Toch is het vreemd. Er zijn 3000 politieagenten mee bezig, dan is het toch gek dat 2 van zulke gekken kunnen ontstappen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het probleem zit m vooral in het aantal inwoners.
Dat zegt toch niks?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij zou de zwager van de hoofdverdachten zijn.
Wat is daar bizar aan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Breekfast het volgende:
Vind het wel bizar hoe lang ze het volhouden om uit de handen van de politie te blijven.
Godverdomme zeg, en dan word ik overspoeld met DM's van de mods.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
T begint meestal al op straat waar de mislukte moslim van 26 orders geeft aan de knaapjes van 11 om mensen te beroven.
2.2 miljoen... het is geen Tokio ofzo..quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het probleem zit m vooral in het aantal inwoners.
Uiteindelijk kan je altijd mensen vermoorden als IS, Dat is onmogelijk tegen te houden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar wij een statement denken te maken gok ik dat het bekeken vanuit bijv IS meer een knieval zal lijken.
Slechts 3 mujahideen, matig voorbereid en kijk eens? Wat een effect!
Ik zal iig niet vreemd opkijken als we in hun eerstvolgende persuitgave beelden van de aanslag en de massale response te zien zullen krijgen, compleet met kalifaat voice-over die t geheel even voor ons duidt.
En waar ik niet begrijp hoe beelden van de gruwelijkste slachtpartijen mensen ertoe bewegen daarheen te gaan en deel te nemen, begrijp ik direct hoe een bepaalde groep mensen zich door beelden van wat gisteren gebeurd is, en vandaag gaat gebeuren, gesterkt zal voelen.
Klopt, dit zijn 3 dudes met een verwaarloosbare kapitale investering. 1 dag 1 straaljager tegen IS kost meer dan wat deze aanslag kostte. Hele wereld in rep en roer, maximaal effect, minimale mankracht en kosten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar wij een statement denken te maken gok ik dat het bekeken vanuit bijv IS meer een knieval zal lijken.
Ik zal iig niet vreemd opkijken als we in hun eerstvolgende persuitgave beelden van de aanslag en de massale response te zien zullen krijgen, compleet met kalifaat voice-over die t geheel even voor ons duidt.
En waar ik niet begrijp hoe beelden van de gruwelijkste slachtpartijen mensen ertoe bewegen daarheen te gaan en deel te nemen, begrijp ik direct heo een bepaalde groep mensen zich door beelden van wat gisteren gebeurd is, en vandaag gaat gebeuren, gesterkt zal voelen.
Franse politie, Mohamed Merah duurde ook heel lang, terwijl hij opgesloten omsingeld in zijn flatje zat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Breekfast het volgende:
Vind het wel bizar hoe lang ze het volhouden om uit de handen van de politie te blijven.
http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen? Dat ie zich bijzonder geamuseerd heeft en de creativiteit van de schutters wil belonen?
puur vanwege de leeftijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Nammie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook sterk. Al helemaal omdat hij zichzelf heeft aangegeven.
Waarom?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, en dan word ik overspoeld met DM's van de mods.![]()
Leeftijd en zichzelf aangeven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:50 schreef HighVolume het volgende:
[..]
puur vanwege de leeftijdWst een onzin.
1 ding dat je over het hoofd ziet: je moet wel 3 dudes hebben die de EU binnen kunnen komen (dus EU nationaliteit hebben én geradicaliseerd zijn)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Klopt, dit zijn 3 dudes met een verwaarloosbare kapitale investering. 1 dag 1 straaljager tegen IS kost meer dan wat deze aanslag kostte. Hele wereld in rep en roer, maximaal effect, minimale mankracht en kosten.
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar dus geen sprake van een huis waar ze in zitten?
Veiligheid is een gevoel/idee. Niets meer, niets minder. De slachtoffers hadden op de plek des onheils bewapende bewaking en zijn niettemin morsdood. De burger? Die heeft niets. Militairen mogen hier niet eens meer in uniform over straat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Breekfast het volgende:
Waarbij terugkeer van Jihadi's dus meteen weer hoog op de agenda moetquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1 ding dat je over het hoofd ziet: je moet wel 3 dudes hebben die de EU binnen kunnen komen (dus EU nationaliteit hebben én geradicaliseerd zijn)
Ze hebben niet voor niets zeven andere familieleden opgepakt.quote:
het is familie van elkaar.. ik zie ook geregeld mijn neven van rond de 20.quote:
Zou ook kunnen ja. Hoewel de media toch niet weg kunnen worden gehouden als politie weet dat ze in een huis zitten en ze het willen gaan bestormen bv.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef JACM het volgende:
Wie weet heeft de politie er baat bij om nieuwe updates uit het nieuws te houden. Je pakt niet zo snel mensen op die in het bezit zijn van automatische wapens en rocket launchers.
De namen en gezichten zijn bekend, je weet wanneer ze bij dat tankstation waren en kunt dus goed inschatten in welke omgeving ze ongeveer moeten zitten, en zo'n beetje het hele veiligheidsapparaat van Frankrijk is op zoek naar ze.quote:
twitter:RuptlyNewsroom twitterde op donderdag 08-01-2015 om 16:49:47Reports: Hostage crisis in #CrepyEnValois #CharlieHebdo reageer retweet
Precies hetzelfde bericht als wat hij een riedeltje vindt. Persvrijheid, vrije meningsuiting voor iedereen, etc. Je kunt ook maar op 1 manier reageren als politicus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.html
Last stand van die gasten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Gijzeling gaande in Crepy-en-Valoistwitter:RuptlyNewsroom twitterde op donderdag 08-01-2015 om 16:49:47Reports: Hostage crisis in #CrepyEnValois #CharlieHebdo reageer retweet
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)-in-woning~a3825390/quote:Imams leggen bloemen bij redactiekantoor
Ongeveer 15 imams hebben bloemen neergelegd buiten het pand van Charlie Hebdo om hun medeleven te betuigen. Dat meldt de Franse krant Le Figaro.
Nee, maar een gastje van 18 betrekken in zo'n grote operatie ligt voor mij niet voor de hand.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
het is familie van elkaar.. ik zie ook geregeld mijn neven van rond de 20.
De leeftijd en hrt zichzelf aangeven houdt absoluut geen onschuld in.
Het zal allemaal wel meevallen hoor! Dit gebeurt zeker geen tweede keer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Veiligheid is een gevoel/idee. Niets meer, niets minder. De slachtoffers hadden op de plek des onheils bewapende bewaking en zijn niettemin morsdood. De burger? Die heeft niets. Militairen mogen hier niet eens meer in uniform over straat.
Wen er maar aan. Dit is de wereld waarin we leven.
"Gossie wat erg" is wel wat anders als "Rot dan op!" Ik denk dat Aboutaleb een heel andere boodschap heeft gedeeld dan dat politici normaal doen. De maat zou volkomen vol moeten zijn. Er zou wat mij betreft bv direct vanuit het opschalen van de bedreiging een blokkade voor terugkeer van jihadi's afgekondigd moeten worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies hetzelfde bericht als wat hij een riedeltje vindt. Persvrijheid, vrije meningsuiting voor iedereen, etc. Je kunt ook maar op 1 manier reageren als politicus.
Blijkbaar een gijzeling gaande in 1 van die huizen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zitten dus niet in dat huis volgens de Volkskrant. De politie heeft geen idee en gaat in dat dorp nu huis na huis af.
Hahaha dat is toch ook apart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zitten dus niet in dat huis volgens de Volkskrant. De politie heeft geen idee en gaat in dat dorp nu huis na huis af.
not sure if trolling...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen hoor! Dit gebeurt zeker geen tweede keer.
Je zal bewoner zijn van dat slaperige stadje en dit voor je kiezen krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blijkbaar een gijzeling gaande in 1 van die huizen.
Zo groot was het nou ook weer niet. 9/11 was een grote operatie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, maar een gastje van 18 betrekken in zo'n grote operatie ligt voor mij niet voor de hand.
Is al bekend dat deze gasten met IS te maken hebben dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
En waar ik niet begrijp hoe beelden van de gruwelijkste slachtpartijen mensen ertoe bewegen daarheen te gaan en deel te nemen, begrijp ik direct hoe een bepaalde groep mensen zich door beelden van wat gisteren gebeurd is, en vandaag gaat gebeuren, gesterkt zal voelen.
Niemand zegt "gossie, wat erg."quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Gossie wat erg" is wel wat anders als "Rot dan op!" Ik denk dat Aboutaleb een heel andere boodschap heeft gedeeld dan dat politici normaal doen.
Man, je zal er maar wonen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
En dan altijd maar commentaar op de gevaren van de grote stadquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Je zal bewoner zijn van dat slaperige stadje en dit voor je kiezen krijgen.
Ja watte, het is toch krankzinnig dat dat vermeld wordt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:53 schreef t-8one het volgende:
Gewoon even voor de nuance
[..]
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)-in-woning~a3825390/
Ik weet niet of je het zelf in de gaten hebt maar je lijkt net een xenofobische berberaap. Dat je een xenofoob bent wisten we al.....................quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En dan altijd maar commentaar op de gevaren van de grote stad
Word boos danquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja watte, het is toch krankzinnig dat dat vermeld wordt?
Zetten ze het er ook bij als het om joden gaat, of om kekke huisvrouwen met korte kapsels?
Nee ik ben serieus. Ik denk dat er nu nog meer beveiliging gaat komen en ik ben van mening dat het in Nederland sowieso nooit gaat plaatsvinden.quote:
Het hoogste alarmniveau is afgekondigd in Picardië, de regio in het noorden van Frankrijk waar de politie op zoek is naar de verdachten. Dat melden de autoriteiten. Woensdag was het maximaal terreuralarm al afgekondigd in Parijs.quote:
Dat zeiden ze ook toen Pim Fortuyn werd vermoord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen hoor! Dit gebeurt zeker geen tweede keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |