quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daarom even ergens anders gezet
[ afbeelding ]
We waren beter af met Fortuyn dan deze zionistische one issue vmbo'er.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:24 schreef -0- het volgende:
Zie net die toespraak van Wilders.
Het zal vast aanslaan (No pun intended) bij zijn aanhangers maar wat een zwakzinnig geleuter.
Wilders stelt dus even voor om de terroristen volledig hun zin te geven en ons door angst te laten regeren en vrijheden op te geven. Grenzen dicht, uit schengen, militairen op straat om stations te beschermen. Wilders is dus pro politiestaat?
Wie heeft deze kwalijke tekening gemaakt!!???quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daarom even ergens anders gezet
[ afbeelding ]
Ach wie wil je dan een filmpje zien maken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:24 schreef -0- het volgende:
Het zal vast aanslaan (No pun intended) bij zijn aanhangers maar wat een zwakzinnig geleuter.
Wilders stelt dus even voor om de terroristen volledig hun zin te geven en ons door angst te laten regeren en vrijheden op te geven. Grenzen dicht, uit schengen, militairen op straat om stations te beschermen. Wilders is dus pro politiestaat?
Dus je snapt 'm niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze is zo..... zo slecht
- Massale klopjacht op twee schutters Charlie Hebdo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand een feitelijke samenvatting van vandaag?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie heeft deze kwalijke tekening gemaakt!!???²
quote:
via geenstijlquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moslims vieren feest op straat (volgens sommigen)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Iemand een feitelijke samenvatting van vandaag?
quote:
Ja maar waarvoor protesteren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ja, die demonstraties om 18:00. Ergens wil ik wel. Maar de buienradar houdt me tegen
twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 16:25:19#BREAKING Paris says highest alert level extended north to region where attack suspects spotted reageer retweet
Het valt me mee dat hij niet zegt dat we terug moeten naar de gulden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:24 schreef -0- het volgende:
BREAKINGquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef t-8one het volgende:
[..]
Moslims vieren feest op straat (volgens sommigen)
Dat is vanzelfsprekend, hij moet toch niet steeds alles herhalen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me mee dat hij niet zegt dat we terug moeten naar de gulden.
Regendans zeker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef t-8one het volgende:
[..]
Moslims vieren feest op straat (volgens sommigen)
Regent het daar ook?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef eenjongen... het volgende:
Ik vraag mij af hoe mensen in Parijs zich nu voelen, ik zal daar nu toch binnen blijven.
Ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |