Daar heb je dan ook wel weer een punt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat jullie een vrouw met kratten laten zeulen. Gekkies.
Of de zware tas met boodschappen, of het bierkratquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer een punt.
Het valt niet mee om galant te zijn in deze wereld.
Ik zou die tas dan ook dragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of de zware tas met boodschappen, of het bierkrat
Zeg dat ze op een brommer reedquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is alleen voor schade door motorvoertuigen...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg dat ze op een brommer reed
mannen die kokenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou na het boodschappen doen zelfs nog koken
Ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen die koken
En dan heb ik het over een maaltijd, geen gebakken ei of een poging doen tot pannenkoeken
Frituurpan aanzetten en kroketten aan laten brandenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen die koken
En dan heb ik het over een maaltijd, geen gebakken ei of een poging doen tot pannenkoeken
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Dat levert oneindig veel spontane pijpbeurten op
.
Ik word wel heel erg blij van een gebakken eitje in de ochtend hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen die koken
Nee, gewoon een complete maaltijd natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen die koken
Tabblad bijgewerkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Arme cryothicquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Als je nu nog niet gigantisch veel DM's hebt, weet ik het ook niet meer. Zelfs Fas zou hiervan glijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een complete maaltijd natuurlijk.
en als ze erg lief is geweest met een voorgerecht en toetje.
Daarna gaan we nog even samen douchen en dan moet ze de rest van de avond wat voor haar zelf gaan doen want donderdagavond is mannenavond.
Rijkswaterstaat of de gemeente aanschrijven is dan de enige optie afhankelijk of het een gemeentelijke weg is of niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is alleen voor schade door motorvoertuigen...
Helemaal niks Artquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je nu nog niet gigantisch veel DM's hebt, weet ik het ook niet meer. Zelfs Fas zou hiervan glijden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Hoezoquote:
Masseren, samen douchen, voor haar koken en dan haar lievelingsfilm kijken toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een complete maaltijd natuurlijk.
en als ze erg lief is geweest met een voorgerecht en toetje.
Daarna gaan we nog even samen douchen en dan moet ze de rest van de avond wat voor haar zelf gaan doen want donderdagavond is mannenavond.
Altijd goed om te weten. Koken is immers leuk om te doen, zeker met zo'n beloning. Ow, zei ik dat nu hardop?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Zo jammer dit hequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een relatie dan hé. Niet zomaar.
Nee dat laatste kan nu niet Kaneel, wel lezen he, donderdag is voor de mannen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masseren, samen douchen, voor haar koken en dan haar lievelingsfilm kijken toch?
Snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een relatie dan hé. Niet zomaar.
Op een zaterdag danquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat laatste kan nu niet Kaneel, wel lezen he, donderdag is voor de mannen.
ook niet voor mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nog nooit voor mij gekookt, hoor
.
Yesquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd goed om te weten. Koken is immers leuk om te doen, zeker met zo'n beloning. Ow, zei ik dat nu hardop?
Zal nog een keer kokenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij hoeven jullie niet te koken hoor. Ben blij met fastfood.
#fattyleefquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij hoeven jullie niet te koken hoor. Ben blij met fastfood.
diepvriestostiquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat had je gemaakt? Ben wel benieuwd wat jij maakt om indruk te maken op de meisjes.
Shit, bustedquote:
diepvriestosti?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat had je gemaakt? Ben wel benieuwd wat jij maakt om indruk te maken op de meisjes.
Tortilla'squote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je ook m'n nuance gezienquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, busted
Wat was jouw favoriete eten ook alweer?
Ja, maar gezien mijn kookkunsten komt dat vast goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |