Ik ook. Aardig wat moed voor nodig om zo te handelen, geen blad voor z'n mond te nemen enz.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
En toch ben ik fan van Aboutaleb
Overdreven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef crv het volgende:
Net de grens gepasseerd hier maar zelfs hier extra controle door de politie
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Niet-gelovigen horen dezelfde rechten als gelovigen te hebben! Dat is verdomme 10 keer zo belangrijk in het kader van deze discussie. Eeuwenlang zijn het gelovigen geweest die niet- of anders-gelovigen hebben onderdrukt. In tal van landen is dat nog steeds volop het geval!
Denken in termen van wij versus anderen is iets dat moslims zelf wel doen. Het barst - ook in dit land - van de moslims die zich afzetten tegen alles wat Nederlands of westers is. In vredesnaam: word geen tweede Xa1pt en get real.
Wat is ''hier'' ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef crv het volgende:
Net de grens gepasseerd hier maar zelfs hier extra controle door de politie
De NOSquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mex, je weet dat nos.nl/telegraaf.nl/ad.nl alles ook bestaat.
Gebruik het.
Je weet het.
Net zoveel als alle andere politieke leiders? Hij is burgemeester van één van de grootste steden, en spreekt op een grote bijeenkomst. Is dat zo raar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij ermee te maken vraag ik me dan af
Hoezo niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef Nammie het volgende:
Hahaha.. Hoezo moet de burgemeester wat vinden van de aanslagen in Parijs.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik zie de link echt niet wat hij ermee heeft te maken. Hij is burgemeester.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net zoveel als alle andere politieke leiders? Hij is burgemeester van één van de grootste steden, en spreekt op een grote bijeenkomst. Is dat zo raar?
Daarnaast doet zijn achtergrond z'n boodschap extra kracht bijzetten, wat betreft voorbeelden van integratie.
quote:17:21 GMT - Army patrols - Pierre Elding, an Army sergeant patrolling near the Eiffel Tower says security forces are on heightened alert as crowds gather for a demonstration called by the mayor of Paris.
"Paris is France's capital and so we have different cultures here," he says. "People from all over the world come to Paris, so we pay attention to everything, when people form groups for example. It can be small details, we watch everything around us.
"There are eight of us in every group -- that allows us to watch pretty much everything in the vicinity. A mission is a mission but of course there is some extra tension... our vigilance is heightened."
https://sg.finance.yahoo.(...)eport-092031490.html
Hij spreekt prima inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe de fuck kun je daar nu weer moeite mee hebben? Wat moet men dan doen, oorlogstaal (zoals de GBL) spreken? Denk je dat de terroristen dat wel voelen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dit idd, al die minuten stilte.
Als je zegt dat er een perfecte schepper is, dan moet daar toch wel uit volgen dat zijn literatuur op zijn minst een beetje op orde is. Geef trouwens eens antwoord miet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet, maar daarvan kan evenmin worden gezegd dat het niet waar is dat die niet bestaat. Dus het begrip waarheid is wat dat betreft nogal subjectief en zeker niet 'waar'.
Dat laatste is wel echt bizar grote onzin.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net zoveel als alle andere politieke leiders? Hij is burgemeester van één van de grootste steden, en spreekt op een grote bijeenkomst. Is dat zo raar?
Daarnaast doet zijn achtergrond z'n boodschap extra kracht bijzetten, wat betreft voorbeelden van integratie.
Aboutaleb heeft zijn diploma bij de Frans-Timmermans speech-academie gehaald. Ik wacht af tot de PvdA een wet indient die ervoor zorgt dat jihadisten en ander tuig oprotten.quote:
Ja ik vind het oprecht raar. Hij is burgemeester in Rotterdam. Hoef je niet meteen zo denigrerend te doen met poppetjes alsquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de lui die eisen dat alle mocro's en turken hier de daad horen te verafschuwen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat laatste is wel echt bizar grote onzin.
Ik noteer 'm!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aboutaleb heeft zijn diploma bij de Frans-Timmermans speech-academie gehaald. Ik wacht af tot de PvdA een wet indient die ervoor zorgt dat jihadisten en ander tuig oprot.
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef richolio het volgende:
Goede toespraak van Aboutaleb in Rotterdam.
Voeden ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je daar nu weer moeite mee hebben? Wat moet men dan doen, oorlogstaal (zoals de GBL) spreken? Denk je dat de terroristen dat wel voelen?
Nee, die hebben zich maar te schikken. Daar moet je niet aan toegeven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de lui die eisen dat alle mocro's en turken hier de daad horen te verafschuwen.
Mwah, ik vind het wel meetellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, die hebben zich maar te schikken. Daar moet je niet aan toegeven.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het nergens op slaat om tegen heilige huisjes aan te gaan schoppen van gelovigen. Zeker niet omdat je je zogenaamd beroept op de waarheid, maar de waarheid is dat we geen van allen weten of er een god bestaat of niet. Dus dat tegen heilige huisjes aanschoppen is alleen maar om je ego te bevredigen en je superieur te voelen aan gelovigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je zegt dat er een perfecte schepper is,
Bijzonder dat je dat er aan meent te kunnen afleiden. Ik denk dat mensen in het algemeen gevaarlijk kunnen zijn, of ze nu gelovig zijn of niet.quote:Nogmaals:Het feit dat je over mijn ego begint geeft aan dat je niet denkt dat gelovigen gevaarlijk zijn.
Ik denk dat "schikken" in dit geval ondergeschikt zou moeten zijn aan "een positieve mentaliteitsverandering" in het voordeel van tolerantiequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, die hebben zich maar te schikken. Daar moet je niet aan toegeven.
Die zegt ook maar watquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel meetellen.
Oh christus dat meisje netDie heeft zich vannacht nog uit laten wonen op de soos
Samen met Wilders aan het roer, dat gaat wat wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef NotYou het volgende:
Zou me niet verbazen als aboutaleb nog een keer lijsttrekker wordt voor de 2e kamer verkiezingen en zou imo een betere keuze zijn dan asscher.
tja men heeft een melding het sjengengebied ingestuurdquote:
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Onzin, de islam fascisten rusten niet voordat ze alle andersdenkenden hebben uitgeroeid.
[ afbeelding ]
Ja, denk je dat er alleen snuggere mensen wonen in de Randstad....quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel meetellen.
Oh christus dat meisje netDie heeft zich vannacht nog uit laten wonen op de soos
Ga lekker verder in DM.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.
Islamitische terreur is overal. Van Boston tot Parijs, van Brussel tot Londen. Overal in het vrije westen waar aanzienlijke moslimpopulaties wonen, vind je islamitische terreur. De moord op Theo van Gogh valt eronder, de nieuwste aanslag in Parijs, de eerdere, grote aanslagen in Madrid in Londen, enzovoort.
En dan komt er nog bij dat islamitische terreur ook volop in moslimlanden aanwezig is. Soennieten en sjiieten die elkaar afslachten, anders-gelovigen of (christelijke) minderheden die worden vervolgd of vermoord, terroristische clubs die het "grondgebied" van de islam hardhandig proberen te verspreiden: van Nigeria tot de Filippijnen, van Somalië tot Indonesië. Overal hetzelfde liedje.
Sjengengebied!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
tja men heeft een melding het sjengengebied ingestuurd
Maak dit lekker kenbaar per DM, je post draagt in tegenstelling tot die van elfletterig niets bij aan het topic.quote:
Niet per definitie Islamitische terreur, maar terreur kan uiteindelijk overal zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad, dan heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen, of - in het geval van Xa1pt waarschijnlijker - je kop iets te lang in het zand gestoken.
Islamitische terreur is overal. Van Boston tot Parijs, van Brussel tot Londen. Overal in het vrije westen waar aanzienlijke moslimpopulaties wonen, vind je islamitische terreur. De moord op Theo van Gogh valt eronder, de nieuwste aanslag in Parijs, de eerdere, grote aanslagen in Madrid in Londen, enzovoort.
En dan komt er nog bij dat islamitische terreur ook volop in moslimlanden aanwezig is. Soennieten en sjiieten die elkaar afslachten, anders-gelovigen of (christelijke) minderheden die worden vervolgd of vermoord, terroristische clubs die het "grondgebied" van de islam hardhandig proberen te verspreiden: van Nigeria tot de Filippijnen, van Somalië tot Indonesië. Overal hetzelfde liedje.
Niet in de zin van één grote terroristische organisatie. IS is momenteel de grootste maar heeft geen banden met andere groeperingen of cellen. Veel van de aanslagen die je opnoemt hebben niets met elkaar te maken maar komen voort uit geïsoleerde figuren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Maar dat komt bij kortzichtige types als Xa1pt niet op. Als je serieus denkt dat er geen sprake is van een wereldwijde jihad
Tegenactie dmv zelf met goede argumenten te komen, de discussie aangaan, demonstreren, naar de rechter stappen enz. Maar niet door mensen neer te knallen zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:17 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Nee ik """denk """het niet.
Ik heb die cartoons gezien en het is echt té beledigend. Stel je nou een voor, als ik jouw moeder zou beledigen of uitschelden, zou jij dan geen tegenactie ondernemen?
PS: ik ben tegen iedere vorm van geweld, dus ik propageer dit gebeuren niet.
Dit is geen live-blog, maar een discussietopic.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Post nou aub alleen relevante info ipv al die nutteloze off-topic discussies.
Helemaal mee eens maar wat kunnen we er nu nog aan doen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt. Veruit de meerderheid keurt geweld af en veroordeelt terrorisme, gepleegd door het Westen.
Patty Brard?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Marine le Pen.
Veel achterlijker dan haar ga je niet meemaken.
Niemand beweerde dat ook. Alleen jij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet in de zin van één grote terroristische organisatie. IS is momenteel de grootste maar heeft geen banden met andere groeperingen of cellen. Veel van de aanslagen die je opnoemt hebben niets met elkaar te maken maar komen voort uit geïsoleerde figuren.
Toch was dat in Rotterdam wel anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef asco het volgende:
Het lijkt wel KN-dag dan zie je ook bijna alleen maar blanken daar.
Typisch weer. Of eigenlijk ook helemaal niet.
Dus jullie gaan weer naar huis?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als we geen imperialistisch beleid hadden gevoerd waren er ook een hoop aanslagen voorkomen. Breivik much?
Wel uit dezelfde bron zeg maarquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet in de zin van één grote terroristische organisatie. IS is momenteel de grootste maar heeft geen banden met andere groeperingen of cellen. Veel van de aanslagen die je opnoemt hebben niets met elkaar te maken maar komen voort uit geïsoleerde figuren.
Geert Wilders...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Marine le Pen.
Veel achterlijker dan haar ga je niet meemaken.
Het hoeft ook niets bij te dragen als dat Islam/Jihad/IS meninggebeuren nu maar gewoon stopt hier want daar ging het hier niet om.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maak dit lekker kenbaar per DM, je post draagt in tegenstelling tot die van elfletterig niets bij aan het topic.
Raar he dat soort reacties. Je bent inderdaad gewoon aan het discussiëren over het onderwerp. Maar posts over uiterlijkheden van mensen mogen dan wel weer gewoon, terwijl dat er echt niets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is geen live-blog, maar een discussietopic.
Grappig jij weet dus wel waarom anderen dat doen? Als jij dat kunt geloof ik toch dat god bestaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
Dus dat tegen heilige huisjes aanschoppen is alleen maar om je ego te bevredigen en je superieur te voelen aan gelovigen.
Ja, er moet nu niks gebeuren in NL of zr hebben een probleem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
Alle correspondenten van de NOS zijn wel op pad zeg
Maar dat is wel de bron van deze aanslag geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het hoeft ook niets bij te dragen als dat Islam/Jihad/IS meninggebeuren nu maar gewoon stopt hier want daar ging het hier niet om.
Ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Na de aanslag werd geschreeuwd dat ze de profeet gewroken hadden, dat ze bij al qaida hoorden. Ze schreeuwden Allahu Ahkbar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het hoeft ook niets bij te dragen als dat Islam/Jihad/IS meninggebeuren nu maar gewoon stopt hier want daar ging het hier niet om.
Ik zou het geen probleem vinden eigenlijk. Het idee dat die lui daar ergens kunnen zitten om je zomaar overhoop te knallen vind ik enger.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zal maar in dat kleine dorpje wonen nu, waar de Parijse law-enforcement even flink huishoudt.
We houden hemquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zou hem dan ook graag terugzien in Amsterdam, maar hij zit prima op z´n plek daar.
Je beweert dat dit onderdeel is van 'de wereldwijde jihad'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niemand beweerde dat ook. Alleen jij.![]()
![]()
En wat heeft Al Qaida met IS te maken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Na de aanslag werd geschreeuwd dat ze de profeet gewroken hadden, dat ze bij al qaida hoorden. Ze schreeuwden Allahu Ahkbar.
WAKE UP SHEEPLE.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Is de realiteit te moeilijk voor je?
Ehm jawel. Het politieke equivalent. Er slaat niemand met de vuist op tafel. Nou ja, Aboutaleb nu en Wilders dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niemand zegt "gossie, wat erg."
Het is nog niet bevestigd of het om IS aanhangers gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is wel de bron van deze aanslag geweest?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je beweert dat dit onderdeel is van 'de wereldwijde jihad'.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Domme borrelpraat. Als je echt geen verschil ziet tussen het verschijnsel Breivik en het verschijnsel (mondiale) jihad dan ben je ronduit achterlijk.
Timmermans en Aboutaleb, kunnen samen een talentjacht starten voor mooie toespraken. Dat de PvdA er de hand in heeft gehad dat hier veel foute figuren rondlopen vergeten we maar even.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We houden hem. Al zie ik hem nog wel de landelijke politiek ingaan. We moeten hem en Timmermans de PvdA gewoon laten verbouwen, dan zou ik er bijna nog op gaan stemmen ook.
Veel strengere eisen aan integratie, stop op immigratie vanuit moslimlanden totdat de bestaande integratieproblemen zijn opgelost, veel hardere aanpak van religieus extremisme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar wat kunnen we er nu nog aan doen?
Sowieso beginnen met het stoppen van de islamitische import.
Vrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wow Le Pen heeft een poster van haarzelf in haar kantoor hangen.
Nog geen eens een "leuke" poster ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets met "islam" misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wat heeft Al Qaida met IS te maken?
Oke, je bent dus gewoon aan het trollen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wat heeft Al Qaida met IS te maken?
Is toch niet vreemd, ik heb ook een poster van Le Pen in mijn kantoor hangen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, daar heb je het over de wereldwijde jihad. Terwijl veel van die clubs in werkelijkheid niets met elkaar te maken hebben.quote:
Aboutaleb zegt "rot op" in plaats van de gangbare zelfde boodschap en Wilders plakt woorden aan elkaar die een zin vormen wat uiteindelijk toch niets is. Politiek is wel eensgezind.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ehm jawel. Het politieke equivalent. Er slaat niemand met de vuist op tafel. Nou ja, Aboutaleb nu en Wilders dan.
Dat beweer ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigd of het om IS aanhangers gaat.
Wat doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch niet vreemd, ik heb ook een poster van Le Pen in mijn kantoor hangen.
Hier hangt gewoon een poster van Robin de robot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch niet vreemd, ik heb ook een poster van Le Pen in mijn kantoor hangen.
Of hij snapt het oprecht niet. Ik sluit het niet eens uit. Iets met te grote oogkleppen en gebrek aan vaardigheid om verbanden en parallellen te zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oke, je bent dus gewoon aan het trollen.
We weten nog helemaal niet om welke groepering het gaat. De vlag in de auto was duidelijk niet van Al Qaida.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Na de aanslag werd geschreeuwd dat ze de profeet gewroken hadden, dat ze bij al qaida hoorden. Ze schreeuwden Allahu Ahkbar.
Hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat het er niet om gaat?![]()
En hoe wil je die integratieproblemen oplossen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel strengere eisen aan integratie, stop op immigratie vanuit moslimlanden totdat de bestaande integratieproblemen zijn opgelost, veel hardere aanpak van religieus extremisme.
Ook op NPO Nieuws.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die NOS-uitzending is nu bezig op NED2 trouwens.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Timmermans en Aboutaleb, kunnen samen een talentjacht starten voor mooie toespraken. Dat de PvdA er de hand in heeft gehad dat hier veel foute figuren rondlopen vergeten we maar even.
Goeie vraag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En hoe wil je die integratieproblemen oplossen?
Jup, het lijkt of de kop van de stoet al op de Dam is en de staart nog niet eens vertrokken isquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Flinke groep wel zeg, in Amsterdam.
Meer dan ik had verwacht, ja.quote:
Ja precies, 'iets'. Snap niet waarom het halve topic daar dan aan gewijd moet worden. Maar goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet
Dat weten we namelijk nog helemaal niet
Wat we wel weten is dat het -iets- met de islam te maken heeft
Vond je de toespraak van Aboutaleb niet mooi, of kom je hier om te ontkennen dat de PvdA één van de partijen is die gezorgd hebben voor de multiculturele samenleving?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wat leesvoer:
POL / "links heeft dit land verziekt" #2
Ongekend voor Nederland eigenlijk waar bij andere demonstraties/tochten met wat geluk een paar honderd man zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jup, het lijkt of de kop van de stoet al op de Dam is en de staart nog niet eens vertrokken is
Gewoon even wat schreeuwen als het krap word.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
Dit gaat toch nooit passen op de Dam ...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
We weten nog helemaal niet om welke groepering het gaat. De vlag in de auto was duidelijk niet van Al Qaida.
http://www.dailymail.co.u(...)gazine-newsroom.htmlquote:11.25am: Terror of the young mother and her daughter
Florence Pouvil, a sales assistant who worked opposite the Charlie Hebdo offices, said: ‘I saw two people with big guns, like Kalashnikovs, outside our office and then we heard firing. We were very confused. There were two guys who came out of the building and shot everywhere. We hid on the floor, we were terrified.
‘They came from the building opposite with big guns. We feared for our lives so we hid under our desks so they wouldn’t see us. Both men were dressed in black from head to toe and their faces were covered so I didn’t see them.
‘They were wearing military clothes, it wasn’t common clothing, like they were soldiers.’
Threatened: Corinne Rey was forced to give gunmen the magazine's entry code
Threatened: Corinne Rey was forced to give gunmen the magazine's entry code
An estate agent said that before entering the building, the attackers approached another man in the street, saying, ‘Tell the media that this is Al Qaeda in Yemen.’
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:
Ongekend voor Nederland eigenlijk waar bij andere demonstraties/tochten met wat geluk een paar honderd man zijn.
Die bestond in de Gouden Eeuw al. PvdA is echt super oud danquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vond je de toespraak van Aboutaleb niet mooi, of kom je hier om te ontkennen dat de PvdA één van de partijen is die gezorgd hebben voor de multiculturele samenleving?
4000 tot 5000 belangstellenden in Amsterdam. Staan we ergens toch nog bekend om de vrijheid van meningsuiting en drukpers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongekend voor Nederland eigenlijk waar bij andere demonstraties/tochten met wat geluk een paar honderd man zijn.
Op een vreemde manier ook wel "mooi" om te zien ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat wel zien hoe het leeft.
Grote groepen Afrikanen en Berbers in Nederland, die gouden eeuw.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die bestond in de Gouden Eeuw al. PvdA is echt super oud dan
Wacht, nog even en je gaat zeggen dat de politiek i.c.m. het bedrijfsleven daarvoor gezorgd heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vond je de toespraak van Aboutaleb niet mooi, of kom je hier om te ontkennen dat de PvdA één van de partijen is die gezorgd hebben voor de multiculturele samenleving?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Even voor de WAAR BLIJVEN ZE DAN-homo's posten dat ik ook genoeg Turkse/Marokkaanse gezichten zie meelopen.
En dan toch even een sneer uitdelen aan homo's?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Even voor de WAAR BLIJVEN ZE DAN-homo's posten dat ik ook genoeg Turkse/Marokkaanse gezichten zie meelopen.
Moet dat nou zo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Je doet het weer. Je hebt gelijk. Ik doe het natuurlijk enkel en alleen voor mijn ego en niet omdat ik vrees voor mijn leven en het voortbestaan van de mensheid en daarmee mijn nageslacht. Ik heb ook nooit gezegd dat god zeker weten niet bestaat, maar enkel dat de joodse, gristelijke en islamitische god niet bestaat. De eigen schriften geven zelfs tegenstrijdige godjes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het nergens op slaat om tegen heilige huisjes aan te gaan schoppen van gelovigen. Zeker niet omdat je je zogenaamd beroept op de waarheid, maar de waarheid is dat we geen van allen weten of er een god bestaat of niet. Dus dat tegen heilige huisjes aanschoppen is alleen maar om je ego te bevredigen en je superieur te voelen aan gelovigen.
[..]
Bijzonder dat je dat er aan meent te kunnen afleiden. Ik denk dat mensen in het algemeen gevaarlijk kunnen zijn, of ze nu gelovig zijn of niet.
Ik denk dat jij de uitdrukking 'ergens een hand in hebben' niet snapt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wacht, nog even en je gaat zeggen dat de politiek i.c.m. het bedrijfsleven daarvoor gezorgd heeft.
Daar was de PvdA ook al geen voorstander van om ze te halen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Grote groepen Afrikanen en Berbers in Nederland, die gouden eeuw.
Ik postte het en dacht "daar gaat natuurlijk weer iemand over vallen"quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan toch even een sneer uitdelen aan homo's?
Jij wel zeker, jij lult echt uit je nek (echt de ballen verstand van geschiedenis).quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar was de PvdA ook al geen voorstander van om ze te halen.
Ik moet zeggen dat ik je niet kan betrappen op enige historische kennis.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
"Wij zijn Charlie" ...__________________!
Ja die zag ik ook...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt er vooral op dat je je niet laat hinderen door een gebrek aan kennis van de geschiedenis. Maar ga je gang, is wel vermakelijk zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de uitdrukking 'ergens een hand in hebben' niet snapt.
twitter:cnnbrk twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:46:03No link found so far between #CharlieHebdo attack & today's shooting that killed a police officer, French interior minister says reageer retweet
De PvdA is al dertig jaar pro-multiculti.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar was de PvdA ook al geen voorstander van om ze te halen.
Ik moet zeggen dat ik je niet kan betrappen op enige historische kennis.
Parce-que ils ne parlez pas francais?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zij worden ook niet vrolijk van jouw meningen op de FPquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef ReplaR het volgende:
Net ff de meningen op marokko.nl gekeken, daar wordt je niet echt bepaald vrolijk van
Laat maar weer zien dat een groot deel van de moslims hetzelfde denken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef ReplaR het volgende:
Net ff de meningen op marokko.nl gekeken, daar wordt je niet echt bepaald vrolijk van
WEET IK. Dat zegt voor nu nog niets. In de auto lag een jihadvlag waarom dan geen vlag van Al Qaida?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)gazine-newsroom.html
ils .. parlentquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Parce-que ils ne parlez pas francais?
Zoiets waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Parce-que ils ne parlez pas francais?
Ik vind het apart. Nederlanders die een keer opstaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef shmoopy het volgende:
Sorry voor de cynici, maar ik vind dit toch verdomde indrukwekkend, hoor.
Zijn ze gevonden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
88.000 ORDEHANDHAVERS INGEZET
In heel Frankrijk zijn nu ruim 88.000 mensen ordehandhavers en opsporingsambtenaren op de been. Dat schrijven Franse media op basis van informatie van het ministerie van Binnenlandse Zaken:
- 50.000 politieagenten
- 32.000 gendarmes
- 5000 leden van de Mobiele Eenheid
- 1150 militairen
Als ze het vaker doen, is het minder indrukwekkend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind het apart. Nederlanders die een keer opstaan.
Deden ze dat maar vaker.
Niet veel. Gewoon verantwoordelijk. Socialisten wilden ze alleen niet weer buiten flikkeren als het werk klaar was. De één noemt het fatsoenlijk en de ander pro-multiculti.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De PvdA is al dertig jaar pro-multiculti.
Dat zowel het CDA als de VVD veel immigratie hebben veroorzaakt ontken ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dan niet weten in welk gebouw je moet zijn? Matige voorbereiding.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
WEET IK. Dat zegt voor nu nog niets. In de auto lag een jihadvlag waarom dan geen vlag van Al Qaida?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |