Ik noteer 'm!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aboutaleb heeft zijn diploma bij de Frans-Timmermans speech-academie gehaald. Ik wacht af tot de PvdA een wet indient die ervoor zorgt dat jihadisten en ander tuig oprot.
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef richolio het volgende:
Goede toespraak van Aboutaleb in Rotterdam.
Voeden ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je daar nu weer moeite mee hebben? Wat moet men dan doen, oorlogstaal (zoals de GBL) spreken? Denk je dat de terroristen dat wel voelen?
Nee, die hebben zich maar te schikken. Daar moet je niet aan toegeven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de lui die eisen dat alle mocro's en turken hier de daad horen te verafschuwen.
Mwah, ik vind het wel meetellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, die hebben zich maar te schikken. Daar moet je niet aan toegeven.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het nergens op slaat om tegen heilige huisjes aan te gaan schoppen van gelovigen. Zeker niet omdat je je zogenaamd beroept op de waarheid, maar de waarheid is dat we geen van allen weten of er een god bestaat of niet. Dus dat tegen heilige huisjes aanschoppen is alleen maar om je ego te bevredigen en je superieur te voelen aan gelovigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je zegt dat er een perfecte schepper is,
Bijzonder dat je dat er aan meent te kunnen afleiden. Ik denk dat mensen in het algemeen gevaarlijk kunnen zijn, of ze nu gelovig zijn of niet.quote:Nogmaals:Het feit dat je over mijn ego begint geeft aan dat je niet denkt dat gelovigen gevaarlijk zijn.
Ik denk dat "schikken" in dit geval ondergeschikt zou moeten zijn aan "een positieve mentaliteitsverandering" in het voordeel van tolerantiequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, die hebben zich maar te schikken. Daar moet je niet aan toegeven.
Die zegt ook maar watquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel meetellen.
Oh christus dat meisje netDie heeft zich vannacht nog uit laten wonen op de soos
Samen met Wilders aan het roer, dat gaat wat wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef NotYou het volgende:
Zou me niet verbazen als aboutaleb nog een keer lijsttrekker wordt voor de 2e kamer verkiezingen en zou imo een betere keuze zijn dan asscher.
tja men heeft een melding het sjengengebied ingestuurdquote:
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Onzin, de islam fascisten rusten niet voordat ze alle andersdenkenden hebben uitgeroeid.
[ afbeelding ]
Ja, denk je dat er alleen snuggere mensen wonen in de Randstad....quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel meetellen.
Oh christus dat meisje netDie heeft zich vannacht nog uit laten wonen op de soos
Ga lekker verder in DM.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.
Islamitische terreur is overal. Van Boston tot Parijs, van Brussel tot Londen. Overal in het vrije westen waar aanzienlijke moslimpopulaties wonen, vind je islamitische terreur. De moord op Theo van Gogh valt eronder, de nieuwste aanslag in Parijs, de eerdere, grote aanslagen in Madrid in Londen, enzovoort.
En dan komt er nog bij dat islamitische terreur ook volop in moslimlanden aanwezig is. Soennieten en sjiieten die elkaar afslachten, anders-gelovigen of (christelijke) minderheden die worden vervolgd of vermoord, terroristische clubs die het "grondgebied" van de islam hardhandig proberen te verspreiden: van Nigeria tot de Filippijnen, van Somalië tot Indonesië. Overal hetzelfde liedje.
Sjengengebied!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
tja men heeft een melding het sjengengebied ingestuurd
Maak dit lekker kenbaar per DM, je post draagt in tegenstelling tot die van elfletterig niets bij aan het topic.quote:
Niet per definitie Islamitische terreur, maar terreur kan uiteindelijk overal zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.
Islamitische terreur is overal. Van Boston tot Parijs, van Brussel tot Londen. Overal in het vrije westen waar aanzienlijke moslimpopulaties wonen, vind je islamitische terreur. De moord op Theo van Gogh valt eronder, de nieuwste aanslag in Parijs, de eerdere, grote aanslagen in Madrid in Londen, enzovoort.
En dan komt er nog bij dat islamitische terreur ook volop in moslimlanden aanwezig is. Soennieten en sjiieten die elkaar afslachten, anders-gelovigen of (christelijke) minderheden die worden vervolgd of vermoord, terroristische clubs die het "grondgebied" van de islam hardhandig proberen te verspreiden: van Nigeria tot de Filippijnen, van Somalië tot Indonesië. Overal hetzelfde liedje.
Niet in de zin van één grote terroristische organisatie. IS is momenteel de grootste maar heeft geen banden met andere groeperingen of cellen. Veel van de aanslagen die je opnoemt hebben niets met elkaar te maken maar komen voort uit geïsoleerde figuren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad
Tegenactie dmv zelf met goede argumenten te komen, de discussie aangaan, demonstreren, naar de rechter stappen enz. Maar niet door mensen neer te knallen zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:17 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Nee ik """denk """het niet.
Ik heb die cartoons gezien en het is echt té beledigend. Stel je nou een voor, als ik jouw moeder zou beledigen of uitschelden, zou jij dan geen tegenactie ondernemen?
PS: ik ben tegen iedere vorm van geweld, dus ik propageer dit gebeuren niet.
Dit is geen live-blog, maar een discussietopic.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Post nou aub alleen relevante info ipv al die nutteloze off-topic discussies.
Helemaal mee eens maar wat kunnen we er nu nog aan doen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |