Zo KoeKoeK, per helikopter ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zijn gewoon Marokkanen die een overval hebben gepleegd
Zag het net op de livefeed van LeMonde voorbij komen http://www.lemonde.fr/popup/live/4550635/quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:38 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb toch al ergens gelezen is vlaggen
Lijkt een beetje op de Europese vlag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe ziet een Jihad vlag eruit? Sorry moet er erg om lachen!
Die beelden wil ik zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
24 uur opsluiten samen met Ali B
Zoals in de goede oude tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zijn gewoon Marokkanen die een overval hebben gepleegd
Nee, politie is op zoek naar de daders met de chopper :pquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo KoeKoeK, per helikopter ?
quote:De NOS verzorgt vanavond op internet, radio en televisie extra uitzendingen van de demonstraties tegen terreur. Om 17.45 uur begint op NPO 1 een extra lang NOS Journaal, met schakelingen naar verslaggevers in het hele land. Die uitzending wordt om 18.30 uur voortgezet op NPO 2 en duurt tot 20.00 uur.
De NOS is bij demonstraties in onder meer Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Groningen en Nijmegen. In Amsterdam houdt premier Rutte een toespraak. Onze correspondenten volgen betogingen in Parijs, Berlijn, Rome en Kopenhagen.
Kon zijn veters niet eens strikken maar werd wel beroemd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leeft die uberhaupt nog
Bedenk me nu ik voor deze grap Theo Maassen en Hans Teeuwen door elkaar haal. Die eerste mag ik toch wel wat meer.quote:
geef mij maar dan gitmo voor een week.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pas nog ontdekt, hij leeft nu verder onder codenaam de wolf:quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leeft die uberhaupt nog
Als alle drie te duur was hadden ze toch gewoon alleen jihad kunnen inhuren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat de Meiden van Halal het niet mogen doen.
Méh. Hij is wel klaar, lijkt me. Het gaat 'm een beetje boven z'n pet, terwijl het wel een intelligente kerel lijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet dit nu echt serieus allemaal live op tv.... Goed dat ze demonstreren hoor, daar niet van.quote:
Die heeft zo te zien een ijskoud bad genomenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas nog ontdekt, hij leeft nu verder onder codenaam de wolf:
[ afbeelding ]
quote:Enquête sur la mosquée du Mans. "Plusieurs tirs - 4 grenades et des témoins oculaires" (point-presse procureur)
https://twitter.com/Willy_Colin/status/553213663361130496/photo/1
Zijn ze echt zo achterlijk dat ze daar een expert op moeten zetten dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, toen gingen ze uit van een ISIS of Al-Qeada vlag, nu dus bevestigd dat het een Jihadvlag is.
Pff Rutte, je weet nu al precies wat hij gaat zeggen: Tragedie, moet niet kunnen, vrijheid van meningsuiting, we zijn er voor Frankrijk en dan moslims niet over 1 kam scheren, kalm blijven, jihadisten aanpakken maar normale niet, teflon lach en klaar.quote:
The Lone Wolf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas nog ontdekt, hij leeft nu verder onder codenaam de wolf:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |