Ik zou zeggen, begin met lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef over_hedge het volgende:
Zo. Nu heb ik wel weer genoeg gedaan.
Waar gaat het hier nu over?
Een reetje pleegde zelfmoord door voor een auto te springen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:04 schreef over_hedge het volgende:
Zo. Nu heb ik wel weer genoeg gedaan.
Waar gaat het hier nu over?
Zie de fotos ja. Nog aardige klap geweest als je dat zo ziet.quote:
Aha, sneu is dat. Met jou verder alles ok?quote:
Ja hoor. Baal alleen van de schade...quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Aha, sneu is dat. Met jou verder alles ok?
Begrijpelijk, heb je het waarborgfonds al geprobeerd? Die vergoeden schade als onbekend is wie de 'dader' is en iets zegt me dat een brief naar ree nummer 1, bospad 666 niet tot een reactie gaat leiden. Zolang je maar een politierapport hebt over de toedracht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor. Baal alleen van de schade...
Valt nog relatief mee. Maar klotequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet straks ook helemaal vanaf huis naar mijn auto lopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:12 schreef Royco1 het volgende:
Damn even naar de winkel en zeiknat en koud
Ik heb ook weleens wat doodgereden maar nooit zo'n lieve Bambiquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor. Baal alleen van de schade...
5 meter?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet straks ook helemaal vanaf huis naar mijn auto lopen
Bambi is een hertje, geen reetjequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens wat doodgereden maar nooit zo'n lieve Bambi
Probeer nu net te doen of ik beginnend junkie ben. Dat ik een hosselbaas ben is nu wel bekend, op naar een nieuw imagoquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie je steeds vaker iets over wiet oid posten, dus vandaar.
Mijn auto stond ook op de parkeerplaats. Dus die moest ik eerst halen om thuis de lege kratten in te laden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet straks ook helemaal vanaf huis naar mijn auto lopen
Ja, geen vrouw hebben om de kratten bier te halen en weg te brengenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn auto stond ook op de parkeerplaats. Dus die moest ik eerst halen om thuis de lege kratten in te laden.
Struggles van single zijn.
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, geen vrouw hebben om de kratten bier te halen en weg te brengenIk voel je! Bro-hug
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Probeer nu net te doen of ik beginnend junkie ben. Dat ik een hosselbaas ben is nu wel bekend, op naar een nieuw imago
Denken dat jullie een vrouw met kratten laten zeulenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, geen vrouw hebben om de kratten bier te halen en weg te brengenIk voel je! Bro-hug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |