Wat moet ie dan zeggen? Dat ie zich bijzonder geamuseerd heeft en de creativiteit van de schutters wil belonen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Pff Rutte, je weet nu al precies wat hij gaat zeggen: Tragedie, moet niet kunnen, vrijheid van meningsuiting, we zijn er voor Frankrijk en dan moslims niet over 1 kam scheren, kalm blijven, jihadisten aanpakken maar normale niet, teflon lach en klaar.
Viel me al eerder op dat dit er krap uit ziet. Gezien het hoge dodenaantal zou het me niet verbazen als er mensen in de weg stonden die ze hebben doodgeschoten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef LTVDK het volgende:
Foto van binnen het kantoor trouwens:
[ afbeelding ]
bron: lemonde.fr
Ik vind dit een plausibel verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Pff Rutte, je weet nu al precies wat hij gaat zeggen: Tragedie, moet niet kunnen, vrijheid van meningsuiting, we zijn er voor Frankrijk en dan moslims niet over 1 kam scheren, kalm blijven, jihadisten aanpakken maar normale niet, teflon lach en klaar.
Lijkt me onlogisch dat zo'n jong gastje betrokken is bij gasten van in de 30.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het zit met die 18-jarige die zichzelf heeft aangegeven. Klasgenoten schijnen te zweren dat hij op school was.
Vast allemaal IS-symphatisanten die hun strijdbroeder beschermen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het zit met die 18-jarige die zichzelf heeft aangegeven. Klasgenoten schijnen te zweren dat hij op school was.
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 16:25:19#BREAKING Paris says highest alert level extended north to region where attack suspects spotted reageer retweet
En dat die dude die vanochtend een agente heeft doodgeschoten ook gewoon rustig verder kan met z'n leven in Parijs. Terwijl er 10.000 agenten op de been zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch wel een prestatie om een hele redactie overhoop te knallen en dan nu nog steeds voortvluchtig zijn
Denk je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vast allemaal IS-symphatisanten die hun strijdbroeder beschermen.
Niks, politici hebben altijd dezelfde nutteloze riedeltjes, kan je beter je mond houden dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen? Dat ie zich bijzonder geamuseerd heeft en de creativiteit van de schutters wil belonen?
Ik denk dat hij ze een jaarlijkse beoordeling gaat geven, competentie gericht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen? Dat ie zich bijzonder geamuseerd heeft en de creativiteit van de schutters wil belonen?
Alweer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef LTVDK het volgende:
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 16:25:19#BREAKING Paris says highest alert level extended north to region where attack suspects spotted reageer retweet
Inderdaad... denk dat je meer moet denken aan voorbereidend werk, regelen vluchtroute/-auto etc etc..quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen ze sinds gisterochtend niet geslapen hebben, dat gaat op gegeven moment parten spelen denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch wel een prestatie om een hele redactie overhoop te knallen en dan nu nog steeds voortvluchtig zijn
Waar wij een statement denken te maken gok ik dat het bekeken vanuit bijv IS meer een knieval zal lijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet dit nu echt serieus allemaal live op tv.... Goed dat ze demonstreren hoor, daar niet van.
Het probleem zit m vooral in het aantal inwoners.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
En dat die dude die vanochtend een agente heeft doodgeschoten ook gewoon rustig verder kan met z'n leven in Parijs. Terwijl er 10.000 agenten op de been zijn.
jihadi john?!quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas nog ontdekt, hij leeft nu verder onder codenaam de wolf:
[ afbeelding ]
Is hun zwager.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch dat zo'n jong gastje betrokken is bij gasten van in de 30.
Vraag me dus ook af of er sprake is van drie daders. Kunnen er ook twee zijn dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
dit is serieusquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij zou de zwager van de hoofdverdachten zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
T begint meestal al op straat waar de mislukte moslim van 26 orders geeft aan de knaapjes van 11 om mensen te beroven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |