Loka? Anders kom ik wel. Want Indischquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga zaterdag indisch koken. Is alweer een tijd geleden.
Moet wel indruk maken natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoop dat Myra zaterdag gaat koken voor ons.
Roy had eigenlijk wel een goed idee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik wil nog steeds wel een keer koken voor een meeting.
In mijn hoofd kreeg jij zaterdag ruzie met de kok in de stairway die gillend wegrende terwijl hij schreeuwde dat als je het dan allemaal zo goed weet jij het maar moet doen dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik wil nog steeds wel een keer koken voor een meeting.
Bwhehehehhehe, dat klinkt wel als een goed plan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn hoofd kreeg jij zaterdag ruzie met de kok in de stairway die gillend wegrende terwijl hij schreeuwde dat als je het dan allemaal zo goed weet jij het maar moet doen dan.
Wat je dan ook ging doen.
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk kan koken jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Kunnen jullie allemaal koken? Ik kan nog geeneens een ei fatsoenlijk koken
Neequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar gezien mijn kookkunsten komt dat vast goed
Je bent toch al grootquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo'n relatie wil ik ook als ik groot ben. Wacht...
Uiteraard Loka.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Loka? Anders kom ik wel. Want Indisch
Heb ik weerquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]!
[..]
Je bent toch al groot.
De laatste vrouw waar ik voor kookte bleef 7 jaar hangen. Ik zal dus vast iets goed gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:45 schreef artelligence het volgende:
Kunnen jullie allemaal koken? Ik kan nog geeneens een ei fatsoenlijk koken
Iemand geen voedselvergiftiging bezorgen is inderdaad een goed ietsquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste vrouw waar ik voor kookte bleef 7 jaar hangen. Ik zal dus vast iets goed gedaan hebben.
Jij hebt laatst toch voor 1 van je dates gekookt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste vrouw waar ik voor kookte bleef 7 jaar hangen. Ik zal dus vast iets goed gedaan hebben.
Ik vond het wel lekker hoor.quote:
Jij bent goed in bed, dat is wat anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ook ik heb dit gerucht gehoordquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent goed in bed, dat is wat anders.
Held. Nee ik kan wel een beetje kokenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk kan koken ja
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand geen voedselvergiftiging bezorgen is inderdaad een goed iets.
Je hebt gelijk. Al was dat samen koken. Wat natuurlijk ook prima is. De een na laatste dan dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt laatst toch voor 1 van je dates gekookt?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent goed in bed, dat is wat anders.
Wel gelukt om aardig wat sollicitaties de deur uit te doen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. Al was dat samen koken. Wat natuurlijk ook prima is. De een na laatste dan dus
[..]![]()
Thxs art, you just made my day na de hele dag solliciteren
Dus dan is je trackrecord toch niet zo heel succesvol he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. Al was dat samen koken. Wat natuurlijk ook prima is. De een na laatste dan dus
[..]![]()
Thxs art, you just made my day na de hele dag solliciteren
Vier (de vijfde ben ik nog mee bezig). Al verwacht ik eerlijk gezegd vier afwijzingen gezien gebrek aan ervaring of te hoge opleiding. Maar ja, mijn voornemen dit jaar was om eindelijk die (vaste) baan te vinden, dus maar verder zoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel gelukt om aardig wat sollicitaties de deur uit te doen?
Hou je hoofd omhoog en borst vooruit yats (al kan je dat lastig laten zien in een sollicitatiebrief). Als mij het lukt dan lukt het jou ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Vier (de vijfde ben ik nog mee bezig). Al verwacht ik eerlijk gezegd vier afwijzingen gezien gebrek aan ervaring of te hoge opleiding. Maar ja, mijn voornemen dit jaar was om eindelijk die (vaste) baan te vinden, dus maar verder zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |