Godver, een gramquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb gisteren een gram opgerookt. Vond dat het tijd was voor een pauze. Aanstaande woensdag wel chillings gepland, dus dat wordt mijn eerstvolgende keer.
Maar ik verveel me de pleuris
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dat dachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde hem net gelijk geven. So so lucky right now.
*staat genoteerd*quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.Beter om me dan met rust te laten.
Fijn dat ik zo overkom. Moet ook. Gloomy is ook maar niks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde hem net gelijk geven. So so lucky right now.
Was wel verdeel over de dag he. Werd wakker om 11 uur en dacht, why not?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Godver, een gramIk heb nooit zoveel tolerantie kunnen opbouwen dat ik dat aankon volgens mij
Ik ben dan ook een mietje
Ja, de wake 'n bake, wel een gemisquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was wel verdeel over de dag he. Werd wakker om 11 uur en dacht, why not?
Ik
Was een grapje :$ Al moet ik wel nageven dat je het wel weet te verbergen/ontkennenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fijn dat ik zo overkom. Moet ook. Gloomy is ook maar niks.
Tell me your secret please?quote:
Ik heb op het moment gewoon niks te doen. En ik haat het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de wake 'n bake, wel een gemis
Maar bij zoveel roken werd mijn hoofd te wazig om nog normaal te kunnen nadenken voor werk/school enzo, dus dat deed ik maar nooit.
Ik had gisteren nog ruzie met mezelfquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tell me your secret please?
Ik heb eergisteren nog flink gehuild, en dan niet van het lachen helaas
Ga dingen doen, verzin een hobby, het werktquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb op het moment gewoon niks te doen. En ik haat het.
Oww. Dan ken jij me beter dan ik dacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was een grapje :$ Al moet ik wel nageven dat je het wel weet te verbergen/ontkennen
Ik heb een hobby, maar ik doe er geen kut meer mee. Geen motivatie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga dingen doen, verzin een hobby, het werkt
Klinkt als een bijwerking van stoner zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een hobby, maar ik doe er geen kut meer mee. Geen motivatie.
Maar het lijkt droog te zijn, dus ik ga even naar de AH voor ik mezelf verdrink in zelfmedelijden
Brinta Wake-Up!, twee mandarijnen, twee bolletjes met kruidenkaas, een banaan en een handje cashewnoten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag al gegeten dan?
Mijn lichaam moest ook een paar dagen wennen aan minder eten. Hele dag trek.
Is brinta een beetje te nassen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Brinta Wake-Up!, twee mandarijnen, twee bolletjes met kruidenkaas, een banaan en een handje cashewnoten.
Gisteren en eergisteren echt heel weinig gegeten.Toen had ik juist helemaal geen trek.
Dat had ik vanmorgen nog. Ik bleef hangen aan mijn stropdas en hing bijna mezelf op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog ruzie met mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit is niet de reguliere Brinta. Wake-Up! is voor mensen die haast hebben 's ochtends, zoals ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is brinta een beetje te nassen dan?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen nog. Ik bleef hangen aan mijn stropdas en hing bijna mezelf op.En hoe dan nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Klinkt prima ja. Nog even sterk zijn tot aan het avondeten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Brinta Wake-Up!, twee mandarijnen, twee bolletjes met kruidenkaas, een banaan en een handje cashewnoten.
Gisteren en eergisteren echt heel weinig gegeten.Toen had ik juist helemaal geen trek.
Het is in drie slokken weg, erg lekker hoeft het niet te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Myraela het volgende:
Oh ik vond die brinta echt smerig.![]()
Maarja, dat vond ik vroeger ook van havermout.
Ik moet helaas nog naar school en de hond uitlaten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik slaap gewoon heel veel, minder tijd om te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |