Nee dat laatste kan nu niet Kaneel, wel lezen he, donderdag is voor de mannen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masseren, samen douchen, voor haar koken en dan haar lievelingsfilm kijken toch?
Snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een relatie dan hé. Niet zomaar.
Op een zaterdag danquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat laatste kan nu niet Kaneel, wel lezen he, donderdag is voor de mannen.
ook niet voor mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft nog nooit voor mij gekookt, hoor
.
Yesquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd goed om te weten. Koken is immers leuk om te doen, zeker met zo'n beloning. Ow, zei ik dat nu hardop?
Zal nog een keer kokenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij hoeven jullie niet te koken hoor. Ben blij met fastfood.
#fattyleefquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij hoeven jullie niet te koken hoor. Ben blij met fastfood.
diepvriestostiquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat had je gemaakt? Ben wel benieuwd wat jij maakt om indruk te maken op de meisjes.
Shit, bustedquote:
diepvriestosti?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat had je gemaakt? Ben wel benieuwd wat jij maakt om indruk te maken op de meisjes.
Tortilla'squote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je ook m'n nuance gezienquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, busted
Wat was jouw favoriete eten ook alweer?
Ja, maar gezien mijn kookkunsten komt dat vast goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |