Dank u.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
- Massale klopjacht op twee schutters Charlie Hebdo.
- Daders werden zwaarbewapend gezien aan tankstation
- Mannen zouden zich nu ophouden in Crépy-en-Valois
- Derde verdachte geeft zich aan bij politie
- Agente komt om bij nieuwe schietpartij in zuiden van Parijs
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
inb4 lemon pledge grap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef LTVDK het volgende:
Foto van binnen het kantoor trouwens:
[ afbeelding ]
Die is ook al 60x voorbij gekomen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef LTVDK het volgende:
Foto van binnen het kantoor trouwens:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef eenjongen... het volgende:
Ik vraag mij af hoe mensen in Parijs zich nu voelen, ik zal daar nu toch binnen blijven.
Ik vroeg net niet voor niks om een samenvatting van de afgelopen 12 uurquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is ook al 60x voorbij gekomen...
Doe maar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn Islamitische buurman heeft trouwens gister nieuw parket besteld bij carpet right... islaminaat
Log uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn Islamitische buurman heeft trouwens gister nieuw parket besteld bij carpet right... islaminaat
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.amsterdam.nl/a(...)3/vragen-antwoorden/
Mocht je willen demonstreren in Amsterdam.
Voetzoekers. Of zijn deze grappen alleen leuk voor 1 januari?quote:
Dat was gisteren al bekend, toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef LTVDK het volgende:
LeMonde.fr:
Précision sur le drapeau retrouvé dans la citroën C3
Une précision importante : le drapeau retrouvé dans le véhicule abandonné par les suspects n'est pas celui de l'Etat islamique ou d'Al-Qaida dans la péninsule Arabique, mais celui du djihad, qui est identique pour les deux organisations. Difficile donc d'en tirer une conclusion.
Samengevat, vlag was de Jihadvlag, zelfde als in Australië dus.
Als ze in dat bos zitten, dan kunnen ze wel even zoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voetzoekers. Of zijn deze grappen alleen leuk voor 1 januari?
+1quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef crv het volgende:
Ik lees hier in de Blick.ch dat men met 88000 agenten op klopjacht is
Nee, toen gingen ze uit van een ISIS of Al-Qeada vlag, nu dus bevestigd dat het een Jihadvlag is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat was gisteren al bekend, toch?
Wat? Ga je 'm doodschieten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie heeft deze kwalijke tekening gemaakt!!???²
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.amsterdam.nl/a(...)3/vragen-antwoorden/
Mocht je willen demonstreren in Amsterdam.
quote:6. Wie spreken er op de Dam?
Op de Dam spreken columniste Nausicaa Marbe, hoofdcommissaris van politie Pieter Jaap Aalbersberg, minister president Mark Rutte en burgemeester Eberhard van der Laan. De sprekers worden geïntroduceerd door de Amsterdamse cabaretière Soundos el Ahmadi.
Chuck Norris alleen telt al voor 80000.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef crv het volgende:
Ik lees hier in de Blick.ch dat men met 88000 agenten op klopjacht is
Hoe ziet een Jihad vlag eruit? Sorry moet er erg om lachen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, toen gingen ze uit van een ISIS of Al-Qeada vlag, nu dus bevestigd dat het een Jihadvlag is.
zit nu mobiel ben onderweg in OV sorryquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)aal-not-afraid.dhtmlquote:AANSLAG PARIJS In Alblasserdam is op het gemeentehuis de tekst 'not afraid' (niet bang) te lezen. Vanavond wordt op het plein voor het gemeentehuis een minuut stilte gehouden voor de slachtoffers van de aanslag in Parijs.
Om 18.00 uur is er een bijeenkomst op het Raadhuisplein om 'op te staan voor de vrijheid van meningsuiting en steun te betuigen aan de slachtoffers en nabestaanden van de terreuraanslag in Parijs,' zo staat op de website te lezen. 'Komt allen om solidariteit te betuigen met de Parijzenaars, de pers en de politie.'
Jammer dat de Meiden van Halal het niet mogen doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah Soundos wordt weer uit de stal gehaald
Dunya en Desiequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat de Meiden van Halal het niet mogen doen.
ik heb toch al ergens gelezen is vlaggenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, toen gingen ze uit van een ISIS of Al-Qeada vlag, nu dus bevestigd dat het een Jihadvlag is.
Twitter het naar Telegraafquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop de persen... er hangt nu een helikopter boven mijn wijk!!!![]()
Zou het??![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze zijn gevlucht met een helikopter en nu gaan landen in de schilderswijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou het??![]()
![]()
![]()
![]()
Ze maken het IS wel makkelijk hè, met de overduidelijk excuusmarokkaan erbij. Laat die gemeenschap dan tenminste zien dat je ze serieus neemt en laat er één als volwaardig spreker staan, bij voorkeur op eigen initiatief.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah Soundos wordt weer uit de stal gehaald
Ze zoeken die haagse jihadi john die een paar jaar geleden ook al is opgepakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou het??![]()
![]()
![]()
![]()
je bent de sjaak, ze hebben je gevondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou het??![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou het??![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat zijn gewoon Marokkanen die een overval hebben gepleegdquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou het??![]()
![]()
![]()
![]()
Leeft die uberhaupt nogquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zoeken die haagse jihadi john die een paar jaar geleden ook al is opgepakt.
24 uur opsluiten samen met Ali Bquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb kromme tenen én vingers van de videoreactie van Hans Teeuwen.
Wat lijkt ie de weg kwijt, zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |