Volledig mee eens. Gelovigen moeten hoognodig eens terug hun hok in worden getrapt. Het zou eens wat minder moeten gaan over rechten die gelovigen opeisen, maar rechten die anderen hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef Nielsch het volgende:
Deze kwam ik op mn Facebook tegen. Vond ik wel mooi
[..]
Bedankt Quinsy, niet relevant.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Festa94 het volgende:
In Israel worden dagelijks tientalle palastijnse kinderen en vrouwen plat gebombardeerd. Maar dan gaat niemand de straat op
Ze kennen elkaar allemaal bij voornaam, dus het zou zo te realiseren moeten zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel leuk en aardig dat de gematigde moslims niets met die aanslag te maken willen hebben, maar liever had ik gezien dat ze zelf wat minder passief worden als het aankomt op het (bewust of onbewust) mede mogelijk maken van het creëren van dit soort aanslagplegers (bijvoorbeeld door die haatimams bij de politie aan te geven e.d.).
Beginnen bij de bron
(heb voor de gelegenheid mn ondertitel gewijzigd, hier sta ik voor)
We zouden inderdaad dezelfde kant op moeten gaan als Saoedi-Arabië, dit kan zo niet langer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Gelovigen moeten hoognodig eens terug hun hok in worden getrapt. Het zou eens wat minder moeten gaan over rechten die gelovigen opeisen, maar rechten die anderen hebben.
Ondertussen in Saoedi-Arabië: http://www.amnesty.org.uk(...)blic-square-tomorrow
Een mensenrechtenactivist die het heeft aangedurfd om een forum te openen op internet, krijgt morgen de eerste 50 van 1000 zweepslagen, die onderdeel zijn van de aan hem opgelegde straf. Dit is hoe ze in moslimlanden met meningen omgaan.
En wij hier maar ruimte bieden aan religieuze gekken.
Nog nooit heb ik zo hard gehoopt dat jij gelijk hebt. Bestond het maar gewoon niet. Was het maar zo dat allerhande moslimjongeren niet de hele wereld over reizen om uit naam van Allah te gaan 'strijden'.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is geen mondiale jihad. IS is de grootste groepering, heeft geen link met Al Qaida. Het zijn allemaal verstrooide groeperingen die de keten van geweld door willen zetten om meer macht te verkrijgen en hun idealen willen bewerkstelligen. Of het nu om Breivik of Bin Laden gaat.
Dagelijks tientallenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Festa94 het volgende:
In Israel worden dagelijks tientalle palastijnse kinderen en vrouwen plat gebombardeerd. Maar dan gaat niemand de straat op
Dat geldt niet alleen voor gematigde moslims natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel leuk en aardig dat de gematigde moslims niets met die aanslag te maken willen hebben, maar liever had ik gezien dat ze zelf wat minder passief worden als het aankomt op het (bewust of onbewust) mede mogelijk maken van het creëren van dit soort aanslagplegers (bijvoorbeeld door die haatimams bij de politie aan te geven e.d.).
Beginnen bij de bron
(heb voor de gelegenheid mn ondertitel gewijzigd, hier sta ik voor)
Natuurlijk is het niet 1 big happy familyquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien moet je de illusie dat het één grote, happy family is eens laten varen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Frankrijk is dan ook een tikkie groter en heeft een tikkie meer inwoners.
Maar zoals ik net al zei, best veel man in zo'n klein zoekgebiedquote:16:55 GMT - Elite units - To give some context on the scale of the French search operation, the elite police unit Raid and military unit GIGN are deployed together in the region of Picardie for the first time in their history. They are operating in a 15-20 km zone around Crépy-en-Valois in the department of Oise.
https://sg.finance.yahoo.(...)eport-092031490.html
Staan militairen voor de deur van Disneyland dus dat zal niet makkelijk gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef Travel. het volgende:
Uiteindelijk gaan ze naar Dinseyland en knallen ze in het rond om zichheen voordat ze er zelf een eind aan maken
Jouw wereldvreemdheid is echt tenenkrommend. Ik kan echt alleen maar m'n hoofd schudden als ik de onzin lees die je verkondigt. Ik kan het echt niet eens meer opbrengen om nog een inhoudelijke reactie te typen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is geen mondiale jihad. IS is de grootste groepering, heeft geen link met Al Qaida. Het zijn allemaal verstrooide groeperingen die de keten van geweld door willen zetten om meer macht te verkrijgen en hun idealen willen bewerkstelligen. Of het nu om Breivik of Bin Laden gaat.
Naar IS bedoel je? Again, dat is geen cel van een grotere organisatie. IS is een organisatie, en die hebben geen banden met andere groeperingen over de wereld. Zquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik zo hard gehoopt dat jij gelijk hebt. Bestond het maar gewoon niet. Was het maar zo dat allerhande moslimjongeren niet de hele wereld over reizen om uit naam van Allah te gaan 'strijden'.
Met dit soort praat werk je de problemen juist in de hand. Denken in termen van 'wij' versus 'de anderen' zorgt voor vervreemding. We zijn allemaal mensen. Als fanatici dat voor ogen zouden blijven houden, zouden zij niet tot terreurdaden in staat zijn. Dan zouden ze genade schenken aan een agent die smeekt om zijn leven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Gelovigen moeten hoognodig eens terug hun hok in worden getrapt. Het zou eens wat minder moeten gaan over rechten die gelovigen opeisen, maar rechten die anderen hebben.
Dan hebben ze wel de verkeerde afslag van de Periferique genomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef Travel. het volgende:
Uiteindelijk gaan ze naar Dinseyland en knallen ze in het rond om zichheen voordat ze er zelf een eind aan maken
Je praat grote poep. In het Syrië conflict alleen al zijn meer slachtoffers gevallen dan in Israël in alle jaren oorlog. Er worden helemaal niet dagelijks tientallen kinderen en vrouwen plat gebombardeerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Festa94 het volgende:
lol altijd? Gezellige boel danquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Staan militairen voor de deur van Disneyland dus dat zal niet makkelijk gaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)loers_op_ISIS__.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan het echt niet eens meer opbrengen om nog een inhoudelijke reactie te typen.
Hear, hear.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met dit soort praat werk je de problemen juist in de hand. Denken in termen van 'wij' versus 'de anderen' zorgt voor vervreemding. We zijn allemaal mensen. Als fanatici dat voor ogen zouden blijven houden, zouden zij niet tot terreurdaden in staat zijn. Dan zouden ze genade schenken aan een agent die smeekt om zijn leven.
Gelovigen horen dezelfde rechten te hebben als niet-gelovigen. Klaar.
Want als je tegen een volwassen persoon zegt dat sinterklaas niet bestaat en dat hij een beetje raar is dat hij daar nog steeds in geloofd, dan ben je net zo slecht als een martelend regime.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We zouden inderdaad dezelfde kant op moeten gaan als Saoedi-Arabië, dit kan zo niet langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |