SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de ongewenste map misschienquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wachten op een mailtje dat niet komt :$
Doeiquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:09 schreef Dqod het volgende:
Hoi Hep
En ook doei, want ik ga naar m'n werk![]()
Heb zin om naar de jungle te reizen.quote:
Ben gek op ruige vrouwen.quote:
Vergeet je inentingen niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoi Dqod
Doei Dqod
[..]
Heb zin om naar de jungle te reizen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb zin om naar de jungle te reizen.
Kom mijn 'baard' strelen dan.quote:
Zal jou eens inenten.quote:
Will do. Ik zie jouw ex trouwens constant ergens. Volgens mij probeert het universum me iets duidelijk te maken.quote:
Wel diep genoeg spuiten.quote:
Minder vaak naar de McDonald's gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Will do. Ik zie jouw ex trouwens constant ergens. Volgens mij probeert het universum me iets duidelijk te maken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Minder vaak naar de McDonald's gaan?
[..]
Godver.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Pas eruithalen wanneer alles erin is.quote:
[..]
[..]
quote:
Bus en appie.quote:
Terecht welquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien stalkt hij je wel.
Daar doet 'ie te nonchalant voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien stalkt hij je wel.
Hij heeft geleerd van benzin zijn fouten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar doet 'ie te nonchalant voor.
Zag het op FB ja. Damn manquote:
Wonen jullie in dezelfde wijk of zo?quote:
Awwww.quote:
Maar ik ... ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben cake aan het bakken. Sinaasappel cake, met chocolade glazuur en gekonfijte sinaasappel.![]()
Ik mag er niets van eten.
En wiet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben cake aan het bakken. Sinaasappel cake, met chocolade glazuur en gekonfijte sinaasappel.![]()
Ik mag er niets van eten.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
AwwKut is dat. Op slag dood of? En hoe is de schade?
Jep, onderweg naar huis schoot hij opeens achter een tegemoetkomende auto vandaan. Alleen blikschade, kapotte koplamp en spiegel. Diertje was niet op slag dood maar toen ik een dikke stam zocht om het af te maken en terugkwam was hij al dood. Niet verwonderlijk met hoe hij erbij lag....quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wonen jullie in dezelfde wijk of zo?
[..]
Awwww.
Moet je melden toch?
Ben je ook al een junk?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wonen jullie in dezelfde wijk of zo?
[..]
Awwww.
Moet je melden toch?
Balen man. Zowel voor jou als het(?) ree. Arm beestje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep, onderweg naar huis schoot hij opeens achter een tegemoetkomende auto vandaan. Alleen blikschade, kapotte koplamp en spiegel. Diertje was niet op slag dood maar toen ik een dikke stam zocht om het af te maken en terugkwam was hij al dood. Niet verwonderlijk met hoe hij erbij lag....
Is al gemeld, gemeenstedienst kwam redelik snel ter plekke om 'm op te halen, en verzekering is ook gebeld. Helaas niet verzekerd voor zoiets dus de kosten zijn voor mezelf ben ik bang. Weet niet of die auto dat waard is dus even uitzoeken...
Oh, wat sneuquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep, onderweg naar huis schoot hij opeens achter een tegemoetkomende auto vandaan. Alleen blikschade, kapotte koplamp en spiegel. Diertje was niet op slag dood maar toen ik een dikke stam zocht om het af te maken en terugkwam was hij al dood. Niet verwonderlijk met hoe hij erbij lag....
Is al gemeld, gemeenstedienst kwam redelik snel ter plekke om 'm op te halen, en verzekering is ook gebeld. Helaas niet verzekerd voor zoiets dus de kosten zijn voor mezelf ben ik bang. Weet niet of die auto dat waard is dus even uitzoeken...
Ik zie je steeds vaker iets over wiet oid posten, dus vandaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeben verslaafd aan een paar dingen, maar geen 'drugs'
Oh jeetje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wel. Maar ik zou er wel bij janken als een baby.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh jeetje.stiekem fijn dat die zelf dood ging, want ik zou dat echt niet kunnen.
Dit ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik zou er wel bij janken als een baby.
Ja, ik zou het ook wel doen. Omdat je weet dat het beter is. Maar ik zou het er echt moeilijk mee hebben. Ik zou sowieso in paniek raken als ik zo'n beestje zou aanrijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik zou er wel bij janken als een baby.
Ik wel om het uit zijn lijden te verlossen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh jeetje.stiekem fijn dat die zelf dood ging, want ik zou dat echt niet kunnen.
Ja, dat sowieso. Ik zou niet in paniek raken en heel rationeel blijven tot het achter de rug is en dan instortenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook wel doen. Omdat je weet dat het beter is. Maar ik zou het er echt moeilijk mee hebben. Ik zou sowieso in paniek raken als ik zo'n beestje zou aanrijden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Awhauto naar de mallemoer of?
Mehquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, this de gele maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij maakt het niet uit, maar ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog 2 foto's maar die plaats ik maar niet...
Ja daaromquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, maar ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.
Nasty. Vast een flinke klap geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een spoiler misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog 2 foto's maar die plaats ik maar niet...
Behoorlijke schade inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...Rust in vrede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...Valt best mee zogezegd, desalniettemin erg sneu voor het beestje. En voor jou en de auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...En hij moest nog maar 250 meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...Waarom klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou zeggen, begin met lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef over_hedge het volgende:
Zo. Nu heb ik wel weer genoeg gedaan.
Waar gaat het hier nu over?
Een reetje pleegde zelfmoord door voor een auto te springen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef over_hedge het volgende:
Zo. Nu heb ik wel weer genoeg gedaan.
Waar gaat het hier nu over?
Zie de fotos ja. Nog aardige klap geweest als je dat zo ziet.quote:
Aha, sneu is dat. Met jou verder alles ok?quote:
Ja hoor. Baal alleen van de schade...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Aha, sneu is dat. Met jou verder alles ok?
Begrijpelijk, heb je het waarborgfonds al geprobeerd? Die vergoeden schade als onbekend is wie de 'dader' is en iets zegt me dat een brief naar ree nummer 1, bospad 666 niet tot een reactie gaat leiden. Zolang je maar een politierapport hebt over de toedracht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor. Baal alleen van de schade...
Valt nog relatief mee. Maar klotequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet straks ook helemaal vanaf huis naar mijn auto lopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Royco1 het volgende:
Damn even naar de winkel en zeiknat en koud
Ik heb ook weleens wat doodgereden maar nooit zo'n lieve Bambiquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor. Baal alleen van de schade...
5 meter?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet straks ook helemaal vanaf huis naar mijn auto lopen
Bambi is een hertje, geen reetjequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens wat doodgereden maar nooit zo'n lieve Bambi
Probeer nu net te doen of ik beginnend junkie ben. Dat ik een hosselbaas ben is nu wel bekend, op naar een nieuw imagoquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je steeds vaker iets over wiet oid posten, dus vandaar.
Mijn auto stond ook op de parkeerplaats. Dus die moest ik eerst halen om thuis de lege kratten in te laden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet straks ook helemaal vanaf huis naar mijn auto lopen
Ja, geen vrouw hebben om de kratten bier te halen en weg te brengenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn auto stond ook op de parkeerplaats. Dus die moest ik eerst halen om thuis de lege kratten in te laden.
Struggles van single zijn.
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, geen vrouw hebben om de kratten bier te halen en weg te brengenIk voel je! Bro-hug
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Probeer nu net te doen of ik beginnend junkie ben. Dat ik een hosselbaas ben is nu wel bekend, op naar een nieuw imago
Denken dat jullie een vrouw met kratten laten zeulenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, geen vrouw hebben om de kratten bier te halen en weg te brengenIk voel je! Bro-hug
Daar heb je dan ook wel weer een punt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat jullie een vrouw met kratten laten zeulen. Gekkies.
Of de zware tas met boodschappen, of het bierkratquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer een punt.
Het valt niet mee om galant te zijn in deze wereld.
Ik zou die tas dan ook dragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of de zware tas met boodschappen, of het bierkrat
Zeg dat ze op een brommer reedquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is alleen voor schade door motorvoertuigen...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg dat ze op een brommer reed
mannen die kokenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou na het boodschappen doen zelfs nog koken
Ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen die koken
En dan heb ik het over een maaltijd, geen gebakken ei of een poging doen tot pannenkoeken
Frituurpan aanzetten en kroketten aan laten brandenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen die koken
En dan heb ik het over een maaltijd, geen gebakken ei of een poging doen tot pannenkoeken
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Dat levert oneindig veel spontane pijpbeurten op
.
Ik word wel heel erg blij van een gebakken eitje in de ochtend hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen die koken
Nee, gewoon een complete maaltijd natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen die koken
Tabblad bijgewerkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Arme cryothicquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Als je nu nog niet gigantisch veel DM's hebt, weet ik het ook niet meer. Zelfs Fas zou hiervan glijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een complete maaltijd natuurlijk.
en als ze erg lief is geweest met een voorgerecht en toetje.
Daarna gaan we nog even samen douchen en dan moet ze de rest van de avond wat voor haar zelf gaan doen want donderdagavond is mannenavond.
Rijkswaterstaat of de gemeente aanschrijven is dan de enige optie afhankelijk of het een gemeentelijke weg is of niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is alleen voor schade door motorvoertuigen...
Helemaal niks Artquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je nu nog niet gigantisch veel DM's hebt, weet ik het ook niet meer. Zelfs Fas zou hiervan glijden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Hoezoquote:
Masseren, samen douchen, voor haar koken en dan haar lievelingsfilm kijken toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een complete maaltijd natuurlijk.
en als ze erg lief is geweest met een voorgerecht en toetje.
Daarna gaan we nog even samen douchen en dan moet ze de rest van de avond wat voor haar zelf gaan doen want donderdagavond is mannenavond.
Altijd goed om te weten. Koken is immers leuk om te doen, zeker met zo'n beloning. Ow, zei ik dat nu hardop?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Zo jammer dit hequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een relatie dan hé. Niet zomaar.
Nee dat laatste kan nu niet Kaneel, wel lezen he, donderdag is voor de mannen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masseren, samen douchen, voor haar koken en dan haar lievelingsfilm kijken toch?
Snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een relatie dan hé. Niet zomaar.
Op een zaterdag danquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat laatste kan nu niet Kaneel, wel lezen he, donderdag is voor de mannen.
ook niet voor mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nog nooit voor mij gekookt, hoor
.
Yesquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd goed om te weten. Koken is immers leuk om te doen, zeker met zo'n beloning. Ow, zei ik dat nu hardop?
Zal nog een keer kokenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij hoeven jullie niet te koken hoor. Ben blij met fastfood.
#fattyleefquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij hoeven jullie niet te koken hoor. Ben blij met fastfood.
diepvriestostiquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat had je gemaakt? Ben wel benieuwd wat jij maakt om indruk te maken op de meisjes.
Shit, bustedquote:
diepvriestosti?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat had je gemaakt? Ben wel benieuwd wat jij maakt om indruk te maken op de meisjes.
Tortilla'squote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je ook m'n nuance gezienquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, busted
Wat was jouw favoriete eten ook alweer?
Ja, maar gezien mijn kookkunsten komt dat vast goedquote:
Loka? Anders kom ik wel. Want Indischquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga zaterdag indisch koken. Is alweer een tijd geleden.
Moet wel indruk maken natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoop dat Myra zaterdag gaat koken voor ons.
Roy had eigenlijk wel een goed idee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik wil nog steeds wel een keer koken voor een meeting.
In mijn hoofd kreeg jij zaterdag ruzie met de kok in de stairway die gillend wegrende terwijl hij schreeuwde dat als je het dan allemaal zo goed weet jij het maar moet doen dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.![]()
Bwhehehehhehe, dat klinkt wel als een goed plan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn hoofd kreeg jij zaterdag ruzie met de kok in de stairway die gillend wegrende terwijl hij schreeuwde dat als je het dan allemaal zo goed weet jij het maar moet doen dan.
Wat je dan ook ging doen.
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk kan koken jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Kunnen jullie allemaal koken? Ik kan nog geeneens een ei fatsoenlijk koken
Neequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar gezien mijn kookkunsten komt dat vast goed
Je bent toch al grootquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo'n relatie wil ik ook als ik groot ben. Wacht...
Uiteraard Loka.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Loka? Anders kom ik wel. Want Indisch
Heb ik weerquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]!
[..]
Je bent toch al groot.
De laatste vrouw waar ik voor kookte bleef 7 jaar hangen. Ik zal dus vast iets goed gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Kunnen jullie allemaal koken? Ik kan nog geeneens een ei fatsoenlijk koken
Iemand geen voedselvergiftiging bezorgen is inderdaad een goed ietsquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste vrouw waar ik voor kookte bleef 7 jaar hangen. Ik zal dus vast iets goed gedaan hebben.
Jij hebt laatst toch voor 1 van je dates gekookt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste vrouw waar ik voor kookte bleef 7 jaar hangen. Ik zal dus vast iets goed gedaan hebben.
Ik vond het wel lekker hoor.quote:
Jij bent goed in bed, dat is wat anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ook ik heb dit gerucht gehoordquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent goed in bed, dat is wat anders.
Held. Nee ik kan wel een beetje kokenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk kan koken ja
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand geen voedselvergiftiging bezorgen is inderdaad een goed iets.
Je hebt gelijk. Al was dat samen koken. Wat natuurlijk ook prima is. De een na laatste dan dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt laatst toch voor 1 van je dates gekookt?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent goed in bed, dat is wat anders.
Wel gelukt om aardig wat sollicitaties de deur uit te doen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. Al was dat samen koken. Wat natuurlijk ook prima is. De een na laatste dan dus
[..]![]()
Thxs art, you just made my day na de hele dag solliciteren
Dus dan is je trackrecord toch niet zo heel succesvol he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. Al was dat samen koken. Wat natuurlijk ook prima is. De een na laatste dan dus
[..]![]()
Thxs art, you just made my day na de hele dag solliciteren
Vier (de vijfde ben ik nog mee bezig). Al verwacht ik eerlijk gezegd vier afwijzingen gezien gebrek aan ervaring of te hoge opleiding. Maar ja, mijn voornemen dit jaar was om eindelijk die (vaste) baan te vinden, dus maar verder zoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel gelukt om aardig wat sollicitaties de deur uit te doen?
Hou je hoofd omhoog en borst vooruit yats (al kan je dat lastig laten zien in een sollicitatiebrief). Als mij het lukt dan lukt het jou ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Vier (de vijfde ben ik nog mee bezig). Al verwacht ik eerlijk gezegd vier afwijzingen gezien gebrek aan ervaring of te hoge opleiding. Maar ja, mijn voornemen dit jaar was om eindelijk die (vaste) baan te vinden, dus maar verder zoeken.
Smakelijk Samzzquote:
Wat let je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.![]()
Die dagen hebben we er allemaal weleens tussen zitten hequote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik voel me soms net bipolar.Gister enorm depri en lusteloos, vandaag opgewekt en vol frisse moed.
Lieve berichtjes gehad?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik voel me soms net bipolar.Gister enorm depri en lusteloos, vandaag opgewekt en vol frisse moed.
Zevende hemel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve berichtjes gehad?
Voor mij helpt dat altijd
Oh ik kan dat 4 keer per dag hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd? Dat heeft iedereen weleens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was de afgelopen tijd vooral met de kerstdiners bezig.quote:
ooeehhhquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen tijd vooral met de kerstdiners bezig.Maar als er animo is en mensen wel mee zouden willen betalen dan zou ik best wel wat willen organiseren.
Op schoot, met plastic bordjes. Want ik heb niet veel ruimte hier.
Had ik van de week ook. Gewoon je lichaam dat je in balans houdt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou nou nou nou nou.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zevende hemel.
Inwoner:kaneel
5 keer nou.quote:
Ik vind het maar irritant.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ik van de week ook. Gewoon je lichaam dat je in balans houdt.
Nou ik vind het niet normaal om me zonder aanleiding enorm neerslachtig te voelen, eik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreemd? Dat heeft iedereen weleens.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zevende hemel.
Inwoner:kaneel
Ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve berichtjes gehad?
Voor mij helpt dat altijd
Niet de week voor je rode fluit?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet normaal om me zonder aanleiding enorm neerslachtig te voelen, eik.
Als het per dag verschilt is dat normaal toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet de week voor je rode fluit?
Oh ja, ik ook regelmatig. Dan vragen mensen me altijd wat er is, en dan raak ik nog meer geirriteerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het per dag verschilt is dat normaal toch?
Omslaan in een paar uur heb ik ook wel eens
VA heeft net wat gelezen dat hij niet had verwacht, denk ik.quote:
Ja, dan komt er ineens zo'n misantropisch gevoel opzettenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook regelmatig. Dan vragen mensen me altijd wat er is, en dan raak ik nog meer geirriteerd.
Ik heb in principe niks gelezen, alleen vage hintsquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA heeft net wat gelezen dat hij niet had verwacht, denk ik.
Er zijn wel verwachtingen ja :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga zaterdag indisch koken. Is alweer een tijd geleden.
Moet wel indruk maken natuurlijk
Nooit last van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook regelmatig. Dan vragen mensen me altijd wat er is, en dan raak ik nog meer geirriteerd.
Wat dan? :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA heeft net wat gelezen dat hij niet had verwacht, denk ik.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon wisselvallig.
Tja, op zich is het redelijk normaal dat je dat soort gevoelens soms hebt. Het moet natuurlijk niet te ver doorslaan, maar dat zal bij jou vast niet snel het geval zijn aangezien je normaal vrolijk bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet normaal om me zonder aanleiding enorm neerslachtig te voelen, eik.
Dan alweer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben ook wel eens wisselvallig, vooral als (veel) bier zorgt voor koppijn.
'Ik drink nooit meer bier!'
En in de avond er op is het eigenlijk alweer best lekker
Onzin, ik heb ook perioden waarin ik me prima voel.quote:
Was grap Straw.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, ik heb ook perioden waarin ik me prima voel.Moet er alleen even achter komen waar dat aan ligt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb in principe niks gelezen, alleen vage hintsMaar had het niet nu al verwacht
Zoveel druk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel verwachtingen ja :$
Over iets dat men, waaronder jij, kennelijk al vermoedde. :$quote:
Klinkt spannend dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zoveel druk.
[..]
Over iets dat men, waaronder jij, kennelijk al vermoedde. :$
Geef mij ook watquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt spannend dit.
Ik pak vast popcorn.
Het is wel weer duidelijk dat je me niet goed kent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, op zich is het redelijk normaal dat je dat soort gevoelens soms hebt. Het moet natuurlijk niet te ver doorslaan, maar dat zal bij jou vast niet snel het geval zijn aangezien je normaal vrolijk bent.
Snap ik wel maar toch, het is niet gek om te denken dat vrouwen meer last hebben van hormoonschommelingen.quote:
Je hebt zeker zo'n grote bak popcorn met een gat in de bodem op je schoot staan?quote:
Nou ja, tot nu toe heb je vaker mij op moeten vrolijken dan andersomquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk dat je me niet goed kent.Ik ben vaker depressief, geagiteerd of lusteloos dan vrolijk.
Lewd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n grote bak popcorn met een gat in de bodem op je schoot staan?
#classicroycoquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n grote bak popcorn met een gat in de bodem op je schoot staan?
Oké, als het is wat ik denk dat het is: gefeli.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over iets dat men, waaronder jij, kennelijk al vermoedde. :$
bustedquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, als het is wat ik denk dat het is: gefeli.Het zij je gegund.
Zou het niet iets chemisch zijn? Dat je zo'n dipje nodig hebt om bepaalde stofjes in je lichaam aan te maken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, ik heb ook perioden waarin ik me prima voel.Moet er alleen even achter komen waar dat aan ligt.
Dat zegt natuurlijk niks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe heb je vaker mij op moeten vrolijken dan andersom
Nee, mag niet. Gaat vanzelf wel weer over. Ik ga wel even stofzuigen.quote:
Zou kunnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou het niet iets chemisch zijn? Dat je zo'n dipje nodig hebt om bepaalde stofjes in je lichaam aan te maken?
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus christ, dag 1 van mijn niet blowen en ik wil echt heel graag naar de shop lopen.
Ik
Hm, ik moet toch eens wat vaker opletten danquote:
Wat heb je vandaag al gegeten dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Gaat vanzelf wel weer over. Ik ga wel even stofzuigen.
Ik wilde hem net gelijk geven. So so lucky right now.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk dat je me niet goed kent.Ik ben vaker depressief, geagiteerd of lusteloos dan vrolijk.
Nee doe maar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, ik moet toch eens wat vaker opletten dan
Knuffel voor nu iig
Heb gisteren een gram opgerookt. Vond dat het tijd was voor een pauze. Aanstaande woensdag wel chillings gepland, dus dat wordt mijn eerstvolgende keer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel je pijn
Wist niet dat je ook stopplannen had.
Dodged a bullitquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde hem net gelijk geven. So so lucky right now.
Godver, een gramquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb gisteren een gram opgerookt. Vond dat het tijd was voor een pauze. Aanstaande woensdag wel chillings gepland, dus dat wordt mijn eerstvolgende keer.
Maar ik verveel me de pleuris
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dat dachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
*staat genoteerd*quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.Beter om me dan met rust te laten.
Fijn dat ik zo overkom. Moet ook. Gloomy is ook maar niks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was wel verdeel over de dag he. Werd wakker om 11 uur en dacht, why not?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Godver, een gramIk heb nooit zoveel tolerantie kunnen opbouwen dat ik dat aankon volgens mij
Ik ben dan ook een mietje
Ja, de wake 'n bake, wel een gemisquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was wel verdeel over de dag he. Werd wakker om 11 uur en dacht, why not?
Ik
Was een grapje :$ Al moet ik wel nageven dat je het wel weet te verbergen/ontkennenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fijn dat ik zo overkom. Moet ook. Gloomy is ook maar niks.
Tell me your secret please?quote:
Ik heb op het moment gewoon niks te doen. En ik haat het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de wake 'n bake, wel een gemis
Maar bij zoveel roken werd mijn hoofd te wazig om nog normaal te kunnen nadenken voor werk/school enzo, dus dat deed ik maar nooit.
Ik had gisteren nog ruzie met mezelfquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tell me your secret please?
Ik heb eergisteren nog flink gehuild, en dan niet van het lachen helaas
Ga dingen doen, verzin een hobby, het werktquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb op het moment gewoon niks te doen. En ik haat het.
Oww. Dan ken jij me beter dan ik dacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was een grapje :$ Al moet ik wel nageven dat je het wel weet te verbergen/ontkennen
Ik heb een hobby, maar ik doe er geen kut meer mee. Geen motivatie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga dingen doen, verzin een hobby, het werkt
Klinkt als een bijwerking van stoner zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een hobby, maar ik doe er geen kut meer mee. Geen motivatie.
Maar het lijkt droog te zijn, dus ik ga even naar de AH voor ik mezelf verdrink in zelfmedelijden
Brinta Wake-Up!, twee mandarijnen, twee bolletjes met kruidenkaas, een banaan en een handje cashewnoten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag al gegeten dan?
Mijn lichaam moest ook een paar dagen wennen aan minder eten. Hele dag trek.
Is brinta een beetje te nassen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Brinta Wake-Up!, twee mandarijnen, twee bolletjes met kruidenkaas, een banaan en een handje cashewnoten.
Gisteren en eergisteren echt heel weinig gegeten.Toen had ik juist helemaal geen trek.
Dat had ik vanmorgen nog. Ik bleef hangen aan mijn stropdas en hing bijna mezelf op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog ruzie met mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit is niet de reguliere Brinta. Wake-Up! is voor mensen die haast hebben 's ochtends, zoals ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is brinta een beetje te nassen dan?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen nog. Ik bleef hangen aan mijn stropdas en hing bijna mezelf op.En hoe dan nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Klinkt prima ja. Nog even sterk zijn tot aan het avondeten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Brinta Wake-Up!, twee mandarijnen, twee bolletjes met kruidenkaas, een banaan en een handje cashewnoten.
Gisteren en eergisteren echt heel weinig gegeten.Toen had ik juist helemaal geen trek.
Het is in drie slokken weg, erg lekker hoeft het niet te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Myraela het volgende:
Oh ik vond die brinta echt smerig.![]()
Maarja, dat vond ik vroeger ook van havermout.
Ik moet helaas nog naar school en de hond uitlaten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik slaap gewoon heel veel, minder tijd om te eten.
Ik houd van bananensmaak, intense liefde daarvoor. Huilen nu ik geen bananenmilkshake meer kan krijgen bij de Macquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is in drie slokken weg, erg lekker hoeft het niet te zijn.En met banaansmaak is best te pruimen.
Ik krijg altijd buikpijn van milkshakes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik houd van bananensmaak, intense liefde daarvoor. Huilen nu ik geen bananenmilkshake meer kan krijgen bij de Mac
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen nog. Ik bleef hangen aan mijn stropdas en hing bijna mezelf op.Ik heb het uitgesproken en er is een last van m'n schouders gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me nu heel relaxed. Kleine dingen kunnen groot worden in je hoofd.
Praten is zo fijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het uitgesproken en er is een last van m'n schouders gevallen.Voel me nu heel relaxed. Kleine dingen kunnen groot worden in je hoofd.
Wat is je doel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okay, appie tijd. Meer onbijttips, of algehele voedseltips dumpen mag
Dan zou ik voornamelijk letten op je kcal. Dan kun je in principe eten wat je wil, als je dat getal maar in de gaten houdt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet meer viesdik zijn
Psychologische dingenquote:
Herkenbaar, al denk ik dat we het over iets anders hebben. Maar wel mooi dat het voor jou nu opgelost is....Uitspreken heeft weinig nut bij mij vrees ik. Ik moet het zelf oplossen en een goede hulp daarbij zou die baan en dat eigen huisje zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het uitgesproken en er is een last van m'n schouders gevallen.Voel me nu heel relaxed. Kleine dingen kunnen groot worden in je hoofd.
En dan ga je sociaal doen op een forum?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb zo'n grafhumeur dat zelfs de rectale ebola niet in mijn buurt wil komen![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb zo'n grafhumeur dat zelfs de rectale ebola niet in mijn buurt wil komen![]()
Ik denk, hier is altijd wel een leuke anekdote te lezen over seks of drugs.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan ga je sociaal doen op een forum?
Helaas. We zijn ook maar normale mensen met normale levens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik denk, hier is altijd wel een leuke anekdote te lezen over seks of drugs.
Zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Praten is zo fijn.Vanmiddag nog een goed gesprek gehad.
De opluchting die daar op volgt is gewoon heel erg prettig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zekerik vond m'n onderwerp niet zo prettig, maar dan is het extra fijn dat je naderhand wel gerust verder kunt met de dagelijkse beslommeringen.
Helaas kan ik je daar niet verder mee helpen vandaagquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik denk, hier is altijd wel een leuke anekdote te lezen over seks of drugs.
Wat voor soort montuur heb je gekozen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef Fascination het volgende:
Ik had een gemiste oproep van de opticien. Volgens mij is m'n nieuwe bril klaar.Morgen meteen erlangs racen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor soort montuur heb je gekozen?
Wel pics maken met je nieuwe specs. :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:26 schreef Fascination het volgende:
Ik had een gemiste oproep van de opticien. Volgens mij is m'n nieuwe bril klaar.Morgen meteen erlangs racen.
Lekker vlot, he.quote:
I will.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel pics maken met je nieuwe specs. :$
Leuke paarse tintquote:
Lekker vingeren op fas haar fotosquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel pics maken met je nieuwe specs. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |