Snap ik wel maar toch, het is niet gek om te denken dat vrouwen meer last hebben van hormoonschommelingen.quote:
Je hebt zeker zo'n grote bak popcorn met een gat in de bodem op je schoot staan?quote:
Nou ja, tot nu toe heb je vaker mij op moeten vrolijken dan andersomquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk dat je me niet goed kent.Ik ben vaker depressief, geagiteerd of lusteloos dan vrolijk.
Lewd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n grote bak popcorn met een gat in de bodem op je schoot staan?
#classicroycoquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n grote bak popcorn met een gat in de bodem op je schoot staan?
Oké, als het is wat ik denk dat het is: gefeli.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over iets dat men, waaronder jij, kennelijk al vermoedde. :$
bustedquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je. :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, als het is wat ik denk dat het is: gefeli.Het zij je gegund.
Zou het niet iets chemisch zijn? Dat je zo'n dipje nodig hebt om bepaalde stofjes in je lichaam aan te maken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, ik heb ook perioden waarin ik me prima voel.Moet er alleen even achter komen waar dat aan ligt.
Dat zegt natuurlijk niks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe heb je vaker mij op moeten vrolijken dan andersom
Nee, mag niet. Gaat vanzelf wel weer over. Ik ga wel even stofzuigen.quote:
Zou kunnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou het niet iets chemisch zijn? Dat je zo'n dipje nodig hebt om bepaalde stofjes in je lichaam aan te maken?
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus christ, dag 1 van mijn niet blowen en ik wil echt heel graag naar de shop lopen.
Ik
Hm, ik moet toch eens wat vaker opletten danquote:
Wat heb je vandaag al gegeten dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Gaat vanzelf wel weer over. Ik ga wel even stofzuigen.
Ik wilde hem net gelijk geven. So so lucky right now.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk dat je me niet goed kent.Ik ben vaker depressief, geagiteerd of lusteloos dan vrolijk.
Nee doe maar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, ik moet toch eens wat vaker opletten dan
Knuffel voor nu iig
Heb gisteren een gram opgerookt. Vond dat het tijd was voor een pauze. Aanstaande woensdag wel chillings gepland, dus dat wordt mijn eerstvolgende keer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel je pijn
Wist niet dat je ook stopplannen had.
Dodged a bullitquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde hem net gelijk geven. So so lucky right now.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |