pi_148476544
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef crv het volgende:

[..]

tja men heeft een melding het sjengengebied ingestuurd
Sjengengebied!
pi_148476562
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:31 schreef Inolvidable het volgende:

[..]

Ga lekker verder in DM.
Maak dit lekker kenbaar per DM, je post draagt in tegenstelling tot die van elfletterig niets bij aan het topic.
Je suis Charlie Sheen
pi_148476582
Klaar, verder nu
pi_148476584
quote:

[..]

Niet per definitie Islamitische terreur, maar terreur kan uiteindelijk overal zijn.
pi_148476598
Marine le Pen.

Veel achterlijker dan haar ga je niet meemaken.
Dit, dus.
pi_148476607
quote:

[..]

Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad
Niet in de zin van één grote terroristische organisatie. IS is momenteel de grootste maar heeft geen banden met andere groeperingen of cellen. Veel van de aanslagen die je opnoemt hebben niets met elkaar te maken maar komen voort uit geïsoleerde figuren.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:33:40 #198
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148476614
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:17 schreef Festa94 het volgende:

[..]

Nee ik """denk """het niet.

Ik heb die cartoons gezien en het is echt té beledigend. Stel je nou een voor, als ik jouw moeder zou beledigen of uitschelden, zou jij dan geen tegenactie ondernemen?

PS: ik ben tegen iedere vorm van geweld, dus ik propageer dit gebeuren niet.
Tegenactie dmv zelf met goede argumenten te komen, de discussie aangaan, demonstreren, naar de rechter stappen enz. Maar niet door mensen neer te knallen zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148476615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Post nou aub alleen relevante info ipv al die nutteloze off-topic discussies.
Dit is geen live-blog, maar een discussietopic.
pi_148476617
quote:

[..]

Helemaal mee eens maar wat kunnen we er nu nog aan doen?

Sowieso beginnen met het stoppen van de islamitische import.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')