Niet de week voor je rode fluit?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet normaal om me zonder aanleiding enorm neerslachtig te voelen, eik.
Als het per dag verschilt is dat normaal toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik voel me soms net bipolar.Gister enorm depri en lusteloos, vandaag opgewekt en vol frisse moed.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet de week voor je rode fluit?
Oh ja, ik ook regelmatig. Dan vragen mensen me altijd wat er is, en dan raak ik nog meer geirriteerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het per dag verschilt is dat normaal toch?
Omslaan in een paar uur heb ik ook wel eens
VA heeft net wat gelezen dat hij niet had verwacht, denk ik.quote:
Ja, dan komt er ineens zo'n misantropisch gevoel opzettenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook regelmatig. Dan vragen mensen me altijd wat er is, en dan raak ik nog meer geirriteerd.
Ik heb in principe niks gelezen, alleen vage hintsquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA heeft net wat gelezen dat hij niet had verwacht, denk ik.
Er zijn wel verwachtingen ja :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga zaterdag indisch koken. Is alweer een tijd geleden.
Moet wel indruk maken natuurlijk
Nooit last van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook regelmatig. Dan vragen mensen me altijd wat er is, en dan raak ik nog meer geirriteerd.
Wat dan? :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA heeft net wat gelezen dat hij niet had verwacht, denk ik.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon wisselvallig.
Tja, op zich is het redelijk normaal dat je dat soort gevoelens soms hebt. Het moet natuurlijk niet te ver doorslaan, maar dat zal bij jou vast niet snel het geval zijn aangezien je normaal vrolijk bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet normaal om me zonder aanleiding enorm neerslachtig te voelen, eik.
Dan alweer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:36 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben ook wel eens wisselvallig, vooral als (veel) bier zorgt voor koppijn.
'Ik drink nooit meer bier!'
En in de avond er op is het eigenlijk alweer best lekker
Onzin, ik heb ook perioden waarin ik me prima voel.quote:
Was grap Straw.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, ik heb ook perioden waarin ik me prima voel.Moet er alleen even achter komen waar dat aan ligt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb in principe niks gelezen, alleen vage hintsMaar had het niet nu al verwacht
Zoveel druk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn wel verwachtingen ja :$
Over iets dat men, waaronder jij, kennelijk al vermoedde. :$quote:
Klinkt spannend dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zoveel druk.
[..]
Over iets dat men, waaronder jij, kennelijk al vermoedde. :$
Geef mij ook watquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt spannend dit.
Ik pak vast popcorn.
Het is wel weer duidelijk dat je me niet goed kent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, op zich is het redelijk normaal dat je dat soort gevoelens soms hebt. Het moet natuurlijk niet te ver doorslaan, maar dat zal bij jou vast niet snel het geval zijn aangezien je normaal vrolijk bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |