abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148475775
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef Nielsch het volgende:
Deze kwam ik op mn Facebook tegen. Vond ik wel mooi

[..]

Volledig mee eens. Gelovigen moeten hoognodig eens terug hun hok in worden getrapt. Het zou eens wat minder moeten gaan over rechten die gelovigen opeisen, maar rechten die anderen hebben.

Ondertussen in Saoedi-Arabië: http://www.amnesty.org.uk(...)blic-square-tomorrow
Een mensenrechtenactivist die het heeft aangedurfd om een forum te openen op internet, krijgt morgen de eerste 50 van 1000 zweepslagen, die onderdeel zijn van de aan hem opgelegde straf. Dit is hoe ze in moslimlanden met meningen omgaan.

En wij hier maar ruimte bieden aan religieuze gekken.
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:06:30 #52
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Festa94 het volgende:
In Israel worden dagelijks tientalle palastijnse kinderen en vrouwen plat gebombardeerd. Maar dan gaat niemand de straat op
Bedankt Quinsy, niet relevant.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148475783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel leuk en aardig dat de gematigde moslims niets met die aanslag te maken willen hebben, maar liever had ik gezien dat ze zelf wat minder passief worden als het aankomt op het (bewust of onbewust) mede mogelijk maken van het creëren van dit soort aanslagplegers (bijvoorbeeld door die haatimams bij de politie aan te geven e.d.).
Beginnen bij de bron :)

(heb voor de gelegenheid mn ondertitel gewijzigd, hier sta ik voor)
Ze kennen elkaar allemaal bij voornaam, dus het zou zo te realiseren moeten zijn.
Dit, dus.
pi_148475795
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Gelovigen moeten hoognodig eens terug hun hok in worden getrapt. Het zou eens wat minder moeten gaan over rechten die gelovigen opeisen, maar rechten die anderen hebben.

Ondertussen in Saoedi-Arabië: http://www.amnesty.org.uk(...)blic-square-tomorrow
Een mensenrechtenactivist die het heeft aangedurfd om een forum te openen op internet, krijgt morgen de eerste 50 van 1000 zweepslagen, die onderdeel zijn van de aan hem opgelegde straf. Dit is hoe ze in moslimlanden met meningen omgaan.

En wij hier maar ruimte bieden aan religieuze gekken.
We zouden inderdaad dezelfde kant op moeten gaan als Saoedi-Arabië, dit kan zo niet langer.
pi_148475797
ze laten voortaan de kerstboom tm 8 januari staan om dit te herdenken
pi_148475799
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Bedankt Quinsy, niet relevant.
_O- dit dus
pi_148475804
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is geen mondiale jihad. IS is de grootste groepering, heeft geen link met Al Qaida. Het zijn allemaal verstrooide groeperingen die de keten van geweld door willen zetten om meer macht te verkrijgen en hun idealen willen bewerkstelligen. Of het nu om Breivik of Bin Laden gaat.
Nog nooit heb ik zo hard gehoopt dat jij gelijk hebt. Bestond het maar gewoon niet. Was het maar zo dat allerhande moslimjongeren niet de hele wereld over reizen om uit naam van Allah te gaan 'strijden'.

Echt, had je maar gelijk.
Je suis Charlie Sheen
pi_148475810
quote:
In Israel worden dagelijks tientalle palastijnse kinderen en vrouwen plat gebombardeerd. Maar dan gaat niemand de straat op
Dagelijks tientallen :')
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:07:45 #59
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148475811
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel leuk en aardig dat de gematigde moslims niets met die aanslag te maken willen hebben, maar liever had ik gezien dat ze zelf wat minder passief worden als het aankomt op het (bewust of onbewust) mede mogelijk maken van het creëren van dit soort aanslagplegers (bijvoorbeeld door die haatimams bij de politie aan te geven e.d.).
Beginnen bij de bron :)

(heb voor de gelegenheid mn ondertitel gewijzigd, hier sta ik voor)
Dat geldt niet alleen voor gematigde moslims natuurlijk.
De regering heeft ook zitten slapen dat teruggekeerde Syrië gangers nu zover hebben kunnen gaan.

En hebben we in NL niet al een meldpunt voor ouders die zien dat hun kind radicaliseert?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148475829
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien moet je de illusie dat het één grote, happy family is eens laten varen.
Natuurlijk is het niet 1 big happy family _O-
Dat weet ik ook wel :P
Ik zeg alleen maar dat er best meer aan gedaan mag worden.
pi_148475835
Uiteindelijk gaan ze naar Dinseyland en knallen ze in het rond om zichheen voordat ze er zelf een eind aan maken
pi_148475849
Nee Edwin van de Berg, dat potlood is niet voor de strijd tegen het terrorisme :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 18:09:02 ]
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:08:55 #63
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148475852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Frankrijk is dan ook een tikkie groter en heeft een tikkie meer inwoners.
quote:
16:55 GMT - Elite units - To give some context on the scale of the French search operation, the elite police unit Raid and military unit GIGN are deployed together in the region of Picardie for the first time in their history. They are operating in a 15-20 km zone around Crépy-en-Valois in the department of Oise.

https://sg.finance.yahoo.(...)eport-092031490.html
Maar zoals ik net al zei, best veel man in zo'n klein zoekgebied ;)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148475855
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef Travel. het volgende:
Uiteindelijk gaan ze naar Dinseyland en knallen ze in het rond om zichheen voordat ze er zelf een eind aan maken
Staan militairen voor de deur van Disneyland dus dat zal niet makkelijk gaan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_148475860
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is geen mondiale jihad. IS is de grootste groepering, heeft geen link met Al Qaida. Het zijn allemaal verstrooide groeperingen die de keten van geweld door willen zetten om meer macht te verkrijgen en hun idealen willen bewerkstelligen. Of het nu om Breivik of Bin Laden gaat.
Jouw wereldvreemdheid is echt tenenkrommend. Ik kan echt alleen maar m'n hoofd schudden als ik de onzin lees die je verkondigt. Ik kan het echt niet eens meer opbrengen om nog een inhoudelijke reactie te typen.
pi_148475877
Ik zie net op Euronews dat de EU elite ook weer voorop loopt met haar mooie praatjes. Martin Schulz hield vandaag 1 minuut stilte voor het parlementsgebouw in Brussel.
Diezelfde vent heeft keihard meegewerkt aan censuur. En nou staat hij als een hypocriet de vrijheid van meningsuiting te verdedigen.

Hier dus:
http://www.europarl.europ(...)lag-op-Charlie-Hebdo

Maar dit is zijn ware gezicht
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_148475878
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nog nooit heb ik zo hard gehoopt dat jij gelijk hebt. Bestond het maar gewoon niet. Was het maar zo dat allerhande moslimjongeren niet de hele wereld over reizen om uit naam van Allah te gaan 'strijden'.
Naar IS bedoel je? Again, dat is geen cel van een grotere organisatie. IS is een organisatie, en die hebben geen banden met andere groeperingen over de wereld. Z
pi_148475890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Met dit soort praat werk je de problemen juist in de hand. Denken in termen van 'wij' versus 'de anderen' zorgt voor vervreemding. We zijn allemaal mensen. Als fanatici dat voor ogen zouden blijven houden, zouden zij niet tot terreurdaden in staat zijn. Dan zouden ze genade schenken aan een agent die smeekt om zijn leven.

Gelovigen horen dezelfde rechten te hebben als niet-gelovigen. Klaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_148475895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef Travel. het volgende:
Dan hebben ze wel de verkeerde afslag van de Periferique genomen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:09:57 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_148475897
quote:
Je praat grote poep. In het Syrië conflict alleen al zijn meer slachtoffers gevallen dan in Israël in alle jaren oorlog. Er worden helemaal niet dagelijks tientallen kinderen en vrouwen plat gebombardeerd.
pi_148475901
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Staan militairen voor de deur van Disneyland dus dat zal niet makkelijk gaan.
lol altijd? Gezellige boel dan
pi_148475902
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan het echt niet eens meer opbrengen om nog een inhoudelijke reactie te typen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)loers_op_ISIS__.html
pi_148475913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Met dit soort praat werk je de problemen juist in de hand. Denken in termen van 'wij' versus 'de anderen' zorgt voor vervreemding. We zijn allemaal mensen. Als fanatici dat voor ogen zouden blijven houden, zouden zij niet tot terreurdaden in staat zijn. Dan zouden ze genade schenken aan een agent die smeekt om zijn leven.

Gelovigen horen dezelfde rechten te hebben als niet-gelovigen. Klaar.
Hear, hear. _O_
pi_148475919
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

We zouden inderdaad dezelfde kant op moeten gaan als Saoedi-Arabië, dit kan zo niet langer.
Want als je tegen een volwassen persoon zegt dat sinterklaas niet bestaat en dat hij een beetje raar is dat hij daar nog steeds in geloofd, dan ben je net zo slecht als een martelend regime.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:10:52 #75
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148475929
Er wordt momenteel ook een verdacht pakketje onderzocht op een treinstation in Madrid..maar goed, er zijn nou eenmaal altijd veel van dat soort verhalen direct na een aanslag.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')