Pas eruithalen wanneer alles erin is.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Minder vaak naar de McDonald's gaan?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Minder vaak naar de McDonald's gaan?
quote:
Bus en appie.quote:
Terecht welquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien stalkt hij je wel.
Daar doet 'ie te nonchalant voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien stalkt hij je wel.
Hij heeft geleerd van benzin zijn fouten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar doet 'ie te nonchalant voor.
Zag het op FB ja. Damn manquote:
Wonen jullie in dezelfde wijk of zo?quote:
Awwww.quote:
Maar ik ... ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben cake aan het bakken. Sinaasappel cake, met chocolade glazuur en gekonfijte sinaasappel.![]()
Ik mag er niets van eten.
En wiet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben cake aan het bakken. Sinaasappel cake, met chocolade glazuur en gekonfijte sinaasappel.![]()
Ik mag er niets van eten.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
AwwKut is dat. Op slag dood of? En hoe is de schade?
Jep, onderweg naar huis schoot hij opeens achter een tegemoetkomende auto vandaan. Alleen blikschade, kapotte koplamp en spiegel. Diertje was niet op slag dood maar toen ik een dikke stam zocht om het af te maken en terugkwam was hij al dood. Niet verwonderlijk met hoe hij erbij lag....quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wonen jullie in dezelfde wijk of zo?
[..]
Awwww.
Moet je melden toch?
Ben je ook al een junk?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wonen jullie in dezelfde wijk of zo?
[..]
Awwww.
Moet je melden toch?
Balen man. Zowel voor jou als het(?) ree. Arm beestje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep, onderweg naar huis schoot hij opeens achter een tegemoetkomende auto vandaan. Alleen blikschade, kapotte koplamp en spiegel. Diertje was niet op slag dood maar toen ik een dikke stam zocht om het af te maken en terugkwam was hij al dood. Niet verwonderlijk met hoe hij erbij lag....
Is al gemeld, gemeenstedienst kwam redelik snel ter plekke om 'm op te halen, en verzekering is ook gebeld. Helaas niet verzekerd voor zoiets dus de kosten zijn voor mezelf ben ik bang. Weet niet of die auto dat waard is dus even uitzoeken...
Oh, wat sneuquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep, onderweg naar huis schoot hij opeens achter een tegemoetkomende auto vandaan. Alleen blikschade, kapotte koplamp en spiegel. Diertje was niet op slag dood maar toen ik een dikke stam zocht om het af te maken en terugkwam was hij al dood. Niet verwonderlijk met hoe hij erbij lag....
Is al gemeld, gemeenstedienst kwam redelik snel ter plekke om 'm op te halen, en verzekering is ook gebeld. Helaas niet verzekerd voor zoiets dus de kosten zijn voor mezelf ben ik bang. Weet niet of die auto dat waard is dus even uitzoeken...
Ik zie je steeds vaker iets over wiet oid posten, dus vandaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeben verslaafd aan een paar dingen, maar geen 'drugs'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |