Oh jeetje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep, onderweg naar huis schoot hij opeens achter een tegemoetkomende auto vandaan. Alleen blikschade, kapotte koplamp en spiegel. Diertje was niet op slag dood maar toen ik een dikke stam zocht om het af te maken en terugkwam was hij al dood. Niet verwonderlijk met hoe hij erbij lag....
Is al gemeld, gemeenstedienst kwam redelik snel ter plekke om 'm op te halen, en verzekering is ook gebeld. Helaas niet verzekerd voor zoiets dus de kosten zijn voor mezelf ben ik bang. Weet niet of die auto dat waard is dus even uitzoeken...
Ik wel. Maar ik zou er wel bij janken als een baby.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh jeetje.stiekem fijn dat die zelf dood ging, want ik zou dat echt niet kunnen.
Dit ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik zou er wel bij janken als een baby.
Ja, ik zou het ook wel doen. Omdat je weet dat het beter is. Maar ik zou het er echt moeilijk mee hebben. Ik zou sowieso in paniek raken als ik zo'n beestje zou aanrijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik zou er wel bij janken als een baby.
Ik wel om het uit zijn lijden te verlossen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh jeetje.stiekem fijn dat die zelf dood ging, want ik zou dat echt niet kunnen.
Ja, dat sowieso. Ik zou niet in paniek raken en heel rationeel blijven tot het achter de rug is en dan instortenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook wel doen. Omdat je weet dat het beter is. Maar ik zou het er echt moeilijk mee hebben. Ik zou sowieso in paniek raken als ik zo'n beestje zou aanrijden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Awhauto naar de mallemoer of?
Mehquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, this de gele maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij maakt het niet uit, maar ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog 2 foto's maar die plaats ik maar niet...
Ja daaromquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, maar ik kan me voorstellen dat anderen daar anders over denken.
Nasty. Vast een flinke klap geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een spoiler misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog 2 foto's maar die plaats ik maar niet...
Behoorlijke schade inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...Rust in vrede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...Valt best mee zogezegd, desalniettemin erg sneu voor het beestje. En voor jou en de auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...En hij moest nog maar 250 meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Oke, op eigen risico dan, maar superschokkend is het nu ook weer niet...Waarom klikte ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |