quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je beweert dat dit onderdeel is van 'de wereldwijde jihad'.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Domme borrelpraat. Als je echt geen verschil ziet tussen het verschijnsel Breivik en het verschijnsel (mondiale) jihad dan ben je ronduit achterlijk.
Timmermans en Aboutaleb, kunnen samen een talentjacht starten voor mooie toespraken. Dat de PvdA er de hand in heeft gehad dat hier veel foute figuren rondlopen vergeten we maar even.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We houden hem. Al zie ik hem nog wel de landelijke politiek ingaan. We moeten hem en Timmermans de PvdA gewoon laten verbouwen, dan zou ik er bijna nog op gaan stemmen ook.
Veel strengere eisen aan integratie, stop op immigratie vanuit moslimlanden totdat de bestaande integratieproblemen zijn opgelost, veel hardere aanpak van religieus extremisme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar wat kunnen we er nu nog aan doen?
Sowieso beginnen met het stoppen van de islamitische import.
Vrouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wow Le Pen heeft een poster van haarzelf in haar kantoor hangen.
Nog geen eens een "leuke" poster ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets met "islam" misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wat heeft Al Qaida met IS te maken?
Oke, je bent dus gewoon aan het trollen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wat heeft Al Qaida met IS te maken?
Is toch niet vreemd, ik heb ook een poster van Le Pen in mijn kantoor hangen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, daar heb je het over de wereldwijde jihad. Terwijl veel van die clubs in werkelijkheid niets met elkaar te maken hebben.quote:
Aboutaleb zegt "rot op" in plaats van de gangbare zelfde boodschap en Wilders plakt woorden aan elkaar die een zin vormen wat uiteindelijk toch niets is. Politiek is wel eensgezind.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ehm jawel. Het politieke equivalent. Er slaat niemand met de vuist op tafel. Nou ja, Aboutaleb nu en Wilders dan.
Dat beweer ik ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigd of het om IS aanhangers gaat.
Wat doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch niet vreemd, ik heb ook een poster van Le Pen in mijn kantoor hangen.
Hier hangt gewoon een poster van Robin de robot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch niet vreemd, ik heb ook een poster van Le Pen in mijn kantoor hangen.
Of hij snapt het oprecht niet. Ik sluit het niet eens uit. Iets met te grote oogkleppen en gebrek aan vaardigheid om verbanden en parallellen te zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oke, je bent dus gewoon aan het trollen.
We weten nog helemaal niet om welke groepering het gaat. De vlag in de auto was duidelijk niet van Al Qaida.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Na de aanslag werd geschreeuwd dat ze de profeet gewroken hadden, dat ze bij al qaida hoorden. Ze schreeuwden Allahu Ahkbar.
Hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat het er niet om gaat?![]()
En hoe wil je die integratieproblemen oplossen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel strengere eisen aan integratie, stop op immigratie vanuit moslimlanden totdat de bestaande integratieproblemen zijn opgelost, veel hardere aanpak van religieus extremisme.
Ook op NPO Nieuws.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Die NOS-uitzending is nu bezig op NED2 trouwens.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Timmermans en Aboutaleb, kunnen samen een talentjacht starten voor mooie toespraken. Dat de PvdA er de hand in heeft gehad dat hier veel foute figuren rondlopen vergeten we maar even.
Goeie vraag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En hoe wil je die integratieproblemen oplossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |